Skocz do zawartości

całkiem zielony

GggTttWww

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem kompletnie zielony w sprawach pozycjonowania.

Czytałem duzo o pozycjonowaniu lecz zdaje mi sie ze dalej nic nie wiem.

Posiadam domene www.gtwtyper.org i nie wiem czy dobrze ja zaczołem pozycjonować czy nie

Ma ona cos około 5 miesiecy i nie była pozycjonowana

Od czego zacząć?

O co chodzi z tym dodawaniem do katalogów i jak to robic po prawinie?

Zlecił bym pozycjonowanie bo mnie stac ale chce sie tego sam nauczyć bo jest to bardzo moim zdaniem przydatne........

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Moim zdaniem nie kupuj książki - też bym tego nie robił będąc początkującym. Tutaj masz więcej wiedzy i moim zdaniem jest to lepsza wiedza. Staraj się powoli czytać forum pamiętając, że linki są NAJWAŻNIEJSZE.

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Ja proponuję taką kolejność:

1) Indeksacja strony

2) Założenie statystyk

3) Ręczne katalogowanie i preclowanie

4) Monitoring statystyk pod względem fraz

5) Tworzenia zaplecza

6) Na samym końcu automaty itp

W takiej kolejności też proponuję przyswajać wiedzę i systematycznie wprowadzać oraz na bieżąco testować. Sama teoria nic nie da. Trzeba czytając próbować też od razu wprowadzać to w życie.

;)

A książkę warto kupić. Książkę można czytać kiedy nie jesteśmy przy komputerze np. w pociągu itp.

;)

Moim zdaniem nie kupuj książki - też bym tego nie robił będąc początkującym. Tutaj masz więcej wiedzy i moim zdaniem jest to lepsza wiedza. Staraj się powoli czytać forum pamiętając, że linki są NAJWAŻNIEJSZE.