Skocz do zawartości

Dlaczego nie ma dużych firm SEO?


Kaviorek

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek podstawowa zasada, żaden klient nie może wymagać natychmiastowej odpowiedzi.

Odpowiednia osoba - przygotowana poprosi klienta o czas i telefon gdy nie może udzielić takiej odpowiedzi w trybie natychmiastowym.

To nie przeszkadza prowadzić dużej firmy oferującej pozycjonowanie.

Firma czym większa tym ma więcej komórek i odpowiednich ludzi.

Osoba odpowiadająca na pytania nie musi być specjalistą ds. pozycjonowania, wystarczy że zostanie zapoznana z tematem, będzie posiadała odpowiedni dostęp do narzędzi, paneli klientów jak i zdobędzie jakieś doświadczenie w tym temacie.

Oczywiście nie jest to osoba z kosmosu jednak nie musi fizycznie pozycjonować stron internetowych by udzielać lepszych odpowiedzi niż sam pozycjoner.

Tomek sam często udzielasz odpowiedzi w sprawie weblinka a z programowaniem masz mało wspólnego.

Jednak na pytania np. Jaka jest maksymalna długośc anchor textu mi odpowiesz, jakie są różnice pomiędzy kontem lite a pro itp itd.

Zobacz odpowiednia osoba, odpowie w sposób odpowiedni zwalniając człowieka specjalistę od odpowiadania na często banalne pytania.

Taki support jest po to by specjalista skupiał sie na samym efekcie a tylko w trudnych wyjątkowych sytuacjach na udzielaniu odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Tomek podstawowa zasada, żaden klient nie może wymagać natychmiastowej odpowiedzi.

No nie to teraz pojechałeś po bandzie :victory:

W myśl tej zasady wyborażas sobie robienie zakupów w media mark ? przepraszam dlaczego ten LCD jest lepszy od tego a są w tej samej cenie ? odp Już chwileczkę notuje pytanie i dopowiemy Panu w puźniejszym czasie :crazy:

jesteśmy w castrrama , przepaszam czy te drzwi są antywłamaniowe ? odp juz notuje pytanie odpowiemy na nie telefonicznie :P

Nie ma takiej zasady :)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek mówisz o pytaniach banalnych czy trudnych ?.

Bo jak o banalnych to sam zaprzeczasz koniecznosci specjalisty od SEO.

A jak o trudnych to wybacz ale i specjalista czasem musi zbadać temat by udzielić rzetelnej odpowiedzi i nie tracić czasu klienta. Dlatego też prosi się o telefon poźniej lub o numer telefonu i deklaruje się termin udzielenia informacji.

Na przykładzie który podałeś to tak jakbym zadał pytanie w Media Markt - przepraszam pana z jaką predkościa są taktowane te kości pamięci - banalne lub trudne przepraszam w której fabryce zostały wyprodukowane.

Tomek naprawde musisz oddzielać pytania trudne od prostych. Na proste odpowiada support odciazajac specjalistów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann - weź pod uwagę, że zdecydowana większość pytań do supportu w każdej jednej firmie jest podobna. Popatrz choćby na infolinie tpsa czy innych operatorów. Znajomi dostali tam pracę z marszu bez żadnej znajomości rynku itp. Wystarczy zapoznać się z typowymi problemami i nauczyć się na nie odpowiadać. W weblinku to np. "różnice między kontami", "jaki przyrost linków utrzymać", jak zainstalować system na kilku popularnych cms'ach itp. Ktoś minimalnie kumaty po tygodniu odpowiadania na te pytania będzie obcykany w temacie :victory:. A kiedy nie zna odpowiedzi to grzecznie informuje klienta, że musi tą sprawę skonsultować z odpowiednim specjalistą w firmie, prosi o numer telefonu i imię i informuje, że oddzwoni w ciągu max 15 minut i tyle filozofii.

Nie porównuj marketów do usługi zdalnej. Do marketu jako klient musisz jechać, musisz tam fizycznie siedzieć i się nudzić w trakcie czekania na odpowiedź. Dzwoniąc na support weblinka/firmy seo nikomu nie będzie przeszkadzało, ze z rozwiązaniem problermu ktoś oddzwoni po kilkunastu minutach.

Jak odbieram telefony w sklepach to często ktoś pyta np. o numer przesyłki bo paczka nie dotarła. Przechowujemy wszystkie potwierdzenia nadania chronologicznie, ale znalezienie konkretnego zajmuje mi czasem i 5 minut. Czy to znaczy, że w sklepie jest słaby support? Klient rozumie, że za chwilę się do niego oddzwoni. Jasne - można to rozwiązać systemem zapisującym numery przy kliencie i szybko sprawdzić to w panelu, ale mówię o obecnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma duzej firmy a jezeli taka zostanie zalozona to bedzie miala duzo wspolnego z samym Google.

Algorytm wyszukiwarki, moderacje sa na tyle nieprzewidywalne ze stworzenie na tym biznesu przez firme zatrudniajaca 100-200 ludzi jest niemozliwe, ot ze wzgledu na rodzaj swiadczonej uslugi.

Tutaj wplywamy na wyniki o ktorych decyduje 3 strona a wiec sam Google, a to niesie ze soba duze ryzyko. Dlatego tez powstaja duze firmy reklamowe ale nie powstaja takie w branzy SEO.

Używaj Cuilla i Hakii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann - weź pod uwagę, że zdecydowana większość pytań do supportu w każdej jednej firmie jest podobna.

Dokładnie ale nie mówicie mi ze nie muszą byc to wykwalifikowane osoby bo to już przegięcie ?

Wiecie jak szybko zdobyć czarny PR poprzez marny suport ?

Dlaczego do dnia dzisiejszego nie ma dużych firm SEO ? Co stoi temu na przeszkodzie ?

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są duże firmy bezpośrednio oferujące pozycjonowanie - (nie pośrednicy) posiadający bardziej rozległą ofertę niż tylko pozycjonowanie, skupiają się na całym SEM. Są kompleksowi co jest plusem.

Wykwalifikowane osoby oczywiście - Ty Tomek pisałeś o specjalistach pozycjowania.

Wykwalifikowana osoba nie musi wykonywać pozycjonowania czy być pozycjonerem - ma znać temat, odpowiednio reagować, być odporna na stres, znać zagadnienia z marketingu i Pr chociaż w stopniu podstawowym, potrafić łagodzić sytuacje poprzez odpowiednio zbudowany e-mail czy przeprowadzenie rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to moje założenia prowadzenia firmy nie nadają sie na prowadzenie dużej firmy być może w dużych firmach klient faktycznie jest traktowany po macoszemu a nr lini 0800 informuje mnie ze jestem 12 w kolejce i proszę czekać , ja mam inne założenia traktuje wszystkich poważnie i indywidualnie a nie schematycznie z moją polityką nie widze szansy na duża firmę ale to moja polityka i wcale nie musi być trafna :victory:

Nic poszekam na pierwszą dużą firme SEO i zobacze jak to robią :crazy:

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek Twoja polityka nie ma nic wspólnego z tym że klienta potraktujesz lepiej.

Duża firma może mieć 20 operatorów infolinii i nie musisz być 20 w kolejce, duża firma może zadbać o takie narzędzia które pozwolą im unikać sytuacji w których support będzie nadmiernie eksploatowany.

Klient ma czuć profesjonalizm, wierz mi Tomek że mimo iż podchodzisz indywidualnie co się chwali to często w odpowiedziach które masz okazje udzielać np. na temat E-weblinka brakuje profesjonalnego podejścia.

Np. forma odpowiedzi na trudne pytania nie zawsze jest poprawna co może dać odczucie lekceważenia i pochopnego traktowania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....wierz mi Tomek że mimo iż podchodzisz indywidualnie co się chwali to często w odpowiedziach które masz okazje udzielać np. na temat E-weblinka brakuje profesjonalnego podejścia.

Np. forma odpowiedzi na trudne pytania nie zawsze jest poprawna co może dać odczucie lekceważenia i pochopnego traktowania problemu.

Odpowiadamy na wszystkie pytania na które znamy odpowiedz i to dzięki temu ze mam za plecami samych specjalistów w tym temacie inaczej sobie tego nie wyobrażam nawet jak tysięczny raz muszę odpowiadać na pytanie dlaczego nie można dodawać stron bez WWW zawsze robimy to osobiście.

Ja sobie tego nie mogę wyobrazić ze do obsługi suportu ewelbinka czy klientów od seo przyjmuje marketingowców przecież i tak on będą te pytania odsyłali dalej wiec nie lepiej odrazu posadzic specjaliste ?

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej specjaliste od udzielania odpowiedzi :victory:.

No dobra Tomek masz specjalistów to odpowiedz na przykładowe pytanie.

"Szanowni Państwo, korzystam z systemu E-weblink jednak zaniepokoił mnie fakt że na stronie systemowej nie mogę odnaleźć polityki prywatności. Proszę o udzielenie informacji w jaki sposób są przetwarzanie informacje przez administratorów systemu takie jak: dodane strony internetowe, frazy i ilość pkt przeznaczanych na frazy.

Czy do owych danych ma dostęp tylko administracja systemu. Czy korzystają Państwo z danych przy pozycjonowaniu własnych klientów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej specjaliste od udzielania odpowiedzi :victory:.

Specjalista nie bedzie pracownikiem wiekszej firmy SEO, bo po co jak sam może zarobić wiecej niż da mu ta firma. A juz napewno nie bedzie pracował jako konsultant :crazy:

Narazie "wieksze firmy" to sprawiaja tylko pozory że znają sie na SEO. Jedynym ich atutem może być dobra gadka na ktorą złowią potencjalnego klienta, ktory nie zna się na rzeczy.

Do mnie jest dużo telefonow od firm SEO (w wiekszosci to wlaściciele stron kierują ich do mnie).

Ci konsultanci nie umieją konkretnie odpowedzieć na żadane przeze mnie zadane pytanie, najczęściej zaczynają klepać swój wyuczony wierszyk od początu.

Nie potrafia odpowiedzieć dlaczego ja nie widze ich firmy/strony w google na odpowiedniej pozycji na pewne frazy a proponują to zagwarantować innym.

Nie potrafią też odpowiedzieć dlaczego proponują pozycjonowanie akurat tej jednej strony a nie innej? Chodzi o to że jeżeli klient ma kilka stron to proponują pozycjonowanie zawsze tej strony ktora jest juz wypozycjonowana najwyżej :P

Po takich 2-3 pytaniach rozmowa kończy się na niczym.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yavaho bardzo dobrze to ujołeś

"Szanowni Państwo, korzystam z systemu E-weblink jednak zaniepokoił mnie fakt że na stronie systemowej nie mogę odnaleźć polityki prywatności. Proszę o udzielenie informacji w jaki sposób są przetwarzanie informacje przez administratorów systemu takie jak: dodane strony internetowe, frazy i ilość pkt przeznaczanych na frazy.

Czy do owych danych ma dostęp tylko administracja systemu. Czy korzystają Państwo z danych przy pozycjonowaniu własnych klientów."

Drogi użytkowniku systemu e-weblink

Nie możesz znaleźć polityki prywatności bo jej nie ma na stronie, Informacje w żadne sposób nie są przetwarzane przez administracje systemu, do danych ma dostęp administracja systemu , nie korzystamy z danych przy pozycjonowaniu klietnów.

Drogi użytkowniku systemu e-weblink mam nadzieje ze satysfakcjonuje cię nasza wyczerpująca odpowiedź w razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą.

suport systemu e-weblink.com

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już nie mówiąc :victory: że Tomek udzielił błednej odpowiedzi co świadczy po 1 o pochopnej odpowiedzi, nie znajomości tematu lub nie zrozumieniu pytania.

Np. mógłbyś Tomek odpowiedzieć w sposób prawdziwy. Informacje - dane umieszczane przez użytkowników są przetwarzane przez właścicieli/administratorów systemu tylko w celach zapewnienia stabilnego i prawidłowego działania systemu.

Bo sam fakt przetwarzania jest oczywisty. Więc jak widzisz, fakt że wiesz jak działa system i co jest w nim robione nie powoduje że udzielana odpowiedz jest odebrana w sposób prawidłowy i wiarygodny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności