Skocz do zawartości

flash i pozycjonowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wiem że już podobne tematy były ale ja jestem zupełnie początkujący w tej tematyce więc nie do końca do mnie trafily.

Więc zacznę od początku:

Dostałem za zadanie wypozycjoniwanie strony firmowej.

Wykonana jest w całości we flashu.

Strona zmieniła rok temu domenę. Na poprzedniej była calkiem wysoko a teraz jest naprawdę słabo.

Doczytałem się że muszę linkować jak najwięcej ale jak to robić we flashu. Linkować ale do czego. Nie chcęaby na stonie znajdowalo się milon lików do innych stron bo to jest strona która mareklamować naszą firma i tylko z nią się kojarzyć.

W akcie desperacji podję jej adres abyście mogli zoabczyć z czym mam się zmierzyć.

www.h-s.pl

HS

Jest to duzy hotel i po wpisaniu hotel + starachowice w goolach była to druga pozaycja na starej domenie teraz jest 5 ale podstrona:(.

Czy baiwać się w pozycjonowanie tej strony a może zmienić ja na html,css, java? Do tej zmiany sceptycznie nstawiaony jest szef ale bardzo prosze o radę.

Pozdrawiam

Na razie na tej stronie to widac spam... a raczej go nie widac, poniewaz w Layer2 wrzuciles H1 i wywaliles warstwe poza ekran. Zdajesz sobie oczywiscie sprawe z tego jakie ryzyko podejmujesz robiac wlasnie tak?

A co do zmiany domeny, to co z tamta wczesniejsza sie stalo? Zrobiles przekierowanie na te nowa?

BTW, ten watek to sie chyba nadaje do 'poczatkujacych'.

Przepraszam , ale watke mozna jak najbardziej przeniesc do innego działu.

Co do strony to ja jej nie robiłem. I nic nie zostało mi przekazane jak ktoś ja wykonywał.

Jakby ktoś być życzliwy to proszę a by napisał jakie błędy są popoełnione na tej stronie to ja postaram się je naprawić.

tylko proszę o jakiś lopatologiczny język bo temat pozycjonowania jest dla mnei naprawedę nowy.

Pozdrawiam

bo temat pozycjonowania jest dla mnei naprawedę nowy.

Pozdrawiam