Skocz do zawartości

Witam wszystkich serdecznie

aras

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Nazywam się Arek. Jestem studentem 3 roku na UG - kierunek: Informatyka i Ekonometria. Piszę pracę licencjacką na temat pozycjonowania. Liczę na to, że znajdę tu sporo informacji na ww. temat ... i w razie czego uzyskam pomoc. Wiem, że o niektórych rzeczach głośno się nie mówi - nie zdradza się tajemnicy, bo trzeba samemu sobie na to zapracować ... Ale chyba każdy kiedyś zaczynał od zera ... tak jak ja ... i gdzieś tą wiedzę zdobył, ktoś mu w tym pomógł.

Pozdrowienia z Gdańska

aras

No fakt, trochę już poczytałem ... rzeczywiście jest tu sporo informacji ... i rzeczywiście po części niektórych rzeczy trzeba się domyślać ... no ale wcale się nie dziwię, że ktoś nie chce zdradzić całej swojej wiedzy ... tymbardziej, że jest to jego sposób na życie ... a "know how" kosztuje :) Nie mniej jednak ... mam nadzieję, że to forum i jego użytkownicy pomoże mi chociaż w jakiejś częsci w napisaniu tej pracy ... a raczej w zdobyciu dobrych materiałów i wiedzy do jej napisania.

Pozdrawiam jeszcze raz

aras

Witaj na PiO :)

mam nadzieję, że to forum i jego użytkownicy pomoże mi chociaż w jakiejś częsci w napisaniu tej pracy ... a raczej w zdobyciu dobrych materiałów i wiedzy do jej napisania.

Jeżeli dobrze przejrzysz forum to ono Ci wystarczy a pomoc userów nie będzie potrzebna ;)

Do tego będziesz potrzebował:

- dobra znajomość wyszukiwarki na forum

- trochę czasu i zapału na przejrzenie wyników wyszukiwania :P

neon103 widzę tekst z włatców much rządzi "zajebiaszcze"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie