Skocz do zawartości

[prywata] moje Ip sie gryzie z serwerami, mamy tu speca od adminowania ?

intruder2600

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem sobie serwer i myslalem, ze lezy, jednak jak sprawdzam przez proxy to smiga tylko z mojego komputera nie dziala. czesto mam tak, ze jakas strona - moja strona, lub jakis moj serwer u mnie lezy a na icnnych IP dziala. Po godzinie / dwoch dziala i u mnie. Mam osiedlowe lacze o stalym IP. Nie wie ktos czy da sie cos z tym zrobic tak na szybko ? Restart nie pomaga.

edit. No i juz smiga ale pewnie za chwile znowu nagle przestanie odpowiadac, wiem, ze da sie zrobic jakies czary-mary w cmd ale nie wiem jak :]

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Mam osiedlowe lacze o stalym IP.
Czy ta sieć osiedlowa nie ma czasami swojego proxy? Jeżeli ma to może być przyczyną że czegoś nie widzisz.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Spytaj najpierw swojego providera czy te ip które u ciebie nie działają nie są u niego na liście bogon. To najczęstrza przyczyna że jakaś strona nie działa z jednego ip gdy np u kolegi działa.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie