Skocz do zawartości

Silna konkurencja dla Adsense ?


Adrian88

Rekomendowane odpowiedzi

Microsoft pracuje nad rozbudowaniem usługi adCenter, która ma pozwolić na publikowanie kontekstowych reklam, pochodzących od korporacji.

Z opublikowanego na łamach serwisu TechCrunch listu wynika, że korporacja jest obecnie w fazie testowania pilotażowego programu, skierowanego przede wszystkim do właścicieli małych i średnich serwisów internetowych. Całość ma przypominać w działaniu konkurencyjne usługi Google (AdSense) oraz Yahoo! (Publisher Network) i stanowić dla nich przynajmniej częściową, jeżeli nie bezpośrednią, konkurencję. Niewątpliwie duże powodzenie swoich usług reklamowych, Google zawdzięcza dzięki oferowaniu wydawcom znacznie wyższych opłat za wyświetlanie boksowych reklam, w porównaniu do swoich konkurentów. Jeżeli jednak Microsoft jest gotów do podjęcia rywalizacji, płacąc więcej niż oferuje Google, jego nowa usługa szybko może zdobyć popularność, poważnie zagrażając tym samym pozostałym graczom na rynku. Co ważne, Microsoft nie widzi również problemu w wyświetlaniu reklam wielu korporacji jednocześnie.

Konkretna data oficjalnego startu platformy nie jest jeszcze znana. Do zamkniętego programu Beta można zapisać się na stronie.

Co o tym myślicie ?, chyba google adsense będzie musiało zacząć walczyć o swoich użytkowników ...

Źródło: https://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&am...cje+dla+AdSense

Nowy Blog ;-) - Pozycjonowanie i zarabianie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Microsoft nie będzie olewał użytkowników tak jak Google i na starcie zapewni sobie sporo reklamodawców to może być i nawet konkurencją dla Google. Nie tak jak nasze rodzime adkonteksty itp.

Z chęcią bym przetestował ich reklamy - oczywiście za atrakcyjne wynagrodzenie ;)

Googlowi przyda się mały pstryczek w nosek, może się opamiętają.

Kredyty mieszkaniowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się. Szybciej dadzą więcej wydawcom z klika, a sobie wezmą mniej. W każdym bądź razie dobrze, że wchodzi do gry nowy gracz. Co do supportu adCenter - są dla mnie wzorem, jeszcze nigdzie nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta. Google się nie umywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek będzie na pewno więcej czyli można będzie dodatkowo zarobić (na dobrą sprawę mogą konkurować jedynie ceną i niczym więcej).

Z kolei jeśli będą dbać o wydawców tak jak o użytkowników systemów biórowych (sprzedali ich korporacjon medialnym) to raczej wielkiego sukcesu nie wróżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę AdCenter to tylko platforma pośrednicząca pomiędzy wydawcami a reklamodawcami, nie mogą dbać tylko o jednych zapominając całkowicie o drugich. Jeśli będą naciskać na reklamodawców aby więcej płacili za kliki, ci odejdą z systemu i w efekcie końcowym wydawcy na tym stracą. Konkurować mogą na kilku innych płaszczyznach - technologicznie, co wydaje się dość trudne, ale być może opracowali technologię lepiej dobierającą reklamy do treści witryn. Obsługą klienta - tutaj Google się nie popisuje. Lepszym zwrotem z inwestycji dla reklamodawców (tutaj Google też nieco szwankuje), może też konkurować ilością reklamodawców i reklam (więcej tematycznych reklam - więcej klików i więcej zarobków), ale to ostatnie wydaje mi się wręcz niemożliwe. Zobaczymy jak to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozwiną i odniosą sukces to zapewne postawią na 12 mln polskich internautów

Haha ;) nie mogę się doczekać ;)

Konkurować mogą na kilku innych płaszczyznach - technologicznie, co wydaje się dość trudne, ale być może opracowali technologię lepiej dobierającą reklamy do treści witryn.

Na to bym raczej nie liczył, bo w porównaniu z konkurencją technologicznie ms kuleje. Jak coś od kogoś kupią to jakoś to potem wygląda, ale jak próbują coś zerżnąć to nie wychodzi z tego nic wartego uwagi (avalanche, ms java, ie7).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K. A jak wygląda stosunek osób odwiedzających strony M. a G. ??

Wydaje mi się że co najmniej 1:10.

W takim razie, nawet przy 2 razy większych stawkach zysk będzie 5 razy mniejszy, no chyba, że 'zagranicznych klików' M. będzie aż tak wiele....

Wątpię jednak, żeby było tak różowo.

Czyżbym zapomniał o jakiejś ważnej kwestii.... ?

;)

CO nie gra w moich obliczeniach ??

Reklamy yahoo będą w google ? ;-)

Dobra głupi post, przecież reklamy będą na 'naszych stronach' ;)

Wybaczcie, troszkę się upiłęm i myślałem, pod kątem 180 stopni wstecz hehe......

no nic czasem tak bywa. Ten kurs dolara .............................. ;>

Czyli co, yahoo => google, jeśli tylko pozyskają podobną ilość reklamodawców ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Microsoft to bardzo poważny konkurent na rynku IT. Jego współpraca z innymi podmiotami jest na wysokim poziomie i potrafią doskonale dopasować się do rynku. Wiele firm z chęcią kupi u nich reklamę i kwestią czasu jest, gdy zgarną spory kawał rynku.

Oby tylko nic im się nie psuło. ;-)

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności