Skocz do zawartości

Mądre pozycjonowanie księgarni?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki piękne, wszystko jasne w tym temacie:)

Jeszcze takie pytanie: czy to znaczy, że pozycjonując tytuły mam stworzyć 3500 reklam adwords przenoszących na konretną stronę, czy też może być jedna reklama na wszystkie 3500 tytułów przenosząca na stronę główną?

Kawał roboty, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Dzięki piękne, wszystko jasne w tym temacie:)

Jeszcze takie pytanie: czy to znaczy, że pozycjonując tytuły mam stworzyć 3500 reklam adwords przenoszących na konretną stronę, czy też może być jedna reklama na wszystkie 3500 tytułów przenosząca na stronę główną?

Kawał roboty, prawda?

Reklamy skierowane na konkretną podstronę (najlepiej specjalnie przygotowaną na ten cel tzw. landing page) prawdopodobnie pozwolą Ci lepiej spieniężyć ruch.

Natomiast reklamy kierujące na główną (najlepiej te wyświetlane w SERPach) można wykorzystać do kreowania w sieci wizerunku Twojej księgarni, chociaż tutaj konwersja będzie z pewnością niższa.

Zależy więc co chcesz osiągnąć. Ale imho warto skupić sie na optymalizacji serwisu - to z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Co jeszcze... Może warto pomyśleć nad uruchomieniem programu partnerskiego? Tak aby inni w zamian za prowizję promowali Twoje oferty?

Na blogu:

pozycjonowanie a etyka. A za parę dni słów kilka o smacznych i lekkostrawnych preclach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki piękne, wszystko jasne w tym temacie:)

Jeszcze takie pytanie: czy to znaczy, że pozycjonując tytuły mam stworzyć 3500 reklam adwords przenoszących na konretną stronę, czy też może być jedna reklama na wszystkie 3500 tytułów przenosząca na stronę główną?

Kawał roboty, prawda?

Reklamy skierowane na konkretną podstronę (najlepiej specjalnie przygotowaną na ten cel tzw. landing page) prawdopodobnie pozwolą Ci lepiej spieniężyć ruch.

Natomiast reklamy kierujące na główną (najlepiej te wyświetlane w SERPach) można wykorzystać do kreowania w sieci wizerunku Twojej księgarni, chociaż tutaj konwersja będzie z pewnością niższa.

Zależy więc co chcesz osiągnąć. Ale imho warto skupić sie na optymalizacji serwisu - to z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Co jeszcze... Może warto pomyśleć nad uruchomieniem programu partnerskiego? Tak aby inni w zamian za prowizję promowali Twoje oferty?

Dodałem około tysiąca tytułów w cenie kliku 0,07:) Te idą na stronę główną, jutro dodam na konkretne landing page w osobnej kampanii drugie 1000 i popatrzę. Na razie mam CTR = 0,28 %, co nie jest chyba oszałamiającym wynikiem:(

A co do programów partnerskich - pewnie, że to dobry pomysł, tylko gdzie szukać dobrych partnerów?

I czy taka reklama jest wg Was ok?

Księgarnia Psychologiczna

Największy wybór książek. Unikalne

tytuły. Szybka wysyłka. Zapraszamy!

I jeszcze takie pytania laika:

1. Piszecie o "kupieniu, dowaleniu linków" - a gdzie się je kupuje i jak się je "dowala"?

2. Znalazłem również określenie: przelecieć katalogi i po sprawie:) - "Przeleciałem" onet, google, wp i interię, czy to wystarczy? Czy o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są granice...

zacznij czytac dział dla poczatkujących

to juz zostało napisane 1500 razy

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, kolega thant miał rację. Po niecałych 10 godzinach wymagania cenowe wzrosły w przypadku 80% haseł do minimum 0,40 w porywach do 1,20. Pozostałe 20% to "Wprowadzone wyrażenie kluczowe jest bardzo rzadko wyszukiwane i nie powoduje wyświetlania żadnych reklam.

Gdy więcej użytkowników zacznie wyszukiwać to słowo kluczowe, zaczniemy wyświetlać im reklamy. Nie trzeba niczego robić."

Lipa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności