Skocz do zawartości

E-learning - platforma- prośba o pomoc


Cockney

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koleżanki i kolegów (choć tych pierwszych pewnie jest mniej :-) ). W tematyce e-learningu jestem zielony- mam na myśli stronę techniczną, tworzenie i zarządzanie etc. Czy znacie dobre platformy e-learningowe? A może ktoś tworzy własne kursy i mógłby podzielić się doświadczeniami? Chcę uruchomić e-learning wspierający kurs metodą tradycyjną i nie do końca wiem, jak się za to zabrać? Czy wystarczy oprogramowanie/skrypt, który mogę uruchomić na własnym serwerze? Czy konieczne jest skorzystanie z gotowego rozwiązania w jakiejś z firm oferujących takie usługi?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki,

Pozdr! :)

p.s. jeśli zły dział, proszę moderatora o przeniesienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje coś takiego jak Moodle.

Darmowa platforma, otwarty kod.

W Twoim przypadku to chyba jednak się nie sprawdzi.

Raz, że armata na wróble, dwa, że bez niezłej znajomości php itp będzie Ci ciężko.

Poszukaj firm/serwisów, które robią robią możliwie dużo za Ciebie.

Jestem w potrzebie - sprzedaje
cenne domeny regionalne za ułamek wartości
tylko do końca tyg. < link do ogłoszenia >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja maiłem zajęcia z infy na uniwerku w trybie e-learning. Korzystali z platformy XDokeos - z tego co kiedyś sprawdzałem to jest ona darmowa ;)

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję- Wasze odpowiedzi są bardzo przydatne. Proszę o jeszcze ;)

W międzyczasie buszowania znalazłem coś o nazwie WBTExpress 4system - będę się temu musiał lepiej przyjrzeć, podobnie jak Waszym propozycjom.

Proszę innych o zabranie głosu.

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...