Skocz do zawartości

[Zlecę] dla tworzących strony www/ Poznań

easyit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem studentem AE w Poznaniu i szukam kogoś, kto pomógłbym mi w tworzeniu serwisu poświęconemu moim zainteresowaniom. Chodzi mi oczywiście tylko o część techniczną. Szukam osoby orientującej się we wszystkim związanym z tworzeniem i funkcjonowaniem stron internetowych. Szkolenie chciałbym odbyć w okresie wakacyjnym. Ze względu na to, że również pracuję wyobrażam sobie szkolenie na zasadzie spotkań raz, bądź dwa razy w tygodniu po kilka godzin i ewentualny kontakt przez gg bądź skype. Nie chcę aby ktoś za mnie zrobił cały serwis, chodzi mi o nauczenie się podczas tworzenia konkretnego serwisu jak się tworzy takie strony i jak to wszystko funkcjonuje (na razie jestem w 80% zielony). Wiem, że to nie jest pewnie takie łatwe, więc nie liczę, że ktoś mi całą wiedzę jaką musiał zdobywać latami zaprezentuje w tydzień, chcę jedynie, żeby mi naświetlił temat (pokazał co i gdzie czytać) i liczyłbym później na znajomość i ewentualną pomoc jakbym miał jakieś pytania.

Zainteresowanych prosiłbym o wysłanie sowich propozycji na maila szkolenie.poznan@o2.pl z zaznaczeniem kim są, co robią, ile takie szkolenie, by u nich kosztowało (proszę o dokładne wycenienie takiej współpracy) i przesłaniem linków do kilku stronek ich autorstwa. Proszę tylko o poważne oferty! Zastrzegam sobie prawo do odpowiedzenia jedynie na interesujące mnie propozycje. Na zgłoszenia czekam do końca czerwca 2008 roku. Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie