Skocz do zawartości

Stronka Firmowa - Hestia Olsztyn


Rzezniczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę was o opinie na temat stronki:

https://www.hestiaolsztyn.pl

Interesują mnie zwłaszcza wasze opinie na temat zastosowanych tam metod pozycjonowania i optymalizacji kodu. Czy coś pod tym względem można jeszcze poprawić?

Dziękuję za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja rozumiem, że dla bardziej zaawansowanych kolegów może się wydawać takie pozycjonowanie śmieszne.

@Adamie zarówno Ty jak i wielu innych zaczynało kiedyś swoje pozycjonowanie oraz optymalizację stron. Czy mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź dlaczego wydaje Ci się to śmieszne i co można w tym poprawić żeby takowe nie było? Jakie błędy Ciebie aż tak rozbawiły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<META name="date" content="2007-08-10" >

<META http-equiv="pragma" content="no-cache" >

<META name="distribution" content="global" >

<META name="classification" content="Hestia Olsztyn" >

<META name="rating" content="general" >

<META name="page-topic" content="Hestia Olsztyn" >

<META name="Author" content="Hestia Olsztyn">

<META name="Reply-to" content="hestiaolsztyn@lh.pl">

<META name="Date" content="2007/08/10" >

<META name="Robots" content="index,follow" >

<META name="revisit-after" content="20 Days" >

Na co to? Wystarczy description, keywords i title.

Wyłącz tą muzyczkę na stronie ;)

Opis i słowa kluczowe skróć bo i tak całego google nie załapie ;)

Super że dałeś maila w meta, roboty spamujące będą miały kolejnego maila do spamowania.

Po co robisz takie linki do plików:

hestia_olsztyn/hestia_olsztyn_style_flash.css

Google tego nie bierze pod uwagę ;)

Czemu nie używasz zewnętrznego pliku css tylko wszystko ładujesz w kod i wygląda jak jeden wielki śmietnik, kolejna sprawa zrób czcionkę większą bo ta jest chyba dla sokołów. W alt nie dawaj takich długich tekstów góra jeden dwa wyrazy opisujący obrazek a nie upchane słowa kluczowe. Po co pod każdym tekstem podpis Hestia Olsztyn?? I podziel ta stronę na kilka podstron tak będzie dużo lepiej niż tak jak masz teraz, jeden wielki burdel. Kolejna sprawa ten przycisk Więcej po co on w ogóle jest skoro i tak po kliknięciu w niego wraca się na Twoją stronę główną? Górne menu we flashu, chyba gorszego wyjścia nie było. I najlepiej wyśrodkuj tą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jeden wielki burdel, jeszcze te niedziałające linki. Muszę przyznać, że pomimo dość dobrego wyglądu bardzo nieczęsto mi się zdarza widzieć strony tak denerwujące i nieprzemyślane. Powinno być tam jakieś menu a nie wszystko zebrane na stronie głównej. Tej koszmarnej muzyki nawet wyłączyć się nie da.

Chyba najlepiej z punktu widzenia odwiedzających wykonaną tam podstroną jest 404 Page Not Found, którą zresztą widać dość często. Przynajmniej jest czytelna i wiadomo o co chodzi.

SEO: Moim zdaniem może być, z resztą treści na stronie i tak nie da się przeczytać a (szczątkowe) menu nie działa więc IMO to bez znaczenia czy nawet strona będzie w serpach czy nie skoro w przystępnym miejscu nie ma nawet kontaktu do firmy (bo można by zapytać w firmie, skoro strony nie da się używać). Za takie metody SEO ban chyba jeszcze nie grozi więc jest ok ;)

Podsumowując:

+grafik się sprawdził

+programista" czy ten co projektował WWW od strony technicznej całkowicie się minął z powołaniem. Dzisiaj mało kto używa rozdzielczości 640x480 (Systemy operacyjne od 2003 roku jej nie obsługują). Pomijając już że tego mikroskopijnego tekstu którego nie można odczytać nijak nie da się powiększyć. Tutaj pomoże przeczytanie chociaż jednej książki o projektowaniu WWW, może obejrzenie strony na czymś innym niż "monitor autora" z odległości większej niż 15 cm.

+gość od SEO... ja bym się zastanowił czy było go w ogóle sens zatrudniać na plus to, że przynajmniej niczego nie popsuł. W obecnej chwili myślę, że nie ma czego pozycjonować.

Doraźnie polecam wyświetlenie na stronie wielkiego mrugającego inline-popup z telefonem do firmy. Czerwony tekst i niebieskie litery. Po takim zmasowanym ataku audiowizualnym pewnie wiele osób zapamięta markę Hestia na bardzo długo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega slawek22 bardzo ładnie to ujął.

Te wszystkie treści z głównej strony przenieś na podstrony.

Niech wkońcu zaczną działać odnośniki.

Wyśrodkuj stronę.

Zmień title, meta, czcionkę, od swf w dół również całkowicie zmień stronę.

Tak naprawde zrób stronę do porządku, potem zabierz się za seo a dopiero pytaj się co jeszcze.

Bo tutaj oprócz pracy grafika nie widzę nic ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za cenne i trafne uwagi. Na pewno się do nich zastosuję a przedmiotowa stronka trafi do zaplecza. Przyznaję się, że ja wykonywałem optymalizację/pozycjonowanie robiąc to czysto hobbystycznie i sam dla siebie.

Testowałem pewien artykuł na podstawie którego brałem pomysły:

POZYCJONOWANIE STRON

Ogólna instrukcja do pozycjonowania danej strony:

1. Umieść stronę na oddzielnej domenie lub subdomenie.

2. Wybierz 6-7 słów.

2. Umieść te słowa w tagu title

2. Umieść te słowa w znacznikach meta: decription i keywords.

2. Nie umieszczaj tam więcej niż 1-2 innych słów.

6. Koniecznie umieść te słowa w treści strony - nawet dwukrotnie.

7. Umieść te słowa na stronie jako linki do stron, które zawierają te słowa.

8. Umieść te słowa w znaczniku alt do obrazka.

9. Postaraj się o jak najwięcej linków do swojej strony.

A teraz bardziej dokładniej omówmy problem:

Meta Tagi:

Każdy serwis internetowy, aby był widoczny w sieci dla mechanizmów wyszukujących i katalogujących, musi być odpowiednio przygotowany. Podstawą jest prawidłowe użycie znaczników META TAG w nagłówku strony. Aby osiągnąć dobre efekty, konieczne jest indywidualne przygotowanie znaczników, dla każdej strony lub grupy stron o tej samej tematyce. Ręczna edycja i poświecenie osobnego czasu na każdą stronę, pozwala na osiągnięcie zadowalających efektów, przy indeksowaniu stron przez wyszukiwarki Internetowe.

Możecie skorzystać z generatora meta-tagow dostępny przykładowo na stronie: https://webkatalog.pl/index.cfm?site=generator ale aby osiągnąć lepsze rezultaty proponuję poczytać dalej i dostosować się do moich sprawdzonych sposobów smile.gif

A więc jak już mówiłem na stronie muszą być tzw. Meta Tagi w części HEAD - czyli:

<HEAD>

<TITLE >tytuł strony </TITLE>

<META NAME="KEYWORDS" CONTENT=" Twoje słowa kluczowe lub frazy, oddzielone przecinkami ">

<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT=" Opis Twojej strony www ">

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="index, follow">

</HEAD>

< TITLE > Dla wyszukiwarek najistotniejszym elementem nagłówka dokumentu jest znacznik TITLE. Dlatego też warto zadbać, aby tytuł każdej strony był dobrze zredagowany. Najprostsze rozwiązanie to użycie w tytule dwóch, trzech fraz, które określają jej zawartość. Tytuł musi być krótki i bardzo interesujący. Najlepiej wyobrazić sobie tytuły artykułów w gazetach. Element TITLE spełnia taką rolę - jest wyświetlany tylko w nagłówku wyszukiwarki np. "Najlepszy serwis o wyszukiwarkach" Pojawia się też w wynikach wyszukiwania wszystkich wyszukiwarek, dlatego jego atrakcyjność zwiększa szanse wejścia na stronę.

Wszystkie wyszukiwarki używają tego elementu do opisu strony. Zawartość elementu TITLE pojawia się w wynikach wyszukiwania jako link do znalezionego serwisu. Praktyka dobrego kodowania przemawia za umieszczeniem go na pierwszej pozycji.

Czego nie należy zamieszczać w tagu tytułu - Wielu projektantów stron ma błędne przekonanie, że powinni oni umieścić w nim nazwy firm. To jest dobry pomysł tylko wówczas, jeśli twoja firma jest znana i ludzie będą jej szukać posługując się jej nazwą - tak jak Coca-Cola. Należy założyć, że większość potencjalnych klientów będzie poszukiwać produktów lub usług, a nie szczególnej nazwy firmy. Np., jeśli twoja firma nazywa się "Kena sp. z o.o.", to umieszczenie tylko nazwy firmy w Twoim tagu tytułu będzie poważnym błędem. Jeśli jesteś absolutnie przekonany do umieszczenia nazwy Twojej firmy w tagu tytułu, to umieść ją na końcu tagu po ważnych, kluczowych informacjach. ( Wg ekspertów niektóre wyszukiwarki przywiązują większą wagę do słów, które ukazują się jako pierwsze w tagu tytułów). Większość wyszukiwarek nie zwraca uwagi na charakter czcionki tytułu - czy jest pisany dużymi (CAPS) czy małymi literami. Jednak dla dwóch z wielkiej szóstki: AltaVisty i Hotbota jest to istotna różnica. Dlatego warto powtórzyć np. nazwę firmy pisząc np. "KENA sp. z o.o." i "Kena sp. z o.o.". Należy pamiętać, aby powtórzenia słów nie występowały bezpośrednio po sobie, lecz przedzielone innymi słowami kluczowymi i frazami. Generalną zasadą konstrukcji stron jest planowanie tworzenia treści zawierających słowa kluczowe dla tematu. Następnie te słowa umieszcza się w elementach TITLE, KEYWORDS oraz DESCRIPTION.

A TERAZ KILKA DOBRYCH I SPRAWDZONYCH RAD DLA ZNACZNIKA TITLE:

1) Nie używaj słów, których nie ma w treści dokumentu. Jeśli jednak to zrobisz - zapomnij o dobrej pozycji twojej strony w wyszukiwarkach

2) Pisz słowa drukowanymi (wielkimi) literami - bardziej rzuca się w oczy wśród pozostałych linków w wynikach wyszukiwarki smile.gif

2) Zaraz za omawianym znacznikiem <TITLE> tytuł strony </TITLE> dodaj dodatkowy znacznik (tzw. komentarz) <! -- "tytuł strony" --> - w nim wpisz to samo co napisałeś w znaczniku TITLE oraz dodatkowe słowa kluczowe wraz z wszelkimi możliwymi frazami o tej samej tematyce co zawartość Twojej strony WWW.

<KEYWORDS> Przede wszystkim należy sobie zdać sprawę, co powinno być zrobione przed rozpoczęciem prac nad tagiem KEYWORDS

1) Wybór słów i fraz określających temat strony lub serwisu.

2) Tworzenie treści strony przy wykorzystaniu wybranych słów.

2) Wykorzystanie fraz i słów kluczowych w elemencie TITLE

UWAGA!!! - Powtarzanie słów - współczesne wyszukiwarki są bardzo wrażliwe na to nadużycie. Wielokrotne powtarzanie słów kluczowych - nawet w różnych formach (liczba mnoga, duże i małe litery, różne czasy itp) może doprowadzić do wpisania serwisu na "czarną listę" wyszukiwarki. Skutkuje to omijaniem przez roboty indeksujące takich stron. To co jest akceptowane przez wyszukiwarki to powtarzanie tych samych słów w różnych frazach - lecz nie więcej niz 2-2 razy w jednym tagu.

A TERAZ UWAŻAJ JAK MOŻA OMINĄĆ POWYŻSZĄ BLOKADĘ DLA KEYWORDS :) - zbierzcie wszystkie możliwe słowa kluczowe z treści Twojej strony i w programie Microsoft Word utwórz kolumnę z wybranymi słowami. Następnie posegreguj je alfabetycznie (używając oczywiście do tego WORDA - opcja "Sortuj" w zakładce "Tabela" - identyczne słowa wykasuj aby pozostały TYLKO oryginalne pojedyncze słowa). Zrób trzy kopie tak przygotowanej kolumny.

1) W pierwszej kolumnie niech wszystkie słowa będą z małych literek np. pozycjonowanie

2) W drugiej kolumnie zmień początkową literkę słowa na wielką np. Pozycjonowanie

2) W trzeciej kolumnie wszystkie literki zamień na wielkie (drukowane) np. POZYCJONOWANIE

***WIEM ŻE TO PRACOCHŁONNE ALE PROSZĘ MI WIERZYĆ ŻE TEN WYSIŁEK SIĘ OPŁACA! ***

Wszystkie trzy tak przygotowane kolumny proszę złączyć w jedną kolumnę i dodać na koniec każdego słowa znak przecinka.

Zaraz za omawianym znacznikiem TITLE dodaj dodatkowy znacznik (tzw. komentarz) <! -- "słowa kluczowe" --> - w miejscu "słowa kluczowe" skopiuj całą zawartość końcowej kolumny z Worda. Pamiętaj aby wszystkie wyrazy były oddzielone przecinkiem. Wskazane jest aby słowa były ułożone poziomo ale generalnie dla robotów wyszukiwarek nie ma to znaczenia.

<DESCRIPTION> Tag DESCRIPTION jest ważnym elementem nagłówka dokumentu HTML. Słowa użyte w tym elemencie są brane pod uwagę przy ustalaniu przez wyszukiwarki rankinkingu stron. Element DESCRIPTION pojawia się też zaraz po tytule w opisie strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli tag nie zawiera żadnej informacji lub został pominięty, wtedy wyszukiwarki do opisu strony używają pierwszych słów znalezionych na stronie HTML. Często zdarza się, że taki opis jest nieczytelny, gdyż znajdują się w nim pierwsze linie kodu HTML będące linkami do stron w serwisie lub menu strony. Takie strony nie mogą liczyć na częste wizyty Intarnautów.

Jak napisać optymalny tag DESCRIPTION?

W związku z różnorodnym wykorzystaniem elementu należy do jego tworzenia podejść inaczej niż do elementów TITLE czy KEYWORDS. W związku z tym wykorzystując słowa kluczowe dla dokumentu należy tak skonstruować opis, by zachęcał do odwiedzenia serwisu.

Jeśli masz kłopoty z wyborem właściwego opisu można skopiować pierwszą linie tekstu dokumentu HTML - ale tego osobiście nie polecam wink.gif

Pamiętaj o kilku ważnych regułach dotyczących tagu DESCRIPTION:

1) Najważniejsze są pierwsze wyrazy opisu,

2) Warto powtórzyć wyrazy z tagu TITLE w opisie strony,

2) Opis powinien zachęcać do odwiedzenia serwisu bo słowa zawarte w tagu DESCRIPTION będą widoczne w wynikach wyszukiwarki pod linkiem,

2) Wyszukiwarki zazwyczaj indeksują pierwszych 200 znaków opisu!!!

<ROBOTS> Tag ROBOTS instruuje roboty wyszukiwarek, jak mają indeksować serwis. Za pomocą 2 parametrów można określić, gdzie chcemy wpuścić robota i co może indeksować.

Parametry polecenia :

NOINDEX - zapobiega indeksowaniu strony przez roboty

INDEX - pozwala robotom indeksować dokument HTML

NOFOLLOW - zabrania robotom indeksowania stron, do których linki znajdują się na stronie

FOLLOW - pozwala robotom indeksować wszystkie strony, do których dotrze poprzez linki na odwiedzanej stronie

NOIMAGEINDEX - zapobiega indeksowaniu grafiki na stronie HTML - tekst może być indeksowany.

itd ... wink.gif

Osobiście proponuję wkleić tylko coś takiego:

<META name="Robots" content="INDEX,FOLLOW" >

(pozostałe zakazy tylko utrudniają robotom pracę i zmniejszają możliwość zajęcia pierwszych miejsc w rankingach)

A teraz małe podsumowanie:

Do tej pory nasza strona wygląda tak (włącznie z moimi dotychczasowymi radami):

<HEAD>

<TITLE >tytuł strony </TITLE> <! -- "tytuł strony" -->

<META NAME="KEYWORDS" CONTENT=" Twoje słowa kluczowe, oddzielone przecinkami "> <! -- "słowa kluczowe" -->

<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT=" Opis Twojej strony www ">

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="index, follow">

</HEAD>

Czy to wystarczy?

- hmm, możliwe ale musimy mieć PEWNOŚĆ zajęcia PIERWSZEJ pozycji! smile.gif

Dzisiejsze wyrafinowane wyszukiwarki są bardzo wybredne (jak onet.pl), więc trzeba się z nimi obchodzić jak z kobietą - trzeba im się dokładnie przedstawić aby wiedziały jak się z nami komunikować i jaką pozycję lubimy najbardziej. Nie może też o nas zapomnieć więc musimy się jej pokazywać w narzuconych przez nas terminach aby nie weszła na nasze miejsce żadna inna strona smile.gif ... Innymi słowy to wygląda tak:

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8829-2" >

<META name="date" content="2002-08-10" >

<META http-equiv="pragma" content="no-cache" >

<META name="distribution" content="global" >

<META name="classification" content="wpisać rodzaj strony" >

<META name="rating" content="general" >

<META name="page-topic" content="wpisać tytuł strony" >

<META name="Author" content="Twoje imię i nazwisko">

<META name="Reply-to" content="Twój adres e-mail">

<META name="Date" content="2002/08/10" >

<META name="Robots" content="index,follow" >

<META name="revisit-after" content="20 Days" >

Pierwsze określa jakim językiem rozmawiamy z wyszukiwarką, następnie określamy datę powstania strony oraz jej charakter. W tagu "classification" proszę wpisać rodzaj strony (klasyfikację) a w tagu "page-topic" wpisać tytuł strony. Potem wpisujesz swoje namiary: imię, nazwisko, adres e-mail (ale nie jest potrzebne). Następnie w tagu "Date" wpisać date indeksacji danej strony do wyszukiwarki a w tagu "revisit-after" wpisać co ile dni ma robot zaglądać na nasze strony i ponownie ją indeksować (przykładowo co 20 dni - polecam)

Czy teraz wystarczy?

- WOW!, wyszukiwarka oszaleje na punkcie Twojej strony, ale pamiętaj, że sukces zawdzięczasz również komentarzom, które dołączyliśmy do tagów TITLE i KEYWORDS. Proponuję skopiować komentarz dołączony do KEYWORDS i ponownie go dodać na koniec za "revisit-after" - czyli:

<META name="revisit-after" content="20 Days" > <! -- "słowa kluczowe" -->

Z doświadczenia wiem że należy zachować maksymalną odmienność, zachować pozory - dlatego proponuję w powyższym komentarzu dokonać małych przeróbek, np: skasować i pomieszać kilka słów.

OK - a teraz opisuję następne dobre rady:

Po za Meta tagimi są również inne aspekty, które w znacznym stopniu przyczyniają się do zajęcia wysokich miejsc w rankingach.

Jak już wiadomo - im więcej będzie treści / informacji na Twojej stronie o tematyce zaprezentowanej danej wyszukiwarce w Meta Tagu tym lepsze wyniki osiągniemy w rankingu. Jeśli tak nie jest to możemy zastosować dwa sposoby aby to zmienić.

1) Wprowadzić ukryty tekst dla internauty lecz nie dla robota wyszukiwarki, poprzez:

<font color="#FFFFFF">ukryty tekst</font>

Powyższa komenda zmienia kolor tekstu na biały dzięki temu jest niewidoczny (oczywiście pod warunkiem, że tło naszej strony jest białe - w przeciwnym wypadku proszę wpisać taki kolor jaki macie w tle). Proszę wpisywać jak najwięcej informacji zawartych w powyższym ukrytym tekście. Pamiętaj jednak, że jej treść musi zawierać śię w ogólnej tematyce Twojego serwisu WWW.

2) Liczne komentarze na stronie również przyczyniają się do lepszego pozycjonowania danej strony i podobnie jak wyżej nie są one widoczne dla internauty w przeciwieństwie do robotów wyszukiwarek:

<!-- "ukryty tekst" -->

Głównym ich atutem jest to, że nie tworzą pustych miejsc na Twojej stronie!

Końcowe dobre rady:

Google nie chce zindeksować Twoich stron? - dodaj je do katalogu ODP (www.dmoz.org).

Zgłaszając stronę do katalogu zamieść w opisie słowa, na które pozycjonujesz.

Jeśli pozycjonujesz w Polsce, nie wybieraj domeny globalnej.

Staraj się wszystkie pliki z grafiką (*.jpg *.gif) opisywać słowami zawartymi w "KEYWORDS" lub tytułami strony.

Co myślicie o powyższych metodach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy Ciebie aż tak rozbawiły?

Gdyby to były konkretne błędy to postarałbym się pomóc wymieniając je.

Strona od strony seo, jak i funkcjonalnej nadaje się jednak wyłącznie do muzeum.

Jest wręcz antyprzykładem.

Ta dziedzina zmienia się bardzo szybko. Trzeba być na bieżąco.

Stosowanie metod sprzed kilku lat może być w najlepszym wypadku mało efektywne.

Spróbuj uzupełnić wiedzę i podejść do tego jeszcze raz. Powodzenia.

Jestem w potrzebie - sprzedaje
cenne domeny regionalne za ułamek wartości
tylko do końca tyg. < link do ogłoszenia >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nie przepuściło mi tyle cytatów, przepraszam za technikę cytowania w tym poście.

- Opis i słowa kluczowe skróć bo i tak całego google nie załapie

* Bardzo cenna uwaga - dzięki.

- Super że dałeś maila w meta, roboty spamujące będą miały kolejnego maila do spamowania.

* Kolejna cenna uwaga. Dzięki nie wiedziałem o tym.

- Po co robisz takie linki do plików: "hestia_olsztyn/hestia_olsztyn_style_flash.css" Google tego nie bierze pod uwagę smile.gif

* Czyli jak pliki wpakuję do katalogu o nazwie słów kluczowych to Google na nazwę katalogu nie będzie patrzył?

- Czemu nie używasz zewnętrznego pliku css

* Jest użyty.

- Kolejna sprawa zrób czcionkę większą bo ta jest chyba dla sokołów.

* A to akurat bardzo trafna uwaga. Sam po kilku godzinach zabawy nad stronką już oczopląsów dostawałem.

- W alt nie dawaj takich długich tekstów góra jeden dwa wyrazy opisujący obrazek a nie upchane słowa kluczowe.

* Nom teraz już wiem. Przeczytałem powyższy poradnik.

- Po co pod każdym tekstem podpis Hestia Olsztyn??

* Chciałem zwiększyć ilość słów kluczowych, ale teraz wiem że powinno być około 5% żeby wójek Google nie potraktował tego jako spamu.

- I podziel ta stronę na kilka podstron tak będzie dużo lepiej niż tak jak masz teraz, jeden wielki burdel.

* Trafna uwaga. Już trzy osoby mi o tym mówiły, że za dużo wpakowałem na stronę główną i jest wielki burdel.

- Kolejna sprawa ten przycisk Więcej po co on w ogóle jest skoro i tak po kliknięciu w niego wraca się na Twoją stronę główną?

* Jak wyżej. Chciałem w opisy odnośników wpakować więcej słów kluczowych.

- Górne menu we flashu, chyba gorszego wyjścia nie było.

* Czyli lepiej nie stosować. Też mi się nasunęła taka myśl. Zauważyłem, że przy wstawionym banerze we flashu jest sporo dziadostwa w kodzie i raczej nie będzie to przyjazne dla robotów.

- I najlepiej wyśrodkuj tą stronę.

* Wiem. Też mi już na to zwrócono uwagę.

- Powinno być tam jakieś menu a nie wszystko zebrane na stronie głównej.

Nom już wiem. Za dużo treści na jednej stronie i za duży burdel.

- Tej koszmarnej muzyki nawet wyłączyć się nie da.

:)

- gość od SEO... ja bym się zastanowił czy było go w ogóle sens zatrudniać na plus to, że przynajmniej niczego nie popsuł.

* No na szczęście za te pozycjonowanie nie płaciłem, tylko sam testowałem hobbystycznie przeróżne techniki z wiadomym skutkiem.

- Tak naprawde zrób stronę do począdku, potem zabierz się za seo a dopiero pytaj się co jeszcze.

* No i tak zrobię. To dziadostwo wyrzucę na głębokie zaplecze a stronkę od podstaw postawię od nowa.

Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Artykuł jest rewelacyjny. Biorę się od nowa do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności