Skocz do zawartości

Polska vs. świat - affiliate marketing


15175

Rekomendowane odpowiedzi

Mi w PL po prostu tych programów brakuje. Jak dla mnie największy minus.

Wiesz... 13 to nie 215 milionów użytkowników internetu :)

Mając takie porównanie, ilościowo nigdy nie będziemy zadowoleni...

A co powiedzie o bardzo popularnych w stanach kuponach zniżkowych?

W Polsce, marketing internetowy pod tym względem kompletnie leży....

Pierwszy z brzegu przykład : https://www.mycoupons.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem o co chodzi z tymi kuponami...

Dostajesz kupon, idziesz do sklepu amazon.com - w formularzu zamówienia podajesz kod promocyjny i płacisz np. 20% mniej :)

W sumie to nie możemy się porównywać do USA jednak przydałoby się trochę większe zróżnicowanie w naszych pp...

zróżnicowanie pod względem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostajesz kupon, idziesz do sklepu amazon.com - w formularzu zamówienia podajesz kod promocyjny i płacisz np. 20% mniej

No to akurat rozumiem... ale co to ma do PP

Zróżnicowane pod względem produktów... bo na razie to książki, bielizna, ebooki, książki, bielizna, ebooki... dobrze że książki można dopasować do każdego typu strony :)

boxnaprezent.pl - wyjątkowe BOXy prezentowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostajesz kupon, idziesz do sklepu amazon.com - w formularzu zamówienia podajesz kod promocyjny i płacisz np. 20% mniej

No to akurat rozumiem... ale co to ma do PP

Kupon promocyjny w rękach partnera to doskonałe narzędzie promocji.

Aby to wytłumaczyć dokładnie, musiałbym się rozpisywać na temat marketingu i psychologii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W uproszczeniu wg. mnie chodzi o to, że ktoś dostanie kupon i myśli - mam 15% taniej to kupie w tym sklepie do którego mam ten kupon. W przyszłości jak coś bezie miał kupić to wróci do tego sklepu, bo będzie zadowolony z obsługi i z towaru pomimo, że już nie ma kuponu. Ja np. również wolę czasem dopłacić 5zł i kupić coś w sklepie internetowym w którym już coś kupowałem i jest dla mnie sprawdzony niż tam gdzie jest trochę taniej ale jeszcze nie kupowałem.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby to wytłumaczyć dokładnie, musiałbym się rozpisywać na temat marketingu i psychologii...

Pisz

Chyba nie mówisz poważnie... :)

Spróbuj sobie tylko wyobrazić sytuację, w której zamierzasz właśnie zrobić zakupy w ulubionym sklepie.

Przed dokonaniem zakupów wchodzisz na stronę www......pl gdzie znajdujesz kupon, upoważniający do 20% zniżki w Twoim, ulubionym sklepie...

Liczba porzuconych koszyków drastycznie maleje, gdyż nawet jeśli sklep przestanie działać to poczekasz, aby ten kupon wykorzystać bo przecież ważny jest tylko do jutra...

Możesz to porównać do wielkich wyprzedaży, podczas których w okolicy zawsze krąży ambulans :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeszcze swiadomosc POLAKOW nie jestna tyle rozwinieta co na zachodzie o potedze marketingu w internecie. A co za tym idzie nie ma jeszcze duzych imwestycji w tym obszarze. Ale to sie zmieni w ciagu najlblizszych lat.

Stąd mój wątek na forum :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby to wytłumaczyć dokładnie, musiałbym się rozpisywać na temat marketingu i psychologii...

Pisz

Chyba nie mówisz poważnie... :soczek:

Jak najabrdziej, może coś ciekawego poczytamy:)

Odnośnie kuponów do pomysł dobry tyle że musiał byś podpisać współpracę z jakimiś innymi sklepami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie kuponów do pomysł dobry tyle że musiał byś podpisać współpracę z jakimiś innymi sklepami.

Nie wyobrażam sobie od strony logistycznej współpracy z tysiącami sklepów, na zasadzie dogadywania warunków z każdym z nich :(

Musiałby powstać (o ile jeszcze nie ma) jakiś standard/centralny system, który byłby implementowany w oprogramowaniach sklepu.

Każdy sklep mógłby sobie wygenerować dowolną liczbę kodów i puścić je w obieg.

Wtedy nie potrzeba żadnych umów itp.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności