Skocz do zawartości

Kliknięcia w AdWords vs UU Analytics


AleksanderPe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w okresie od 1.04 do 23.04 AdWords odnotował 36 126 kliknięć w daną reklamę (w grupie jest tylko jedna).

Analytics pokazuje: bezwzględna liczba niepowtarzalnych użytkowników: 14 842

Czy dobrze wnioskuje, że średnio jedna osoba klikała w jednostkę ponad 2 razy, a połowa budżetu nie została wykorzystana zbyt optymalnie ?

Jeśli potrzebujesz pomocy w nauce polecam korepetycje. Znajdziesz tam bazę korepetytorów z całej Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AleksanderPe. To jest niepowtarzalna liczba użytkowników - mógł to być np. użytkownik w czasie innej wizyty.

Czy dobrze wnioskuje, że średnio jedna osoba klikała w jednostkę ponad 2 razy, a połowa budżetu nie została wykorzystana zbyt optymalnie ?

Czy ważni są dla Ciebie unikalni użytkownicy, czy kontakt z reklamą? Czy jest dla Ciebie bardzo istotne to, czy, czy dwóch różnych użytkowników skorzysta z oferty czy jeden skorzysta podwójnie?

@ djurek - obejrzyj https://www.ittechnology.us/polacz-konto-ad...ogle-analytics/, a zrozumiesz dlaczego.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bardzo ciekawy przewodnik video o Analytics (tylko po ang.) - https://groups.google.com/group/adwords-hel...1841c0c34e2956e

pozdr

@AleksanderPe. To jest niepowtarzalna liczba użytkowników - mógł to być np. użytkownik w czasie innej wizyty.
Czy dobrze wnioskuje, że średnio jedna osoba klikała w jednostkę ponad 2 razy, a połowa budżetu nie została wykorzystana zbyt optymalnie ?

Czy ważni są dla Ciebie unikalni użytkownicy, czy kontakt z reklamą? Czy jest dla Ciebie bardzo istotne to, czy, czy dwóch różnych użytkowników skorzysta z oferty czy jeden skorzysta podwójnie?

@ djurek - obejrzyj https://www.ittechnology.us/polacz-konto-ad...ogle-analytics/, a zrozumiesz dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie to samo, mam np. dziennie 100 kliknięć z adwords, stawka jaką ustawiłem za klika to np. 20 groszy, koszt dzienny kampanii to 20 złotych, patrzę na analytics na daną podstronę na którą kieruję ruch z adwords, a tam mam jakieś 60 wizyt, również w adsense mam w kanale 60-kilka odsłon, czyżby użytkownicy niechcący klikali w reklamę, a następnie tak szybko uciekali ze strony że nie zdąży się załadować cała strona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane z wczoraj

Adwords - 218 kliknięć

Analyticks - 110 kliknięć

Adsense - 36 odslon i 0 kliknięć:)

Ad bloka na pewno nie używają bo przecież nie zobaczyliby mojej reklamy az adwords. Co jest grane???

musisz wziąć pod uwagę różnice w czasie z AdWords (dzień od 00:00 do 23:59) i AdSense (dzień od 09:00 do 08:59)

co i tak nie zmienia faktu, że ludzie traktują jednostki reklamowe jak zwykłe linki i klikają wielokrotnie.

Jeśli potrzebujesz pomocy w nauce polecam korepetycje. Znajdziesz tam bazę korepetytorów z całej Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane z wczoraj

Adwords - 218 kliknięć

Analyticks - 110 kliknięć

Adsense - 36 odslon i 0 kliknięć:)

Ad bloka na pewno nie używają bo przecież nie zobaczyliby mojej reklamy az adwords. Co jest grane???

musisz wziąć pod uwagę różnice w czasie z AdWords (dzień od 00:00 do 23:59) i AdSense (dzień od 09:00 do 08:59)

co i tak nie zmienia faktu, że ludzie traktują jednostki reklamowe jak zwykłe linki i klikają wielokrotnie.

1. Wiem o różnicy czasowej.

2. A zdaje się następne kliki z tego samego IP są ignorowany przez adsense.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliknięcia i wizyty to coś innego. Są inaczej liczone . Kliknięcia w raportach wskazują, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, odwiedziny pokazują zaś liczbę zainicjowanych przez użytkowników niepowtarzalnych sesji. A to są dwie różne rzeczy.

Witam,

w okresie od 1.04 do 23.04 AdWords odnotował 36 126 kliknięć w daną reklamę (w grupie jest tylko jedna).

Analytics pokazuje: bezwzględna liczba niepowtarzalnych użytkowników: 14 842

Czy dobrze wnioskuje, że średnio jedna osoba klikała w jednostkę ponad 2 razy, a połowa budżetu nie została wykorzystana zbyt optymalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności