Skocz do zawartości

Instalacja serwera dedykowanego.

THI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od pewnego czasu moje strony generuje o wiele za dużo transferu i zajmują trochę GB.

Postanowiłem przenieść się na serwer dedykowany. Znalazłem ciekawą oferte na ovh.pl:

https://www.ovh.pl/prywatne/produkty/kimsufi08.xml

Ale czy ja sobie poradze z instalacją czy konfiguracją ? Nie mam żadnego doświadczenia z linuxem.

Co tak naprawdę otrzymuje kupując ten serwer ? Czy po kupieniu otrzymuje już wszystkie wybrane hasła loginy i inne dane ?

Co musze od siebie włożyć oprócz pieniędzy ?

a9177b36246d7ce96fa698c9971dd36b.png

Sprzęt akwarystyczny kupuj w moim - sklep akwarystyczny.

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń. Pomoc w sprawie odszkodowania.

• Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Ale czy ja sobie poradze z instalacją czy konfiguracją ? Nie mam żadnego doświadczenia z linuxem.

Co tak naprawdę otrzymuje kupując ten serwer ? Czy po kupieniu otrzymuje już wszystkie wybrane hasła loginy i inne dane ?

Co musze od siebie włożyć oprócz pieniędzy ?

Nie poradzisz :D

Oprócz kasy na serwer szykuj na zdalnego admina, od 100zł netto / m.

404.tf

https://www.ovh.pl/prywatne/produkty/rps1.xml

a z taką ofertą vps ? poradziłbym sobie ?

czy też koszt admina 100 zł /mc ?

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń. Pomoc w sprawie odszkodowania.

Czy to RPS / VPS / Dedyk to robota ta sama :D

Możesz spróbować VPSa https://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=704044 tam za dodatkową opłatą masz ich opiekę. Piszą tam, że 5F/m za opiekę ale najlepiej to upewnij się https://www.cheapvps.co.uk/contact bo jak ja tam byłem to było za tę usługę dużo drożej (może teraz taka promocja).

404.tf

To NIE jest oferta VPS, tylko RPS. Więcej o tej technologii znajdziesz na stronach OVH. W tym przypadku również potrzebujesz administratora.

dust.pl - hosting klasy business [ kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu ]