Skocz do zawartości

Jak linkować z presseli


Kobol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

do tej pory linkowałem moją stronkę nieregularnie, ale chciałbym to trochę zmienić. Strona będzie linkowana trochę z katalogów, ale głównie chce się oprzeć na presselach. W związku z tym mam 2 pytania:

- ile presseli można dodawać dziennie - strona jest już w indeksie dość długo (1-2 lata) ale ma mało linków przychodzących - pr2

- zakładając że mam teksty z mieszaniami, gdzie 90% słów ma przynajmniej 1-2 synonimy - ile razy mogę wstawić taki tekst do presseli, żeby nie było "za dużo"

z góry dzięki za pomoc

Kobol is the name of a planet in the fictional universe - the birthplace and original home of humanity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwuletnia domena, o ile była w indeksie przez ten czas, jest już dość uodporniona na filtry.

Pamiętaj też, że Google nie zaindeksuje wszystkich w jednym czasie więc nie masz w pełni kontroli nad tym.

Spokojnie dodawaj nawet 10-20 dziennie.

Drugiego pytania nie rozumie za bardzo. Masz teksty które są pociągnięte synonimatorem? No to jak Ci zaakceptują to dodwaj spokojnie, ale w bardziej zadbanych poleci taki artykuł nawet za 1 duplikat jeśli się pokaże w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o tekst z synonimami - przy czym nie z automatu a dobre jakościowo teksty synonimizowane ręcznie - prawie każde słowo/wyrażenie ma przynajmniej 1-3 synonimy. Zdanie wynikowe są logiczne i tekst zachowuje swój sens.

No i właśnie chodzi mi o to kiedy taki tekst staje się duplikatem - bo wiadomo, że jak dodam go 1000 razy to w końcu już trudno będzie mówić o unikatach.

Kobol is the name of a planet in the fictional universe - the birthplace and original home of humanity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o tekst z synonimami - przy czym nie z automatu a dobre jakościowo teksty synonimizowane ręcznie - prawie każde słowo/wyrażenie ma przynajmniej 1-3 synonimy. Zdanie wynikowe są logiczne i tekst zachowuje swój sens.

No i właśnie chodzi mi o to kiedy taki tekst staje się duplikatem - bo wiadomo, że jak dodam go 1000 razy to w końcu już trudno będzie mówić o unikatach.

hmm ja rowniez zamowilem sobie tekst i samemu przerobilem tak ze ok 80% wyrazow ma 2 synonimy. teksty przechodza w moderowanych preclach. To moze skoro chcesz dodawac rowniez do smietnikow to moze warto pomyslec o zrobieniu tekstu 2 razy dluzszego?

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że taki tekst przejdzie w moderowanych presselach to też raczej pewne, bo po a. jest on w miarę unikalny, b. zanim pojawi się w google spokojnie mogę go dodać np 200 razy. Problem bardziej jest z google - głupio mieć potem 100 linków z tego samego tekstu widzianych w wynikach wyszukiwania ;-)

Także pytam o doświadczenia innych - ile razy taki tekst można dodać waszym zdaniem aby miało to sens 20-30 razy?

Kobol is the name of a planet in the fictional universe - the birthplace and original home of humanity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także pytam o doświadczenia innych - ile razy taki tekst można dodać waszym zdaniem aby miało to sens 20-30 razy?

Niektórzy twierdzą, że tylko unikalne teksty mają najwyższą moc. Więc jeśli chcesz arty wykorzystać maksymalnie to każdy powinien być inny. Inni uważają, że nie ma problemu jeśli doda się ten sam tekst kilka-kilkanaście razy bo z drugiej strony świadczy to o popularności czyli o wysokiej jakości tekstu. Zatem opinie są różne a prawda leży zapewne pośrodku. Szkoda tylko, że nikt nie wie gdzie ten środek się znajduje.

Ja robię tak, że dodaję delikatnie zmienione teksty, nie jakoś masakryczne ale zmienione - to do precli. Do katalogów zmieniam opisy po 20-30 dodaniach. Do baz tekstów dodaje i się nie przejmuję bo zazwyczaj i tak trafiają na różne skrypty więc nie przejmuję się duplicate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze rozumiem, że zmiksowany artykuł to nie jest unikalny artykuł? Bo uważałem, że tak przerobiony artykuł raczej można traktować za unikalny (przy małej liczbie użyć oczywiście) - teraz zaczynam się zastanawiać.

Czy google na dzień dzisiejszy jest realnie w stanie rozpoznać, że to ten sam artykuł skoro nawet "ordynarne" powielanie artykułów ze zmienioną skórką indeksuje?

Kobol is the name of a planet in the fictional universe - the birthplace and original home of humanity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie podpiąć się do tego tematu... Co należy rozumieć przez spamowanie w Presselach (np WordPressie)? Czy chodzi tu o umieszczanie ciągle tego samego artykułu w wielu Wordpressach? Czy moglibyście także napisać jak Google reaguje na sytuację, gdy np na kilkunastu Wordpressach trafi na ten sam artykuł? Banuje taką reklamowaną domenę? Daje filtr? Czy może nic nie robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moglibyście także napisać jak Google reaguje na sytuację, gdy np na kilkunastu Wordpressach trafi na ten sam artykuł? Banuje taką reklamowaną domenę? Daje filtr? Czy może nic nie robi?

Sam pomyśl. Czy gdyby google tak reagował to niebyłby to złoty środek na konkurencję? :) Gogiel nic nie robi, bo nic zrobić nie może, co najwyżej takie same strony lądują w SI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Taki art może trafić do indeksu uzupełniającego i wartość linków będzie znikoma.

Co nie znaczy też że każdy ma być w 100 % unikalny. Metoda ręcznego "synonimizowania" treści jest dobra o ile ktoś się postara i artykuł zostanie odpowiednio napisany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności