Skocz do zawartości

Link sponsorowany z boku lub na górze - jak to ustawić?


NCL

Rekomendowane odpowiedzi

https://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=6546

Pozycja reklamy na najwyższych miejscach nad wynikami wyszukiwania Google określana jest na tej samej zasadzie, na podstawie stawki CPC i Wyniku Jakości. Na tych pozycjach mogą wystąpić jednak tylko takie reklamy, które przekraczają określony próg Wyniku Jakości i stawki CPC. Próg stawki CPC jest określany na podstawie Wyniku Jakości słowa kluczowego. Im wyższy Wynik Jakości, tym niższy próg stawki CPC. Dzięki temu jakość odgrywa jeszcze ważniejszą rolę w wyborze reklam zamieszczanych nad wynikami wyszukiwania

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie decydują dwie kwestie:

1. znacząco wyższy AdRank od konkurencji (maxCPC *Wynik Jakości)

2. Zaakceptowane reklamy przez zespół Google AdWords

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności