Skocz do zawartości

Optymalizacja dorag.pl


doragPL

Rekomendowane odpowiedzi

Co Waszym subiektywnym zdaniem można poprawić, aby jeszcze bardziej zaskarbić sobie przyjaźń Google ?

Wszystkie ręczniki sprzedajemy w cenach fabrycznych producenta, dzięki czemu nasze ceny są naprawdę najkorzystniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Waszym subiektywnym zdaniem można poprawić, aby jeszcze bardziej zaskarbić sobie przyjaźń Google ?

nauczyłeś się podstaw: title, description itp.

Teraz czas zrobić stronę wygodną i przyjazną dla użytkownika. polecam książkę

https://www.kolporter.pl/29690,Ksiazki_inte...Wydanie-II.html

Jak zrobisz stronę wygodną dal użytkownika, gdzie np.: link będzie wyglądał jak link, a z dowolnej podstrony bedzie można wrócić wygodnie do kategorii itd to zdziwisz się jak się poprawi indeks w Google :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

książka jest OK, czytałem ją kiedyś kilka razy :)

wracając do linków, wyobraź sobie podkreślone linki w menu nawigacyjnym w merlinie. Kompletny chaos.

Być może czasami warto zrezygnować z konwencji na rzecz przejrzystości.

Wszystkie ręczniki sprzedajemy w cenach fabrycznych producenta, dzięki czemu nasze ceny są naprawdę najkorzystniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieniutko.

Metatagi zacznij od najważniejszych dla siebie kaywordsów, a nie od pustych słów. Title może wyglądać np. tak "Ręczniki - hurtownia ręczników". Description też zacznij od najważniejszego dla siebie słowa powiedzmy znowu "Ręczniki". Użyj to słowo po za tym jeszcze 3 razy w opisie. Nie wymieniaj po przecinkach, kropkach i innych znaczkach.

Przechodząc do treści strony to masz 80% tekstu w nagłówkach. Jest to kompletnie bezsensowne. Nie pozwalasz odróżnić Google co jest ważne na Twojej stronie a co nie. Tylko na tym tracisz.

Raz mógłbyś gdzieś na samej górze dodać słowo "Ręczniki" w H1.

W menu daj tytuł w "h2" resztę wylistuj (<li>).

Dopisz Title do linków. Może tam być to samo co jest w nazwie hiperłącza tylko innymi słowami.

Niepotrzebnie bold dajesz na nic nie warte frazy typu "gg" "Tel". Użyj go z 3 razy ale z głową. Opcja ta powinna być użyta na słowach kluczowych znajdujących się gdzieś w "luźnym tekście" (nie w nagłówkach). Jeżeli sądzisz że Ci to design zniszczy to sobie przerób pogrubienia w css'ie. To że w kodzie masz coś pogrubione nie znaczy jeszcze że musi się tak wyświetlać i na odwrót.

Pominę już sprawę designu. Zwykle ludzie widząc słabą stronę piszą "takie strony robiło się X lat temu". W tym wypadku mogę powiedzieć że nikt nigdy takich dziwolągów nie robił.

Pozdrawiam

Piotr Ferenc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, że dziwnie to wygląda tyle białej przestrzeni. Jakoś się kupy nie trzyma taki jakiś chaos bo rozstrzelone te 4 tabeleczki. No i tak jak wyżej kolega napisał jak chcesz pogrubiać rzeczy "dla użytkownika" to rób to za pomocą css np.

<span style="font-weight: bold;">tel. kom.</span>

A wyróżnienia dla googlarki rób w <b>, ale ewentualnie możesz wyłączyć wtedy pogrubienie też za pomocą styli np.

<b style="font-weight: normal;">ręczniki</b>

Rzeczy z oferty warto dać w listę <ul>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności