Skocz do zawartości

Nagły wzrost CPC


maniek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wczoraj uruchomiłem reklamę google adwords.

Minimalna oferta cenowa za hasło to 0,06 zł.

Dla tego hasła nie ma żadnej reklamy adwords więc ustawiłem taką wartość

i byłem na pierwszym miejscu. Nagle wieczorem Minimalna oferta cenowa wzrosła

do 6 zł !! pomimo tego że dla zwrotu nie wyświetla się żadna reklama.

Skąd taka cena ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz dyskusje dokladnie na ten temat: https://groups.google.pl/group/AdWords-Help...ab1c482785b9ca#

Witam

Wczoraj uruchomiłem reklamę google adwords.

Minimalna oferta cenowa za hasło to 0,06 zł.

Dla tego hasła nie ma żadnej reklamy adwords więc ustawiłem taką wartość

i byłem na pierwszym miejscu. Nagle wieczorem Minimalna oferta cenowa wzrosła

do 6 zł !! pomimo tego że dla zwrotu nie wyświetla się żadna reklama.

Skąd taka cena ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie ma to związek z dopasowaniem. Idealnie jest gdy:

- słowo wyszukiwane znajduje się w treści reklamy

- słowo wyszukiwane znajduje się na stronie

- słowo wyszukiwane znajduje się w nagłówku strony, title itp.

Są aktualnie bardzo duże różnice min. CPC przy różnych stopniach dopasowania reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

W momencie kiedy odpalasz nowa kampanie dostajesz 'quality score z rozbiegu' i przez to poczatkowe min CPC sa niskie. Sprawdz statystyki odwiedzin na stronie. Moge sie zalozyc, ze stawka podskoczyla zaraz po tym jak bot Google Adwords odwiedzil Twoja strone.

Popracuj nad zgodnoscia slowo - reklama - strona. Kiedy wszystko dopracujesz zmien adres decelowy reklamy (to zmusi bota do szybkiego jej odwiedzenia) albo poczekaj az bot ponownie zajrzy na Twoja strone.

Powodem takich stawek moze byc rowniez wskoczenie w oblozona branze. Moze zdarzyc sie sytuacja, ze bedziesz chcial za wszelka cene aby Twje reklamy byly wysoko i zaplacisz maksymalna dostepna stawke za klikniecie a mimo to reklama bedzie na 2 - 3 podstronie.

Jedyne co mozna wtedy poradzic to budowac historie kampanii. Googlarka patrzy trzy miesiace w stecz wiec w aby zaistniec w drogiej branzy trzeba miec sporo funduszy:)

Zaobserwowalem rowniez ze takie sytuacje zdazaja sie czesciej jesli pakujesz duzo slow w krotkim czasie do swierzo zalozonej kampanii.

Pozdrawiam

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności