Skocz do zawartości

Skuteczny system - Pytania/Sugestie


Rekomendowane odpowiedzi

1. Prostota instalacji i obsługi.

Stworzyć jakąś weryfikację jakości strony i dla każdej przyznawać odpowiedni mnożnik punktowy(dla mocnych unikalnych x2 dla spamów x0.5)

Możliwość zassania raportu z danymi gdzie moje linki zostały posłane w jakich ilościach i kiedy.

Do punktów dodane również zliczanie bl yahoo naprzykład.

2. Jeśli coś jest taniej napewno nie byłoby to wadą.

3. Może być.

4. Oczywiście.

5. Pozycjonowania.

6. Sam zasugerowałeś odpowiedź.

8. Przyda się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ilgesu co do nadawania pkt to napewno na innej zasadzie niz jest obecnie.

Bo robienie kolejnego ktory da to samo jest bezsensowne.

Nastepnym rozwiazaniem bedzie denominacja ktora nie wnosi nic do skutecznoscni ale jeszcze troche to bedzie operowanie milionami na fraze co jest zbedne.

Wiec gdyby nic nie zmieniac w nadawaniu pkt w stosunku do innych systemow to poprostu denominacja to dzielnik przez 10.

Jak np. w seo net czy weblink dostajesz 10 K to tutaj 1 K, ale automatycznie takze nadajesz mniej pkt o 10 na fraze.

Denominacja to tylko zabieg kosmetyczny ktory mialby odroznic systemy.

Mimo to samo naliczanie pkt będzie całkiem inne.

Zastanawiam sie nad rozbicie, domeny/subdomeny/aliasy. Czyli jezeli uzytkownik bedzie chcial by uznano jego subdomeny za aliasy czyli mocno roznice sie odrebne serwisy www bedzie musial to zglosic.

Wiec takie rzeczy jak BL/site/domena/subdomena/polozenie linkow w kodzie/ilosc out linkow bedzie brana pod uwage - choć dokladne wagi nie moga byc podane na chwile obecna bo wymagaja testów.

Co do kontroli nad linkami/zastanawialem sie nad czyms innym czyli okielznac randoms.

Obecnie systemy sa rotacyjne bez kontroli. Ja mam w glowie pewne rozwiazanie na kontrole nad losowaniem linkow i zwiekszone uzycie pola reklamowego niz obecnie. Jednak takze musze przeprowadzic test obciazeniowy co do losowania linkow po stronie uzytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Prostota instalacji i obsługi.

Stworzyć jakąś weryfikację jakości strony i dla każdej przyznawać odpowiedni mnożnik punktowy(dla mocnych unikalnych x2 dla spamów x0.5)

Możliwość zassania raportu z danymi gdzie moje linki zostały posłane w jakich ilościach i kiedy.

Do punktów dodane również zliczanie bl yahoo naprzykład.

Kazdy wie, ze sa spamy duzo bardziej wartosciowe od "wartosciowych" stron.

Moim zdaniem w algorytmie naliczania punktow nie powinno byc zadnej uznaniowosci admina.

Powinien brac pod uwage tylko twarde dane, dajace sie sprawdzic.

Bedzie to wplywalo na wiarygodnosc systemu.

Pytanie tylko jak napisac odpowiedni wzor, jezeli czesc obowiazujacych prawd

to tylko nasze przypuszczenia. I nawet jezeli dzis sa prawdziwe, to jutro

juz byc nie musza.

Im bedzie prostszy, tym lepiej.

Wiadomo, ze w serwisie z site 10tys mozna potencjalnie

umiescic 10x wiecej linkow niz w serwisie z site 1tys.

Reszta (wplyw PR, BL) to tylko nasze przypuszczenia.

MG

Pyt. 6

Czy uwazasz że monitor pozycji to koniecznośc czy tylko gadżet - system ma skupić się na dobrym rozdawaniu linków czy monitorowaniu pozycji.

Z monitoringów to ja był zrobił monitoring ile dana strona dawala punktow w danym okresie.

Inne monitoringi mam inaczej rozwiazane i nie korzystam z tych, ktore sa w systemach.

Innym sie pewnie przydadza, bo zdaje sie, ze gadżety stały się już koniecznością... :-)

MG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z monitoringów to ja był zrobił monitoring ile dana strona dawala punktow w danym okresie.

Mirek tak sie nad tym dłuższą chwile zastanawiałem i jest to zbieranie informacji bez sensu. Akurat te dane ile strona dawała punktów w danym okresie wg mnie do niczego w przyszłości nie mogą byc wykorzystane o ile monitoring fraz mówi nam o stabilnosci frazy , czy jest też w podkładką dla klienta to monitoring ile dawała ci PKT sorry ale nie wiem do czego może byc przydatny

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie te dane nie.

Ale wlasnie tak sobie pomyslałem na bazie tego co napisął Mirek że gdybym wprowadzał magazyn/naliczanie co sesje to w sumie pomyśle nad takim rozwiązaniem jak średnie skoki site +/- i ew. średnia miesięczna punktów które nie były używane/przechodziły do kumulacji.

Nie chce robic wersje pro - płatnej bezpłatnej - myślałem o wprowadzeniu opłat za dokonany przelew/ opłata pieniężna lub ułamek z przelewu.

Myślę także czy nie warto wprowadzić tego co Tomek miał wprowadzić w wersji PRO kilka miesięcy temu, tzn wartość ilośc punktów przy których dokonywane jest pobranie - bo obecnie nadal brak takiej informacji i cieżko przeznaczyć dokładną ilość pkt. Pokazanie takiej wartości pokazuje nam także w ktorym momencie 100 K nie jest tym samym 100 K.

Czy taka informacja jest przydatna ? jak wartosc jednego pobrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę także czy nie warto wprowadzić tego co Tomek miał wprowadzić w wersji PRO kilka miesięcy temu, tzn wartość ilośc punktów przy których dokonywane jest pobranie - bo obecnie nadal brak

Dzięki za przypomnienie , pojawi sie ten gadżet dzis zapomnielimy go podłączyc !!!

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z monitoringów to ja był zrobił monitoring ile dana strona dawala punktow w danym okresie.

Mirek tak sie nad tym dłuższą chwile zastanawiałem i jest to zbieranie informacji bez sensu. Akurat te dane ile strona dawała punktów w danym okresie wg mnie do niczego w przyszłości nie mogą byc wykorzystane o ile monitoring fraz mówi nam o stabilnosci frazy , czy jest też w podkładką dla klienta to monitoring ile dawała ci PKT sorry ale nie wiem do czego może byc przydatny

Mi osobiscie taki monitoring jest potrzebny (i robie go teraz gdzies na boku)

do powiązania przychodow ze sprzedazy punktów z kosztami

zakupu i utrzymania serwerów, domen i serwisów.

Innym osobom może sie przydac do innych rzeczy.

Ale zdaję sobie sprawę, że to nie jest funkcjonalnosc

najbardziej pożądana przez wiekszosc korzystajacych z systemu.

Jakos sobie radze z tym, co teraz jest, ale jezeli kiedys

nie bedziesz mial pomyslu na kolejny gadzet, to pomysl o tym.

MG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem wszystkiego, wrzucam swoje 3 grosze:

1. Maksymalne ograniczenie inflacji punktów.

2. Maksymalne ograniczenie masówki (spamu).

3. Pełna kontrola:

- chcę wiedzieć czy link został wyświetlony na podstronie z 0BL czy na HP z 100k BL.

- chcę wiedzieć przez kogo został wyświetlony link [robot (jaki?) czy zwykły user].

- chcę mieć wpływ na to, na jakich stronach będzie wyświetlany link, np. < pr3, < 1k BL etc.

4. Płatny dostęp lub dodanie strony o odpowiednio dobrych parametrach.

Monitoring - może nie gadżet, ale wiedziałbyś zbyt dużo, o to już niech każdy zadba sobie sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nker :P

Co do monitoringu i wiedzenia to jest tak że monitorować można zawsze do tego wystarczy fraza i adres.

Kwestia tylko czy narzedzie jest dostępne publicznie.

Co do takiej konktroli o jakiej wspominałeś.

Jeżeli nadawana jest punktacja za pewne cechy www - to oznacza że dostajesz punktów więcej za lepszą stronę, mniej za gorszą stronę.

Gdyby nie było takich zależności, wtedy można byłoby myśleć o wprowadzeniu wymiany pomiędzy podobnymi stronami.

Jednak w moich założeniach jest analiza BL, out link i wielu różnych czynników co pozwoli uzyskać dobrej stronie wyższą punktacje.

Obecnie najważniejsze jest dla mnie sprawne zaprojektowanie klienta emitującego linki.

Bo reszta z pkt projektowania to nic innego jakby połączenie wydawcy i reklamodawcy czyli Adsense z możliwością przelewania środków na Adwords w obrębie tej samej sieci reklamowej - to główne cechy kumulowania pkt.

Wyswietlales nie brales - nie tracisz.

Magazyn/kumulacja służy takze zabezpieczeniu stabilności wartosc punkta i momentu jego pobierania.

Obecnie żaden takiego mechanizmu blokującego nie posiada.

Dla przykładu

system posiada 80 mln pkt - w obrocie jest 80 mln pkt - nadajesz na link 10 K - zakładasz to jako wyznacznik

drugiego dnia w obrocie jest 60 mln a system dysponuje 80 mln, automatycznie 10 K na link idzie w stosunku do dnia poprzedniego z mocą np. 12 K

Tak samo może być odwrotnie i na tej bazie można mówić cześciowo o mitomani filtrów i stopniowego zwiekszania ilosci pkt na fraze.

Obecnie systemy nie posiadaja zabezpieczenia. Jezeli system danego dnia bedzie uzywal 40 mln z 80 mln - to nadane 10 K pkt bedzie tak mocne jak 20 K pkt.

Dlatego też całkowicie inaczej projektuje klienta który na stronie www emitującej linki będzie decydował o losowaniu linków.

Jeżeli testy obciążenia po stronie www będą zadawalające to pobranie będzie w 95% oznaczało że link został zaindeksowany przez googlebota. FInalnie to pozwala na odpowiednie dobieranie paczek/czas/

Narazie faza projektowania - wszystki uwagi cenne jak złoto :). Lepiej poznac preferencje przed niż po.

Właśnie ile osób pracuje mobilnie ? - czy wersja lite panelu typowy xhtml ale lite i np. WAP ma sens bytu ?

oczywiście zrobienie wersji lite to chwila, jednak warto wiedziec jakie np. funkcjonalności w wersji dla zdesperowanych maniaków którzy chcą miec kontrole nawet w tramwaju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności