Skocz do zawartości

Yahoo! i Google razem


EDDY

Rekomendowane odpowiedzi

Yahoo! i Google rozpoczynają dwutygodniowy eksperyment, którego celem jest wymiana powierzchni reklamowych pomiędzy oboma internetowymi gigantami. W tym czasie Google będzie miało prawo do umieszczania swoich reklam w 3% wyszukiwań dokonywanych przez klientów Yahoo!.

https://heh.pl/prasowe5197.html

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie spodoba im się taka współpraca na dłuższą metę, bo w przeciwnym razie, ceny reklamy kontekstowej istotnie będzie mogła wzrosnąć, kiedy Google nie będzie czuła oddechu konkurencji na plecach.

Internetowa galeria fotografii turystycznej z różnych zakątków Polski

Tanie telefony komórkowe w sklepie Orange

Dziel się z innymi ciekawymi informacjami internetowymi za pośrednictwem serwisu społecznościowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według nieoficjalnych informacji, by uciec Microsoftowi, Yahoo! domyka umowę z medialnym koncernem Time Warner. Ale i Microsoft nie próżnuje - jego ofertę może wesprzeć News Corp. należący do Ruperta Murdocha

W sobotę Microsoft postawił Yahoo! ultimatum i dał e-gigantowi trzy tygodnie na zaakceptowanie oferty przejęcia. Od tego czasu na rynku aż huczy od plotek - najnowsze pogłoski mówią o tym, że Yahoo! rzutem na taśmę przedstawi jednak swoim udziałowcom kontrofertę wobec ponad 40 mld dol. proponowanych przez Microsoft.

Sojusznikiem miałby okazać się koncern Time Warner - są plany, by Yahoo! połączył się z AOL, internetowym ramieniem koncernu. W zamian za 20 proc. udziałów w nowo powstałej spółce Yahoo! miałoby dostać od Time Warnera gotówkę na wykup własnych akcji wartych nawet kilka miliardów dolarów. Wiele wskazuje również na to, że Yahoo! chce też wciągnąć Google w ten cały galimatias - właśnie ruszyły dwutygodniowe testy, podczas których reklamy Google miałyby pojawiać się w wyszukiwarce Yahoo!. Ale mówi się, że to tylko przygrywka do większej umowy.

Ale i Microsoft nie próżnuje - jak doniósł dziennik "The New York Times", trwają rozmowy z koncernem News Corp., który mógłby pomóc Microsoftowi podbić ofertę na Yahoo!.

Żadna ze spółek nie skomentowała tych doniesień.

gazeta.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności