Skocz do zawartości

Sunrise System z Poznania


kempisty

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem ostatnio "wspaniałą ofertę" od tej firmy: 6 fraz, a wśród nich 2 na które już moja strona jest w TOP10.

Właściwie to od dzisiaj mółgbym płacic 320 zł za 2 frazy, na które jestem w TOP10. Nawet umowy nie muszę podpisywać :D

Ponadto jak tylko wspomniałem, że mają niepochlebne opinie w internecie, od razu dostałem wypracowanie "dlaczego wszyscy się na nich uwzięli" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma Przyjazna Klientowi - to niezła ściema.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czytając wymianę zdań i opinii zauważyłam, że zrzeszają się w tym miejscu przede wszystkim konkurenci SS oraz poszkodowani (z różnych przyczyn) klienci. Miałam do czynienia z firmą od środka poznając jej działanie i historię. Pozycja na jakiej obecnie stoi jest wg mnie imponująca. Jej surowe, wręcz mechaniczne podejście do wszystkiego to ewidentny atut ale i też ogromna wada. Po dłuższym zapoznawaniu się z SS dochoszłam do wniosku, że największą winę w złym PR ponoszą osoby nią zarządzające. Jest to grupa wzajemnej adoracji powiązana ze sobą niemalże rodzinnie. Reszta czyli pracownicy jest traktowana przedmiotowo (mało kto poznał właścicieli tj bogaczyków czy innych kozakiewiczów mimo że pracuje z nimi na jednym pietrze, spotyka w kuchni czy wc). Takie podejście wiele mówi o firmie i jasno sygnalizuje, że byle pionek się nie liczy.

Pracownicy są świetnie szkoleni jako maszyna do zbijania obiekcji klienta, przekształacjąca je w kolejne sprzedaże. Pracownik jest tyle wart ile jego ostatnia sprzedaż i może z dnia na dzień bez żalu wylecieć.

Gdybym była klientem SS chciałabym wiedzieć o pewnych faktach, o których się nie mówi np.

1.Podczas negocjacji patologicznie wpycha się klientom frazy pomocnicze tzw nośniki do "trudnych" fraz które najcześciej wychodzą z propozycji samego klienta. Im więcej nośników tym zysk lepiej zapewniony. Często nieświadomym klientom wrzuca się frazy które są w top 10 z rabatami, mają małe lub nawet żadne wyszukiwania.

2. Ustalane budżety to MIT, lepiej płacić osobno za każdą frazę która jest w Top10, niż płacić za to co nie przynosi efektów. Pozycjoner w pierwszej kolejności ma premie za dobicie do budżetu, w drugiej (mniej istotnej-chyba tylko do rankingów) za pozycje. W SS jest może kilku ambitnych pozycjonerów np P.Grell którym zależy na pozycjach strony. Reszta walczy tylko o premie.

3. Oficjalnie handlowcy i POKowcy są zapewniani że pozycjonerzy są wynagradzani tylko za wyniki, więc nie ma co się czepiać opiekunów z POK.

4.Strony klientów często spadają w wynikach. Dlaczego?bo taki pozycjoner dostający 2tys brutto wynagrodzenia walczy o premie wszelkimi sposobami. W razie konieczności dobija budżet SWLami. Spadki takie często są tłumaczone jako zmiany logarytmów Google.

Ostatnie miesiące przyniosły spore straty dla firmy z powodu licznych spadków oraz wakacyjnej posuchy w handlu. W tym czasie sporo klientów mogło uciec do konkurencji (co wyjaśnia przypuszczenia jednego z forumowiczów). Przyzwyczajony do bajońskich wyników zarząd nie mógł przełknąć tej guli. Nie pomogły naciski na pracowników, straszenie i inne faszystowskie metody. Przeprowadzili czystkę wśród pieczołowicie dobranych pracowników usuwając znaczną ich część. Inni sami odeszli. W efekcie z prawie 20osobowej załogi profesjonalistów zostało ich tylko kilku, część z nich ucieknie przy najbliższej okazji.

Sprytnie przygotowane przez Panią Prokurent zachęcające strony typu: https://www.sunrisesystem.pl/praca-opinie,2.html to nic innego jak wrażenia po pierwszym dniu pracy. Większość z autorów opinii już nie pracuje.

Piszę o tym aby przestrzec przed wysoce prawdopodobnym spadkiem jakości obsługi ale też przybliżając prawdziwe działanie mechanizmu. Ciężko jest znaleźć wiarygodnego kontrahenta na rynku pozycjonowania. Warto jest przeanalizować swoje oczekiwania i propozycje firmy, negocjować do upadłego, zawierać najmniej zobowiązujące umowy na jak najkrótszy czas. Wszystko czytać po kilka razy, po nieznajomość warunków umowy nie zwalnia ze stosowania się do niej. Po przeczytaniu powyższych uwag warto się zastanowić, czy będąc klientem lub przyszłym pracownikiem takie podejście firmy nam odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czytając wymianę zdań i opinii zauważyłam, że zrzeszają się w tym miejscu przede wszystkim konkurenci SS oraz poszkodowani (z różnych przyczyn) klienci. Miałam do czynienia z firmą od środka poznając jej działanie i historię. Pozycja na jakiej obecnie stoi jest wg mnie imponująca. Jej surowe, wręcz mechaniczne podejście do wszystkiego to ewidentny atut ale i też ogromna wada. Po dłuższym zapoznawaniu się z SS dochoszłam do wniosku, że największą winę w złym PR ponoszą osoby nią zarządzające. Jest to grupa wzajemnej adoracji powiązana ze sobą niemalże rodzinnie. Reszta czyli pracownicy jest traktowana przedmiotowo (mało kto poznał właścicieli tj bogaczyków czy innych kozakiewiczów mimo że pracuje z nimi na jednym pietrze, spotyka w kuchni czy wc). Takie podejście wiele mówi o firmie i jasno sygnalizuje, że byle pionek się nie liczy.

Pracownicy są świetnie szkoleni jako maszyna do zbijania obiekcji klienta, przekształacjąca je w kolejne sprzedaże. Pracownik jest tyle wart ile jego ostatnia sprzedaż i może z dnia na dzień bez żalu wylecieć.

Gdybym była klientem SS chciałabym wiedzieć o pewnych faktach, o których się nie mówi np.

1.Podczas negocjacji patologicznie wpycha się klientom frazy pomocnicze tzw nośniki do "trudnych" fraz które najcześciej wychodzą z propozycji samego klienta. Im więcej nośników tym zysk lepiej zapewniony. Często nieświadomym klientom wrzuca się frazy które są w top 10 z rabatami, mają małe lub nawet żadne wyszukiwania.

2. Ustalane budżety to MIT, lepiej płacić osobno za każdą frazę która jest w Top10, niż płacić za to co nie przynosi efektów. Pozycjoner w pierwszej kolejności ma premie za dobicie do budżetu, w drugiej (mniej istotnej-chyba tylko do rankingów) za pozycje. W SS jest może kilku ambitnych pozycjonerów np P.Grell którym zależy na pozycjach strony. Reszta walczy tylko o premie.

3. Oficjalnie handlowcy i POKowcy są zapewniani że pozycjonerzy są wynagradzani tylko za wyniki, więc nie ma co się czepiać opiekunów z POK.

4.Strony klientów często spadają w wynikach. Dlaczego?bo taki pozycjoner dostający 2tys brutto wynagrodzenia walczy o premie wszelkimi sposobami. W razie konieczności dobija budżet SWLami. Spadki takie często są tłumaczone jako zmiany logarytmów Google.

Ostatnie miesiące przyniosły spore straty dla firmy z powodu licznych spadków oraz wakacyjnej posuchy w handlu. W tym czasie sporo klientów mogło uciec do konkurencji (co wyjaśnia przypuszczenia jednego z forumowiczów). Przyzwyczajony do bajońskich wyników zarząd nie mógł przełknąć tej guli. Nie pomogły naciski na pracowników, straszenie i inne faszystowskie metody. Przeprowadzili czystkę wśród pieczołowicie dobranych pracowników usuwając znaczną ich część. Inni sami odeszli. W efekcie z prawie 20osobowej załogi profesjonalistów zostało ich tylko kilku, część z nich ucieknie przy najbliższej okazji.

Sprytnie przygotowane przez Panią Prokurent zachęcające strony typu: https://www.sunrisesy...a-opinie,2.html to nic innego jak wrażenia po pierwszym dniu pracy. Większość z autorów opinii już nie pracuje.

Piszę o tym aby przestrzec przed wysoce prawdopodobnym spadkiem jakości obsługi ale też przybliżając prawdziwe działanie mechanizmu. Ciężko jest znaleźć wiarygodnego kontrahenta na rynku pozycjonowania. Warto jest przeanalizować swoje oczekiwania i propozycje firmy, negocjować do upadłego, zawierać najmniej zobowiązujące umowy na jak najkrótszy czas. Wszystko czytać po kilka razy, po nieznajomość warunków umowy nie zwalnia ze stosowania się do niej. Po przeczytaniu powyższych uwag warto się zastanowić, czy będąc klientem lub przyszłym pracownikiem takie podejście firmy nam odpowiada.

Witam, czy podeślesz mi jakiś kontakt do siebie? szykujemy coś wielkiego na SS, przydałaby się osoba która zna tą firmę tak dobrze od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj otrzymałem oficjalną odpowiedź od SS na porzesłane zarzyty do firmy nadającej tytuł Firma Przyjazna Klientowi:

"Szanowni Państwo,

Jako laureat cenionego tytułu Firma Przyjazna Klientowi, w odpowiedzi na

otrzymaną wiadomość, pragniemy ustosunkować się do zarzutów stawianych

naszej Spółce przez Pana Grzegorza D.

Przede wszystkim pragnę zapewnić, że idea Firmy Przyjaznej Klientowi

jest realizowana przez Sunrise System sp. z o.o. we wszystkich

codziennych kontaktach z naszymi klientami. Dlatego też stwierdzenia

formułowane przez w/w panów uważamy za niesprawiedliwe i bardzo

krzywdzące.

Pan Grzegorz D. podpisał umowę na pozycjonowanie strony

internetowej na warunkach wynegocjowanych wspólnie z przedstawicielem

naszej firmy. Wzór umowy ze wszystkimi jej postanowieniami został

przedstawiony Panu Grzegorzowi D. z wyprzedzeniem w wersji

elektronicznej, celem zapoznania go z jednolitym tekstem umowy.

Przedmiot umowy, którą podpisał nasz klient po zaakceptowaniu znanych

sobie warunków, był wykonywany z najwyższą starannością, o czym świadczą

jej efekty w postaci wyników pozycjonowania strony internetowej.

W celu wizualizacji efektów pozycjonowania, przedstawiam wykres, który

obrazuje postępy w pozycjonowaniu wyrażeń kluczowy objętych umową, która

łączyła strony. Proszę zauważyć na fakt, że frazy, które na forach

internetowych nasz były klient wskazuje jako te, które osiągnęły

niezadawalające wyniki tj.: "teppich" i "teppiche" w chwili podpisywania

umowy znajdowały się poza pierwszą 50-tką wyników w wyszukiwarce Google.

Powyższe frazy są wyrażeniami o bardzo wysokiej konkurencyjności, a

nasza firma dokładała wszelkich starań, by systematycznie coraz to wyżej

pozycjonować najbardziej konkurencyjne wyrażenia kluczowe, które w

ostatnim miesiącu trwania umowy osiągnęły następujące wyniki: "teppich"

- 12 pozycja, "teppiche" - 11 pozycja.

Po odebraniu sygnałów od klienta o niezadowoleniu ze świadczonych usług,

firma Sunrise System sp. z o.o. wielokrotnie wyjaśniała wszelkie

podniesione kwestie i podejmowała próby mediacyjne, przedstawiała

propozycje zmian w umowie. Na każdą z przedstawionych propozycji Pan

Grzegorz D. reagował negatywnie. Żądał natomiast korekty faktur,

które zostały wystawione zgodnie z umową wiążącą strony. Na takie

roszczenia nasza firma, dbając o ochronę swoich interesów, nie mogła

przystać.

Pragnę przy tym podkreślić, że po podpisaniu umowy każdemu z klientów

przydzielany jest indywidualny doradca-opiekun z Pionu Obsługi Klienta

oraz Działu Pozycjonowania. Wskazane osoby dbają o należyte wykonanie

umowy oraz odpowiedni poziom komunikacji. Jesteśmy firmą otwartą na

kontakt z klientem, organizację szkoleń i spotkań, jak również wdrażamy

nowe rozwiązania, wpływające na najwyższą skuteczność naszych usług.

Wszelkie niejasności i spory wynikające w trakcie współpracy są

rozstrzygane na drodze dialogu.

Pan Grzegorz D. obrał nieuczciwą naszym zdaniem drogę uzyskania

obniżenia wysokości należności poprzez publikację opinii oraz

negatywnych wypowiedzi na temat naszej Spółki w Internecie. Nigdy nie

ukrywał, że jego działania za pośrednictwem strony

www.osunrisesystem,info oraz na forum

https://www.forum.optymalizacja.com/

pod nickiem d_gno mają na celu przymuszenie naszej firmy do wystawienia

korekt faktur i zaakceptowaniu cen i propozycji zmian w umowie

korzystnych tylko i wyłącznie dla naszego byłego klienta.

Nasz były klient w rozmowie telefonicznej z Prokurentem spółki wskazał,

iż usunie wszystkie wpisy umieszczone na powyższych stronach www pod

warunkiem umorzenia 80% zobowiązań wynikających z faktur VAT.

Elementarna uczciwość i zasady prawa wymagają osadzenia dyskusji w

pewnych granicach.

Chciałbym również dodać, iż sprawa odzyskania należności tytułem

wykonanej usługi została skierowana na drogę postępowania sądowego.

Przeciwko klientowi został skierowany pozew o zapłatę tytułem zaległych

faktur VAT, gdyż firma Sunrise System sp. z o.o. nie otrzymała zapłaty

za 5 miesięcy świadczenia usług na rzecz wskazanego klienta Pana

Grzegorza D.. Opłacił on jedynie 4 faktury objęte promocją oraz

jedną fakturę pełnopłatną, na łączną kwotę 1.899,12 zł, do zapłaty

pozostała kwota 10.034,34 zł., która do dnia dzisiejszego nie została

uregulowana.

Opinie naszego byłego klienta, reprezentującego zadłużoną względem

Sunrise System firmę, są jednostronnie nacechowane negatywnymi emocjami,

będącymi często efektem czynników zewnętrznych, niekoniecznie związanych

z samym pozycjonowaniem i świadczoną usługą, a sposób ich

wykorzystywania nosi znamiona szantażu. Nasz były klient jako argumenty

przywołuje fora, na których sam formułuje opinie, podyktowane chęcią

wymuszenia na naszej firmie rezygnacji z wypracowanego zarobku za

rzetelnie wykonaną usługę.

Jako spółka kapitałowa nie możemy rezygnować z przysługującego

wynagrodzenia, gdyż takie postępowanie nosi znamiona działania na szkodę

spółki. Nie jesteśmy też skłonni poddawać się swego rodzaju szantażowi,

gdyż jako przedsiębiorstwo musimy dbać o ochronę naszych interesów i

imienia. Jesteśmy przekonani, że w sporze z naszym byłym klientem to po

naszej stronie leży racja.

Ubolewam, że mimo wysiłku Sunrise System włożonego w porozumienie z

klientem na każdym, nawet windykacyjnym etapie współpracy, decyduje się

on na działania mające na celu zdyskredytowanie swojego byłego partnera

biznesowego. Ubolewam również nad faktem, iż w celu uzasadnienia naszego

słusznego stanowiska w tej sprawie i nieprawdziwości formułowanych przez

nich oskarżeń, musimy przytaczać całą dokumentację wskazującą na

ewidentne naruszanie przez klientów warunków płatności za usługę.

Zaistniała sytuacja skłania nas do wniosku, iż internetowa kampania

przeciwko Sunrise System to swego rodzaju odwet za czynności

windykacyjne, do których każdy podmiot gospodarczy ma prawo w

określonych sytuacjach.

Pozdrawiam,

--

Małgorzata Kucharska-Grochocka - Prokurent"

Zapomnieli tylko dodać, że żądają kare od swoich wszystkich niezadowolonych klientów za zerwanie umowy w wysokości kilku miesięcznych budżetów za ich działania które nie spowodowały praktycznie żadnego wzrostu wejść na stronę. Zapomnieli rownież wspomnieć, że ich działania nie mają wiele wspólnego z White Hat Seo co gwarantują klientom w ofercie przed podpisaniem umowy i o groźbach które kierują do wszystkich ludzi, którzy odważą się napisać cokolwiek negatywnego na ich temat publicznie. Tak własnie wygląda w Polsce Firma Przyjazna Klientowi :) czekamy na ustosunkowanie się firmy która nadała im ten tytuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższe frazy są wyrażeniami o bardzo wysokiej konkurencyjności

Wyjątkowo konkurencyjne frazy.. prawie jak wypas owiec w Bieszczadach. Ci z SS to jednak gestapo polskiego seo.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sunrise system jest zdecydowanym liderem w tym rankingu ;p Jeżeli powstanie takie forum to poinformujcie o tym proszę. Wkrótce powstanie również forum na www.osunrisesystem.info

Czytam tak ten wątek i się zastanawiam czemu was tak krew zalewa. Wygląda to tak jakby duża konkurencja po prostu grała wam na nosie.

Skarg jest więcej na tę firmę, bo i klientów mają więcej. Na Netię też jest więcej skarg w internecie niż na osiedlową sieć pana Ziutka.

SS na stronie ma referencje np. BZWBK. To też zmyślili? Nie wydaje mi się.

Osobiście raczej nie skorzystam z usług tej firmy, ani żadnej innej. Ale sianie takiego hejtu uważam za lekkomyślne ;)

Wspolczynnik.pl - darmowy katalog stron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam mam efekty i jakoś nie mogę narzekać. Do tego za 4 frazy mam taką stawkę że nikt nie był ich wstanie pobić. Te same frazy podawałem przynajmniej do 10 innych pozycjonerów i każdy był droższy więc o co wam chodzi?

Umowę każdy z was miał czytał i jak mu odpowiadała podpisał jak ja. W tym momencie 3 moje frazy sa w top 10 a czwarta ma tendencję rosnącą i jest obecnie na 17 pozycji.

Wątek został założony 7 lipca 2008. Mijają 4 lata i co im zrobiliście? Tylko sobie pogadacie i tyle.

Widać nie każdemu taka konkurencja odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam mam efekty i jakoś nie mogę narzekać. Do tego za 4 frazy mam taką stawkę że nikt nie był ich wstanie pobić. Te same frazy podawałem przynajmniej do 10 innych pozycjonerów i każdy był droższy więc o co wam chodzi?

Umowę każdy z was miał czytał i jak mu odpowiadała podpisał jak ja. W tym momencie 3 moje frazy sa w top 10 a czwarta ma tendencję rosnącą i jest obecnie na 17 pozycji.

Wątek został założony 7 lipca 2008. Mijają 4 lata i co im zrobiliście? Tylko sobie pogadacie i tyle.

Widać nie każdemu taka konkurencja odpowiada.

Firm pozycjonujacych sa setki, pozycjonerow o wiele wiecej, wiec zlozenie 10 zapytan nie oznacza ze mieli najlepsze ceny:) tyle w temacie.

Zycze "Wzrostow pozycji" :) ale takie posty chyba niczemu nie sluza :) to twoj 7 post i chwalisz sie wynikami na 4 frazy...jakos malo przekonujace.. ale ok.

"JAKOŚĆ PAMIĘTA SIĘ O WIELE DŁUŻEJ NIŻ CENĘ."

https://devdoit.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności