Skocz do zawartości

Jak podpiąc stronke pod sstem wymiany linków-- Wordpres

djurek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym wziąć udział w systemie wymiany linków. Mam stronkę pod wordpressa i nie mam pojęcia jak to podpiąć. Sprawdzilem juz ze 5 systemów do wymiany linków i żaden jasno nie pisze jak to zrobić pod wordpressa. Nie jestem informatykiem i oprócz przegrania plików na serwer nie ogarniam tematu.

Jest kto kto może mnie przeprowadzić przez tą instalacje.

z góry dzięki

DJ

Wstyd powiedzieć ale nie ogarniam tego, nie ma kogoś kto by mi ten skrypt wkleił na stronkę? NIE znam sie na php i html,

Daj mi Twoj nr gg na PW to wieczorkiem - kolo 21 Ci pomoge z weblinkiem jak chcesz.

Kapania Adwords -  https://kcmobile.pl tel. 604 939 140, e-mail: biuro@kcmobile.pl

spoko, a który system jest najlepszy pod wordpressa tak przy okazji zapytam?

A ja się zapytam bezpośrednio Ciebie.

Do czego według ciebie sluży system wymiany linków?

Broń boże nie śmieje się jednakże czuje nie rozumiesz jego właściwego przeznaczenia :).

A od tego powinniśmy zacząć.

ehhe nie no wiem, o co chodzi...

źle zadałem pytanie:

Jaki jest najprostszy w instalacji dla laika i w pełni zgrany system wymiany linków z stronami pod wordpressa.

ehhe nie no wiem, o co chodzi...

źle zadałem pytanie:

Jaki jest najprostszy w instalacji dla laika i w pełni zgrany system wymiany linków z stronami pod wordpressa.

Pisze do Ciebie na gg ale Cie nie ma :/

Kapania Adwords -  https://kcmobile.pl tel. 604 939 140, e-mail: biuro@kcmobile.pl

Zainstalowanie każdego systemu to góra 2-3... minuty...

A windows? :D 2-3 godziny :D

Chyba Vista :P

A tak wracając do tematu, to gdzieś widziałem takie tutoriale jak podpinać do konkretnych skryptów, na linkme chyba (?)

Studio Moments - Nowoczesny Film i Fotografia Ślubna.

Jeśli potrzebujesz fotografa ślubnego lub kamerzysty na ślub i wesele w Krakowie lub Warszawie.