Skocz do zawartości

Poyzcjonowanie strony gsm


damiano

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

hehe. ja włąsnie powiedziałem ze 50 tys ruchu na stronie nawet gdyby było z GSM to są to za małe pieniądze. Jakby wyraźnie czytać to tak napisałem.

Mówisz o jakiś wielkich kwotach faktem aż z nieba.

Otworzenie 50 GSM to koszt: 75 zł x 50, serwer około 500 zł miesiecznie.

Opanowanie polskich wyszukiwarek = koszt około 1000 zł dla tych domen.

Tylko jak zauwżyłeś zero w tym interesu - wydać średnio 700 zł miesięcznie na taki biznes :-).

50 domen wolałbym przeznaczyć na linki niż na GSM i więcej zarobią niż ten GSM.

Co do ilości uników - to dziwne porównanie - szukało 1 produktu tyle razy.

jeżeli posiadasz wejścia tylko na pozycjonowane 1 słowo to naprawdę zadziwiające, bo ja uważam że dobrze zoptymalizowana strona potrafi się sama wypozycjonować na niszowych hasłach które potrafią wygenerować tysiące użytkowników dziennie. Uważam - sprostowanie - ja jestem przekonany :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ja uważam że dobrze zoptymalizowana strona potrafi się sama wypozycjonować na niszowych hasłach które potrafią wygenerować tysiące użytkowników dziennie. Uważam - sprostowanie - ja jestem przekonany :-)

Z tym się zgodzę, bo sam to zaobserwowałem. Jest sporo wejść z wyszukiwarek na słowa, które mi by do głowy nie przyszły, żeby pozycjonować. Sprawdzam Ggle, a tu pierwsza, lub druga pozycja. Co prawda wejść jest niewiele na jedno słowo, ale tych słów (fraz) jest dużo. Nie lekceważę tego.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lekceważę tego

Załóżmy, że serwis poświęcony jest "naprawie wagonów". Content - siłą rzeczy - pozwoli stronie zaistnieć w wynikach dla "naprawa", "wagon", "kolej", "pkp", "przewozy"... Wynika z tego ruch, którego nie lekceważysz, a który na dobrą sprawę możesz sobie wpisać wyłącznie w koszty utrzymania serwisu. Ja moje wagony i tak naprawiam po sąsiedzku u kowala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wagony to masz rację. Dodaj jeszcze "rozkład jazdy" - na to najczęściej wchodą z wyszukiwarek, nie na wagony. W tej branży jest w Polsce może 30 klientów, z czego 7 jest wartych uwagi. Stronę można mieć ot tak, bo wypada itp. Nie ma to żadnego znaczenia w pozyskiwaniu klienta.

Koszty: Stoi w firmie serwer pocztowy, to stoi i strona, łącze jest, limit transferu nas nie dotyczy.

Szook pisał o sklepach i w tym przypadku pozycjonowanie "przy okazji" sprawdza się.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności