Skocz do zawartości

Pozycjonowanie - 3 miesiące za 3 złote


Kaviorek

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jest początkujący

A co to ma do rzeczy? Chce cennik to niech pisze do firmy, która go interesuje. Skąd inni mają takie rzeczy wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

bo inni zadali sobie trud zapytania tej firmy :) i ta firma traktuje ilość wypluwanych wyników tak jak jej to pasuje , raz bierze z PL a raz bierze z ogólnych wyników (w zależności gdezie wypluwa więcej) :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
A ja się do nich zgłosiłem ;)

Właśnie oddzwonili i przesłali ofertę - cała oferta oczywiście oparta na ilości wyników, a frazy wysłali do wyceny.

Frazy trudne, bo branża turystyczna - zobaczymy co odpowiedzą.

I co odpisali?

Web Systems: strony www, ecommerce, integracje, marketing internetowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nikt z obecnego Performance już się tutaj nie udziela, a szkoda...

Co do polityki obliczania kosztów pozycjonowania - był to pomysł (warunek konieczny) strony home.pl

Rozmowy w sprawie tej współpracy trwały już ładny kawałek czasu i Performance się zgodzili na warunki, które nie są strzałem w dziesiątkę.

Cytując pajmon.com

Otóż, artykuł pod trochę buńczucznym tytułem “Na pierwszej pozycji” zilustrowany jest zdjęciem i podpisem Artura Sobczyńskiego - specjalisty SEO/SEM w firmie Performance Media (za WebHosting). I ten to specjalista opisuje jak powinien wyglądać proces pozycjonowania. Przytoczę fragment, bo ciekawy:

Google zwraca uwagę na liczbę linków prowadzących do naszej witryny w katalogach branżowych i podobnych serwisach. Katalogi są przeważnie płatne i wymagają od nas podania linku, zestawu słów kluczowych oraz krótkiego opisu, tzw. „precla” (ang. presell). Warto również wymieniać się linkami z osobami mającymi podobne zainteresowania. Przykładowo: jako biuro turystyczne możemy umieszczać swoje odnośniki na serwisach społecznościowych o turystyce, w zamian za ich linki na naszej stronie. Istnieją też systemy wymiany linków, które nam to ułatwiają.

w życiu bym się nie spodziewał, ze w obliczu kataklizmu jakim jest zalew klientów w nieprzygotowanej do tego firmie, rolę SEO rzecznika prasowego pełnił będzie Artur - stary wyjadacz SEM(PPC), który o seo wie zapewne tyle ile mu na korytarzu powiedzieli 10 min wcześniej ;)

Nie spełnią się niestety wasze oczekiwania i nie będzie wielkiej klapy. P-M dysponuje na tyle dużym budżetem, że przetrwa to bez większych potknięć... A ilu sobie przy tym nakosi klientów na PPC ... ;)

//edyta

kursywa w cytacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności