Skocz do zawartości

Opinie o firmach


twoflower

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Nic prostszego, wystarczy, że napiszesz, że masz i już :(

nie wystarczy ...... trzeba jeszcze przepuścić dużo kasy przez AdWódkas :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certyfikat Google faktycznie nie może mieć wiele wspólnego z pozycjonowaniem.

Nie dodaje wiarygodności względem usług pozycjonowania.

Jednak może być dodatkowym atutem przy dobieraniu firmy - np. może świadczyć o doświadczeniu w SEM i o tym że firma pozycjonerska nie podejdzie do usługi pozycjonowania tylko z pkt pozycja do top10, ale także zadba by odpowiednie słowa znalazły się w top10.

Więc zawsze jest to jakiś atut.

Z których mógłbym polecić to - SEM CENTRUM - Adam Miernicki, ADICOM Adrian Kłos.

Pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Nie podawałem jaki przedział cenowy nas interesuje, więc proszę nie zważać na cenę. Im więcej propozycji tym lepiej.

Artefakt.pl pojawił się już dwa razy. Jutro będę musiał to wybadać.

Z certyfikatem firmy wydawały nam się bardziej wiarygodne (wiem, że chodzi o AdWords)

mrtn: Oczywiście, odróżniamy. Mówiąc o portfolio mam na myśli wypozycjonowane strony.

Pozdrawiam.

Firmę Artefakt odrazu sobie odpuść. Będą, tak jak mi, pozycjonować przez pól roku i żadna fraza nawet nie trafiła do pierwszej SETKI :pytajnik: ( a obiecują pierwsza DZIESIĄTKĘ w 3 miesiące hi hi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracaliśmy uwagę na portfolio, referencje, certyfikat google i klientów obsługiwanych przez firmę. Sprawdzaliśmy też czy klienci firm są faktycznie wypozycjonowani na wysokich miejscach. Być może pominęliśmy lub wykreśliliśmy w trakcie parę firm godnych uwagi. Jeżeli znacie inne dobre firmy to prosiłbym o podanie nazw.

Temat jakby odżył więc ...

Certyfikat Google nie jest przyznawany dożywotnio, jeśli chodzi o ścisłość na rok (!), po czym trzeba go odnawiać i tak naprawdę mówi tylko o możliwości prowadzenia kampanii AdWords / znajomości tego narzędzia Google.

Poleciłbym dobrego fachmana, ale on ani nie jest tani, ani nie bierze się za dwie firmy w tej samej branży. W ciemno nie ma o czym mówić... Koledzy nie polecają się wzajemnie? ;)

Czy ten wątek nie powinien się znaleźć w ogłoszeniach/zleceniach ? ;)

Siedzę spokojnie, nic nie robię, nadejdzie wiosna i wzrośnie trawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Firmę internetica odradzam, pracują tam niekompetentni ludzie. Wysłałem im podpisaną umowę oni przesłali mi egzemplarz umowy, którego zapomnieli podpisać potem obiecali mi, że podpiszą ją i odeślą no i rzez 3 miesiące nie przesłali mi podpisanej umowy... Podczas wyboru hasła doradzili mi hasło, które generuje około 5 wejść miesięcznie (a ja wierzyłem w ich profesjonalizm), hasło płatne 59zł miesięczne.. brak kontaktu zero wsparcia w zakresie pozycjonowania, wybór tej firmy to najgorsza decyzja w mojej 4-letniej działalności w internecie. Nigdy nikomu bym jej nie polecił.

multikonto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmę internetica odradzam, pracują tam niekompetentni ludzie. Wysłałem im podpisaną umowę oni przesłali mi egzemplarz umowy, którego zapomnieli podpisać potem obiecali mi, że podpiszą ją i odeślą no i rzez 3 miesiące nie przesłali mi podpisanej umowy... Podczas wyboru hasła doradzili mi hasło, które generuje około 5 wejść miesięcznie (a ja wierzyłem w ich profesjonalizm), hasło płatne 59zł miesięczne.. brak kontaktu zero wsparcia w zakresie pozycjonowania, wybór tej firmy to najgorsza decyzja w mojej 4-letniej działalności w internecie. Nigdy nikomu bym jej nie polecił.

Proszę o kontakt na PW lub email: biuro@internetica.pl w celu wyjaśnienia sytuacji. Chciałbym wiedzieć z kim mam do czynienia, aby móc się ustosunkować do problemu i wystawionej opinii.

Łukasz Iwanek - Internetica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ wiemy już kim jest użytkownik "Malas17", mogę się ustosunkować do jego wypowiedzi:

Panie Łukaszu, dziękuję za wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania naszej firmy. Rozumiem, że wysoki poziom obsługi klienta jest dla Pana, podobnie jak dla nas, bardzo istotnym składnikiem usługi pozycjonowania. Staramy się dbać o to, aby nasi Klienci czuli się dobrze obsłużeni i otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów i referencji, potwierdzających że nam się to udaje.

Rozumiem jednak, że Pan nie jest zadowolony z tego jak był Pan obsługiwany. Zanim jednak odniosę się do Pana konkretnych zarzutów, pozwolę sobie przytoczyć cytat z jednego z Pańskich maili, który został do nas skierowany jeszcze na etapie zapytania ofertowego:

Zawiodłem się już na firmach pozycjonujących więc nie chcę wchodzić od razu na głęboką wodę a na początek was przetestować.

Wygląda więc na to, że nie tylko z nami ma Pan problem - sam Pan przyznał wprost, że w zasadzie wszystkie Pańskie dotychczasowe doświadczenia z firmami pozycjonującymi były negatywne. Zastanawia mnie z czego to wynika - na rynku jest przecież ogrom klientów zadowolonych z usługi pozycjonowania, którą otrzymali czy to u nas, czy też w którejś z konkurencyjnych firm. Oczywiście, podobnie jak we wszystkich innych branżach, są też klienci niezadowoleni, którzy postanawiają zmienić firmę SEO poszukując usługi pod pewnymi względami lepszej niż dotychczasowa. Ale doprawdy trudno o klientów, których cały kontakt z branżą pozycjonowania jest jednym wielkim pasmem porażek i niezadowolenia.

Z Pańskiej wypowiedzi wynikają trzy konkretne zarzuty dotyczące mojej firmy:

1. Omyłkowe odesłanie Panu niepodpisanej umowy,

2. Niska ilość wejść generowana przez jedno z pozycjonowanych dla Pana haseł,

3. "Brak kontaktu, zero wsparcia technicznego"

Odniosę się do nich po kolei:

Ad. 1

Faktycznie omyłkowo zapakowaliśmy Panu do koperty umowę jeszcze przed podpisaniem jej i przesłaliśmy ją Panu niepodpisaną. Gwarantuję że do najbliższej korespondencji dorzucimy podpisany egzemplarz. Chciałbym jednak zaznaczyć,

że było to jednostkowe niedopatrzenie.

Ad. 2

Zapewniam Pana że jeśli tylko klient zgłasza się do nas z prośbą o zmianę hasła ze względu na generowaną przez nie niską ilość wejść, to jesteśmy otwarci na takie prośby, pod warunkiem że jet to udokumentowane statystykami. Żałuję, że wybrał Pan drogę publicznego utyskiwania, zamiast skontaktować się z firmą przedstawiając statystyki tego hasła. Oznacza to, że Pańskim celem nie jest rozwiązanie problemu poprzez np. zamianę frazy na inną. Wygląda na to, że jest nim wyłącznie dokopanie firmie. Co prawda w mailu do nas z 12 października pisze Pan o braku odwiedzin z tego hasła, jednak trudno już w drugim dniu obecności niszowej frazy w top10 wyciągać wnioski co do jej skuteczności.

Ad. 3

Trudno mi odnosić się do oskarżeń o "brak wsparcia technicznego", bo nie wiem czego Pan oczekiwał i w związku z tym czego dotyczy to oskarżenie. Podejrzewam jednak, że jest ono tak samo nieprawdziwe jak pisanie o "braku kontaktu". Osobiście rozmawiałem z Panem kilkukrotnie przez telefon zarówno przed jak i po podpisaniu umowy, dodatkowo parokrotnie rozmawiał Pan z pracownikiem mojej firmy, z którym wymienił Pan też kilkanaście e-maili. Oskarżenia o "brak kontaktu" i o "brak w wsparcia technicznego" są więc, w mojej opinii, zwyczajnie nieprawdziwe. Kontakt z Panem z cała pewnością nie należał do łatwych, był pełny niedomówień i sprzecznych propozycji z Pana strony ma które elastycznie staraliśmy się przystawać. Z całą pewności jednak nie można powiedzieć że kontaktu nie było.

Mimo wszystko, jesli tylko ma Pan jakieś konkretne oczekiwania zachęcam do kontaktu z bezpośrednio z firmą. Jest to na pewno skuteczniejsza metoda rozwiązywania problemów niż utyskiwanie na forum. Dołożymy wszelkich starań, aby zrozumieć i w miarę możliwości usunąć zaistniałe problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym tygodniu dzwonił klient z pretensjami (umowa na 4 cyferki ) , że fraz nie ma jeszcze w topie a minęło 5 dni od podpisania umowy...

naczytał się pewnie na forum o wchodzeniu do top10 na pozycjonowanie w 8 dni więc nic dziwnego że oczekuje szybkiego efektu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności