Skocz do zawartości

Kto tak naprawdę klika w reklamy?


15175

Rekomendowane odpowiedzi

Teoria ciekawa i dość śmiała ale nie pozbawiona sensu.

Często jest tak że kilka wręcz sprzecznych ze sobą teorii na skutek odpowiedniej interpretacji tych samych danych nabiera sensu.

To tak jak z dietami są ich setki a każda wydaje się tą odpowiednią gdy akurat ktoś nas do niej przekonuje :D

A prawda najczęściej leży po środku.

Często okazuje się że logika nie idzie w parze z praktyką i to może być właśnie ten przypadek. To tak jak w Fundacji Asimowa wystarczy jeden mutant (polski pokeużyszkodnik) i cały misterny plan w piz... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście z danych jakie podałeś można wysnuć takie wnioski ale...

...być może jest to związane z charakterem danego serwisu lub indywidualnym ułożeniem reklam.

Musiałoby to się po prostu potwierdzić jeszcze na kilku innych stronach... :D Tak mi się wydaje.

boxnaprezent.pl - wyjątkowe BOXy prezentowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, ze G samo w jakimś stopniu też klika sobie w reklamy, przecież oni mają z tego znaczny procent.

A jezeli mówimy o czytelnikach to na pewno wierni bywalcy i nieprzypadkowi czytelnicy klikają częściej, gdyż czytając wpisy czytają też reklamy i jeżeli znajdą w nich coś ciekawego to klikają.

Ja w adsensa nie klikam ostatnio wcale bo mam adblockera, kiedyś klikałem bardzo rzadko, ale jak już to tylko na blogach, które mi się podobały i dawały jakieś info (w celu wynagrodzenia pracy autora) i właśnie na portalach, które odwiedzałem dość często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wniosek nie prawdziwy ponieważ nie wiemy najważniejszej informacji, czyli na jakie frazy był filtr?

Jeśli filtr był na główne frazy mógł tutaj zadziałać długi ogon i bardziej stargetowane wyniki wyszukiwania.

Bardziej stargetowany użytkownik jest idealnym celem dla dobrze dobranych reklam dla tego spadek kliknięc był tylko o 30%.

Wniosek jak dla mnie jest inny, stargetowany trafic, więcej klików. gó*****y trafic, user zamyka stronę bo nawet go reklama nie zainteresuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jezeli mówimy o czytelnikach to na pewno wierni bywalcy i nieprzypadkowi czytelnicy klikają częściej, gdyż czytając wpisy czytają też reklamy i jeżeli znajdą w nich coś ciekawego to klikają.

Dlaczego tylko stali? Nowi nie czytają artykułów?

Moim zdaniem wniosek nie prawdziwy ponieważ nie wiemy najważniejszej informacji, czyli na jakie frazy był filtr?

Dla całej domeny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jezeli mówimy o czytelnikach to na pewno wierni bywalcy i nieprzypadkowi czytelnicy klikają częściej, gdyż czytając wpisy czytają też reklamy i jeżeli znajdą w nich coś ciekawego to klikają.

Dlaczego tylko stali? Nowi nie czytają artykułów?

Chodziło mi bardziej o tych nieprzypadkowych. Jeżeli ktoś wchodzi na Twoją stronę tylko po jakąś daną informację i ją znajduje to nie skupia się nawet na całym artykule. (chodzi tutaj o nowych, aj zamotana kwestia;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wynikach pewnie jest tylko mu pofrunęła o ileś w kosmos

filtr, nie ban...

trafic przychodzący z innych źródeł (strony odsyłające, wejścia bezpośrednie) oraz wejścia z wyszukiwarek na content jest bardziej stargetowany niż trafic z wyszukiwarek na ogólne frazy wybite linkami stąd takie statystyki

90% wejść to długi ogon baaardzo niszowych fraz.

Nie miałem obstawionej żadnej top pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności