Skocz do zawartości

Sunrise System z Poznania


kempisty

Rekomendowane odpowiedzi

podałem Ci narzędzie.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ścisłe :) po lewej zaznaczasz "ptaszkiem" ścisłe i paczysz na wyniki. Lokalne i globalne sobie porównoujesz już dla Siebie.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co oznacza że dane słowo kluczowe ma poziom konkurencji wysoki a innne słowo niski

SS pozycjonuje mi 4 razy i z konkurencją jest tak ze dwie mają wysoki a dwie niski.

Co to znaczy?

Dodam tylko że pozycjonuje mnie oddział w Bydgoszczy.

Ścisłe :) po lewej zaznaczasz "ptaszkiem" ścisłe i paczysz na wyniki. Lokalne i globalne sobie porównoujesz już dla Siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj mi te frazy na PW - nie będziemy zaśmiecać tematu o firemce...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda że nie przeczytalem tego wątku przed podpisaniem umowy. Podpisałem ja 30 czarwca więc jeszcze 12 miesięcy przed moją firmą. Ciekawe jak będzie.

Są metody na dużo niższe faktury. Przetestowane, działa. W razie czego (jeżeli te pozycje zdobędą) pisz na PW.

Całość opiera się na tym, że (zazwyczaj) frazy są po pierwsze banalne, po drugie nie przynoszą ruchu -> konkurencja zerowa, po trzecie oni i tak prawie nic nie robią (bo nie muszą) a jak muszą to nie robią więc... :)

No i działa to tak, że im bardziej robią klienta w balona to tym łatwiej fakturę doprowadzić do kwoty 0 zł.

edit: pamiętaj że te 12 miesięcy może zamienić się na prawie 2 lata. Nie wiem jak Twoja umowa wygląda ale na 100% musisz pamiętać o terminach - akcje typu jak nie wypowiesz to przechodzi na czas nieokreślony (normalne) ale wypowiedzieć musisz na 5 miesięcy przed końcem umowy bo później masz 6 miesięcy wypowiedzenia liczone najwcześniej od końca umowy - czyli mamy już 19 miesięcy razem od podpisania umowy bo wypowiedzieć na 3 czy 2 miesiące przed końcem nie wolno) itp.

dymna.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w umowie mam inny zapis: Jeśli

którakolwiek ze stron nie życzy sobie przedłużenia umowy na czas nieokreślony, winna o tym zawiadomić drugą stronę na przynajmniej jeden miesiąc przed

upływem wyżej wskazanego czasu określonego.

Kurcze szkoda że nie przeczytalem tego wątku przed podpisaniem umowy. Podpisałem ja 30 czarwca więc jeszcze 12 miesięcy przed moją firmą. Ciekawe jak będzie.

Są metody na dużo niższe faktury. Przetestowane, działa. W razie czego (jeżeli te pozycje zdobędą) pisz na PW.

Całość opiera się na tym, że (zazwyczaj) frazy są po pierwsze banalne, po drugie nie przynoszą ruchu -> konkurencja zerowa, po trzecie oni i tak prawie nic nie robią (bo nie muszą) a jak muszą to nie robią więc... :)

No i działa to tak, że im bardziej robią klienta w balona to tym łatwiej fakturę doprowadzić do kwoty 0 zł.

edit: pamiętaj że te 12 miesięcy może zamienić się na prawie 2 lata. Nie wiem jak Twoja umowa wygląda ale na 100% musisz pamiętać o terminach - akcje typu jak nie wypowiesz to przechodzi na czas nieokreślony (normalne) ale wypowiedzieć musisz na 5 miesięcy przed końcem umowy bo później masz 6 miesięcy wypowiedzenia liczone najwcześniej od końca umowy - czyli mamy już 19 miesięcy razem od podpisania umowy bo wypowiedzieć na 3 czy 2 miesiące przed końcem nie wolno) itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po trzecie oni i tak prawie nic nie robią (bo nie muszą) a jak muszą to nie robią więc...

robią coś tam jednak , piszą wspaniałe teksty reklamowe dla swoich klientów

takie jak :

Reklamowa kostka Rubika jest właśnie tego rodzaju gadżetem. Zamiast kolorowych kwadratów, po ułożeniu zabawki ukazuje się nam logo firmy lub oferta danego zakładu. W momencie, gdy inni inwestują w nudne już długopisy czy banalne czapeczki, kostka Rubika reklamowa jest czymś zupełnie nowym i sprawia, że dana firma zostanie w pamięci na dłużej. Reklamowanie się za pomocą kostki to nie tylko traktowanie człowieka jako potencjalnego klienta, ale także manifestacja inteligentnej postawy firmy.

albo

Zaawansowana technologicznie firma TARGET z uwagi na potrzeby swoich klientów oferuje ofertę artykułów, w której odnaleźć można niezawodne środki ochrony roślin, podłoże do storczyków, Much-ex MS, gardenfoska siarczan potasu, nawozy do rododendronów i azalii i nawozy jesienne oraz wiele innych. Dla zapoznania przygotowanego wachlarzu produktów oraz pożytków, które wynikają z współpracy z naszą firmą, zawitaj na stronę producenta.

PS

każdą umowę można wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym

Edytowane przez Beerbant

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D_gno, aby zdobyć "certyfikaty" rzetelna, dobra, najlepsza firma, wystarczy wnieść opłatę, wpłacasz kasę dostajesz świstek do zawieszenia na ścianie. Kiedyś to trochę bardziej działało, były jakieś kapituły itd, teraz to rozpaczliwe szukanie chętnych na wydanie kilkuset zł.

Mimo wszystko jestem skłonny poświęcić się i spróbować tytuły odebrać. Już wiele osób wystosowało oficjalny protest do tych instytucji. Nie mogą pozostawić tego bez jakiejkolwiek reakcji. Firma która nadaje tytuł np "Firma Przyjazna Klientowi" robi to niejako w imieniu klientów a ja i wiele innych osób się na to nie zgadzamy! Zachęcam do składania protestów. Jeżeli na to nie zareaguja to będą się tłumaczyć publicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj otrzymałem oficjalna odpowiedź:

"

Witam Pana,

weryfikacja firm w drugim etapie będzie trwała do końca października, a ostateczne decyzje zapadną 5 listopada br. podczas posiedzenia Kapituły Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Po tym terminie będzie znany wynik weryfikacji firmy Sunrise System, o którym poinformujemy Pana. Zapewniam Pana, że firmy, którym przyznawany jest tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play” są rzetelnie sprawdzane i przedsiębiorstwa, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji czują się rozczarowane. Zapraszam Pana firmę do udziału – wtedy będzie Pan mógł osobiście przekonać się, jak wygląda proces sprawdzania firmy i przyznawania certyfikatów.

Z poważaniem,

Anna Szcześniak

Członek Komisji Ogólnopolskiej"

czekamy więc do 5 listopada, zobaczymy co z tego wyniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nadeszła kolejna odpowiedź, tym razem z "firma przyjazna klientowi":

Szanowny Panie,

w imieniu Fundacji Obserwatorium Zarządzania - Organizatora Programu Firma Przyjazna Klientowi, dziękuję za przesłanie informacji i sygnałów dotyczących naruszenia standardów jakości obsługi Klientów przez firmę SunriseSystem.

Jestem przekonana, że wszczęta procedura pozwoli na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Odnośnie przyznania samego Certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” - Godło Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest na podstawie rzetelnych badań opinii Klientów. Każda badana firma przeszła pozytywnie pełne badanie satysfakcji, zrealizowane wśród jej klientów. Taka sama procedura obowiązywała dla firmy SunriseSystem. Badanie dotyczyło 4 obszarów:

- ogólnego zadowolenia z usług firmy

- oceny współpracy z firmą

- prawdopodobieństwa rekomendacji udzielonego przez klientów firmy

- oceny współpracy w poszczególnych kanałach komunikacji

Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi otrzymuje każda firma, która w każdym badanym obszarze musi otrzymać wskaźnik na poziomie 80% pozytywnych odpowiedzi.

Oznacza to, że tak naprawdę, certyfikat FPK przyznają firmie jej klienci, na podstawie badania, które my realizujemy.

Badanie jest prowadzone na próbie losowej, spośród klientów firmy. Oznacza to, że badana próba nie obejmuje 100% klientów. Niemożliwe jest bowiem przeprowadzenie badania z każdym klientem firmy, choćby dlatego, że klienci nie zawsze mają czas na udział w badaniu.

Zdecydowana większość badanych klientów firmy SunriseSystem wyraziła o niej pozytywną opinię. Zdarzają się również opinie negatywne - rozumiemy, że bywają sytuacje, w której grono klientów może być niezadowolone ze współpracy z firmą, lecz w kompleksowym badaniu opinia na temat SunriseSystem była pozytywna.

Dbając o najwyższe standardy obsługi, wyjaśniamy oczywiście sytuację w bezpośrednim kontakcie z SunriseSystem.

Przekazaliśmy otrzymane od Pana listy do osoby odpowiedzialnej za ten obszar w firmie SunriseSystem. Otrzymaliśmy ustne i pisemne zapewnienie, ze do jutra do końca dnia otrzymamy oficjalną odpowiedź ze strony SunriseSystem, którą przekażemy Panu niezwłocznie.

Mam nadzieję, ze powyższe informacje pozwoliły Panu zapoznać się z procedurą certyfikacji Programu Firma Przyjazna Klientowi i naszym zaangażowaniem w wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

--

Pozdrawiam,

Magdalena Rudowska | Dyrektor Działu Usług

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności