Skocz do zawartości

Jaką książkę


kmike

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiałem się nad kupnem ksiązki i znalazlem pare tytułów, ale nie wiem który wybrać.

https://ksiegarnia.pwn.pl/6429_pozycja.html

https://www.xexe.pl/sklep/170/166901/0

https://wysylkowa.pl/ks552257.html

i Marketing internetowy

Możecie mi doradzic czy wogóle opłaca sie kupować książkę czy kożystac z darmowych zasobów internetu. Jeśli książkę to którą. Moze znacie jakąś dobrą, której nie wymienilem.

Wypróbuj nowy i ładniejszy katalog sklepów GdzieKupic.org.

Wykonam strony Internetowe, szablony WordPress, wizytówki firmowe, skrypty php. Portfolio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh tak myslalem ze ta po prawej ;)

Jestem początkujący, ale te podstawy juz raczej znam i jestem swiezo po lekturze Sekretow pozycjonowania w google. Moge powiedziec, że wszystko co jest w niej napisane mozna znalesć tu i na innych stronach o tej tematyce. Tylko ze ma sie w jednym miejscu-ksiązce:) Wedlug mnie dobrze opisali budowe zaplecza... Narazie wezme sie za internet... :D dzięki za odp.

Wypróbuj nowy i ładniejszy katalog sklepów GdzieKupic.org.

Wykonam strony Internetowe, szablony WordPress, wizytówki firmowe, skrypty php. Portfolio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź do księgarni i przejrzyj dostępne książki. Najlepiej sam spis treści. To powinno wystarczyć, żeby Cię zniechęcić do ich kupna. Za te dwadzieścia parę zł kup dwadzieścia parę domen i przez rok testowania różnych technik o których przeczytasz w Internecie nauczysz się więcej niż z tych książek razem wziętych ;)

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi doradzic czy wogóle opłaca sie kupować książkę czy kożystac z darmowych zasobów internetu.