Skocz do zawartości

Polskie znaki w wyszukiwarce

Rekomendowane odpowiedzi

rozwiązało problem ale też pojawił się kolejny. Zrobiłem tak jak napisałeś, dokleiłem ten kod i tym razem w FF jeśli w wyszukiwarce wpiszę frazę przykładowo "kraków" to szuka słowa "krak", inny przykład: "pszczoła", wtedy szuka hasła "pszczo"- czyli jakby obcina frazę wpisaną w formularzu od momentu pojawienia się polskiego znaku.

No będziemy kombinować dalej, niestety nie mam gdzie tego przetestować. W takim razie to co dodałeś zastąp na

if (mb_detect_encoding($_GET[szukaj],' UTF-8, ISO-8859-2 ')=='UTF-8') $_GET[szukaj]=iconv("UTF-8","ISO-8859-2",$_GET[szukaj]);

To chyba wszystko co na chwilę obecną przychodzi mi do głowy :lol:

[Dodane]

Już chyba kiedyś to rozwiązywaliśmy ;)

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=247010

Pamięć już nie ta co kiedyś ;)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Irek, dzięki za pokazanie "palcem" rozwiązania. Kiedyś szukałem tego na Forum i nie znalazłem. Szukajka pod IE i FF już działa jak należy. :peace:

Może znasz lekarstwo na problem opisany w pkt 1 tego postu ? (dotyczy tylko RSS - generują mi się 4 puste linie, widoczne w źródle strony i FF nie wyświetla kanału rss)

Skrypt pobierałem chyba z linka z tego tematu otwarty mini

Mój problem z rss polega prawdopodobnie nie na samej konsrtukcji kanału, ale na tym , że z niewiadomych mi przyczyn skrypt katalogu generując każdą stronę (w tym rss) dodaje niepotrzebnie 4 puste linijki na początku. Prawdopodobnie jest to powodem błędu rss w przeglądarce FF (nieprawidłowe rozpoczecie deklaracji dokumentu - własnie od pustych 4 linii kodu).

Ale to nie jest tak ważne jak poprawne (w końcu) działanie wyszukiwarki. THX

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników