Skocz do zawartości

Instalacja serwera dedykowanego.


THI

Rekomendowane odpowiedzi

Konfiguracja serwera kosztuje 200zł administracji mało potrzeba , , panel można wgrać darmowy ja mam ISP config na dedykach mi wystarcza a cron se ustawiam w ssh i nie jest to takie trudne, jak ktoś ci dobrze skonfigure nawet sam sobie go możesz administraować , wgrywać poprawki i takie tam, ale jak się posypie to juz gorzej, musisz kogos brać.

Jak już ktoś wyżej napisał- wszystkiego z poziomu panelu "nie wyklikasz", niezależnie do tego, czy będzie to DirectAdmin, czy inne rozwiązanie. Jak coś się już "posypie" to za jednorazową pomoc (liczone za każdą godzinę pracy administratora) klient może zapłacić znacznie więcej niż za comiesięczną podstawową opiekę administracyjną obejmującą także aktualizacje oprogramowania (panel, oraz poszczególne daemony) do najnowszych wersji.

dust.pl - hosting klasy business [ kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu ]

Markowe serwery DELL kolokowane w Polsce, bezpośredni styk do zasobów: TPNET, PL-IX, WIX, AC-X

NIP: 7712529108, REGON: 100262620, Infolinia handlowa: 0801 000 867

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Z uslug managed warto tez wspomniec managed vps na provps.pl.. dobry VPS daje wiesksze bezpieczenstwo niz slaby dedyk..

Bezpieczeństwo to proces, a nie produkt. Nie można oddać klientowi serwera z panelem (aby sobie wszystko wyklikał) i pozostawić go samemu sobie. Oprogramowanie (kernel, apache, php, panel, etc.) aktualizuje się nie dla ładnie wyglądających cyferek oznaczających najnowsze wersje, lecz właśnie głównie dla bezpieczeństwa, bo nowa wersja to również poprawa błędów wykrytych w wersjach poprzednich.

Dlatego też zgodzę się z miz iż lepszy jest zarządzany przez kogoś managed VPS (ze współdzielonym kernelem i współdzielonymi, choć ściśle określonymi zasobami serwera), niż nie zarządzany przez nikogo serwer dedykowany.

dust.pl - hosting klasy business [ kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu ]

Markowe serwery DELL kolokowane w Polsce, bezpośredni styk do zasobów: TPNET, PL-IX, WIX, AC-X

NIP: 7712529108, REGON: 100262620, Infolinia handlowa: 0801 000 867

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakie mają i jaka to administracja jeśli systemy są na gentoo to chętnie bym zaiteresował sie jednym.

Na gentoo 2006.1 możesz mieć NAJD1 INTEL i NAJD2 INTEL.

Znalazle cos takiego i to jest ten sam adres co twojej firmy

https://forumwns.org/viewtopic.php?t=4195 szukajcie postow Bialix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakie mają i jaka to administracja jeśli systemy są na gentoo to chętnie bym zaiteresował sie jednym.

Na gentoo 2006.1 możesz mieć NAJD1 INTEL i NAJD2 INTEL.

Znalazle cos takiego i to jest ten sam adres co twojej firmy

https://forumwns.org/viewtopic.php?t=4195 szukajcie postow Bialix

Brat mojej żony ... tzw "szwagier" :piwo:

Nie ma nic wspólnego z prowadzoną przeze mnie firmą :)

Permanentna inwigilacja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdmen.pl to moze podaj jakis tel. stacjonarny bo firma tylko z kom. to raczej jakis niewypal!!.

Pozdrawiam.

P.S.

Oferta jaka od ciebie dostalem jest OKI.

Stacjonarka jest w trakcie realizacji :P - a właściwie myślę czy era domowa czy TP - Jak się pojawi zamieszczę info.

Nie podam aktualnego (prywatnego) numeru stac. bo nie miałoby to sensu :)

p.s. chyba zbyt duży offtop robimy, proszę o kontakt na PW w razie czego, wątek nie dotyczy mojej oferty tylko problemu THI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czachapl stare przyzwyczajenia i nawyki ze starych lat :P

Niby jak ktoś posiada stacjonarkę to jest bardziej wiarygodny, ale prawda jest taka iż w dzisiejszych czasach mieć nr stacjonarny to nic trudnego, choćby VOIP - zwykły użytkownik nie odróżni czy jest to TP czy VOIP :)

MasterNET.pl od 7 lat w sieci

Infolinia: +48 12 350 20 01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czachapl stare przyzwyczajenia i nawyki ze starych lat :P

Niby jak ktoś posiada stacjonarkę to jest bardziej wiarygodny, ale prawda jest taka iż w dzisiejszych czasach mieć nr stacjonarny to nic trudnego, choćby VOIP - zwykły użytkownik nie odróżni czy jest to TP czy VOIP :)

Dokładnie, np. w erze domowej można zmieniać adres używania co miesiąc i kosztuje to chyba 5 zł ;)

Więc moim zdaniem wiarygodność wcale nie wzrasta.

Dobrym rozwiązaniem jest też infolinia, ale to już grubsza suma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czachapl stare przyzwyczajenia i nawyki ze starych lat :)

Niby jak ktoś posiada stacjonarkę to jest bardziej wiarygodny, ale prawda jest taka iż w dzisiejszych czasach mieć nr stacjonarny to nic trudnego, choćby VOIP - zwykły użytkownik nie odróżni czy jest to TP czy VOIP ;)

Ja bym powiedział, że chodzi raczej o dbałość o klienta. Wszystko zależy oczywiście od grupy docelowej do której dana firma kieruje swoje usługi. Jeśli byliby to głównie klienci indywidualni, to jednak większość rzeczy ustala się z takimi klientami via email. Jeśli jednak mowa o klientach biznesowych- posiadanie telefonu stacjonarnego czy faksu uważam w dzisiejszych czasach mimo wszystko nadal jeszcze jako konieczność.

Technologia (czy jest to VoIP, czy TPSA, czy jakiś inny operator) nie ma tu z punktu widzenia klienta żadnego znaczenia. Kiedy istnieje potrzeba dłuższej, kilkunasto czy kilkudziesięciominutowej rozmowy telefonicznej z klientem, nadal najlepiej (ze względu na koszty) nadaje się do tego telefon stacjonarny. Pewnie, że połączania wewnątrz firmy (np. telefon do technika/administratora, który siedzi właśnie w serwerowni) wykonuje się z telefonu komórkowego (taryfa biznesowa, ryczałt i możliwość za stałą, comiesięczną opłatą rozmowy z określonymi numerami "do bólu") jednak mówimy tu o wygodzie klientów którym stacjonarny telefon ma służyć, bo sprawy załatwiane przez telefon wewnątrz firmy to inna kwestia.

Poza tym... niestety nadal jeszcze żyjemy w Polsce w takich a nie innych czasach, że przysłowiowa "Pani Krysia" (czyt. sekretarka Pana prezesa) znacznie lepiej radzi sobie z obsługą faksu aniżeli skrzynki email, a czasami występuje potrzeba przesłania sobie szybko różnych dokumentów pomiędzy firmami.

Dobrym rozwiązaniem jest też infolinia, ale to już grubsza suma.

Infolinia to nadal jeszcze pewnego rodzaju prestiż i tu faktycznie zgodzić się można ze stwierdzeniem, iż podnosi ona wiarygodność danej firmy, ale na pewno nie robi tego telefon stacjonarny, czy faks. Oczywiście tak jak napisałem wcześniej- wszystko zależy tu od grupy docelowej do której kierujemy naszą ofertę. Myślę jednak, że coraz częściej ludzie są skłonni zapłacić za daną usługę nieco więcej niż u konkurencji, mając świadomość, że w razie problemów ktoś jest w stanie ich obsłużyć. Dobry kontakt to przecież podstawa.

dust.pl - hosting klasy business [ kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu ]

Markowe serwery DELL kolokowane w Polsce, bezpośredni styk do zasobów: TPNET, PL-IX, WIX, AC-X

NIP: 7712529108, REGON: 100262620, Infolinia handlowa: 0801 000 867

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności