Skocz do zawartości

Gdyby ktośs z PIO szukał pomocy

MKa

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, kto z Was byłby w stanie pomóc osobie będącej na PIO - znajomemu, który potrzebowałaby wsparcia medialnego w walce z molestowaniem i mobbingiem w miejscu pracy?

Jest to problem poważny o podłożu politycznym.

3 Miesiące pozycjonowania GRATIS!

Zadzwoń do naszego specjalisty 607 107 712 i omów szczegóły!

Problem poważny i nie bardzo wyobrażam sobie stawanie po czyjejkolwiek stronie bez poznania wszystkich szczegółów danej sprawy. Chcąc natomiast zagłębić się w daną sprawę trzeba poświęcić na to sporo czasu, tym bardziej że prawdopodobnie dotyczyło by to osoby zamieszkałej w sporej odległości od nas. Można stanąć oczywiście bez tego po jednej ze stron ale trzeba zdawać sobie sprawę z konsekwencji w przypadku "złego wyboru".

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

pewno ten ktos musialby miec. Ale jakby mial to bym pomogl.

Choc pewnie a takich hakach nikt sie nigdy nie dowie bo nie dowie sie takze w czym ten czlowiek mial problem co MKA napisala

Wiec jak sadze pytanie bylo hipotetyczne. Bo napewno kazdy wie jak samemu sobie poradzic.

Panowie a Wy bysie nie pomogli ????????????????????

Mariolka, nie mów że rozmawiałaś z tą nową sekretarką. ;-)

A poważniej, wal w czym rzecz. Faktycznie, słusznie napisał Irek, że trudno się postawić w sprawie tej rangi po czyjejś stronie bez znajomości szczegółów.

Pozdrawiam, J.

P.S. U nas zwykło się mówić do nowych dziewczyn I-go dnia pracy: "A o molestowanie się nie martw, bo... (półgłosem) bo mam bardzo dobrego adwokata ;)" /oczywiście to ŻART/ - te miny są bezcenne :)

Odpowiem tak: gdybym poznał sprawę i uznał że osoba z PiO ma rację i moja pomoc jej się przyda to z chęcią w miarę możliwości jej pomogę.

W tej chwili jedynie takiej odpowiedzi można udzielić (moim zdaniem).