Skocz do zawartości

przedpłata przelewem i brak nr referencyjnego


jakob

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno pytanie, trochę z innej beczki. Po kliknięciu w 'Dokonaj płatności' nie pojawia się nr referencyjny. Zamiast niego mam info o ograniczonej dostępności tej metody płatności w moim kraju (na innym koncie, które pomagam obsługiwać jakoś takiego problemu nie widzą), nr konta i ID Klienta Zewnętrznego.

Oczywiście pomoc techniczna (sic!) milczy...

Czy ktoś ma pomysł jak mam dokonać płatności w takiej sytuacji? Będę wdzięczny za oświecenie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie pomoc techniczna GA się odezwała (czyżby zaglądali na PiO?)... :pytajnik: Odpowiadam - gdyby ktoś miał wątpliwości: nowy system płatności niw wymaga już nr referencyjnego. Podajemy w opisie przelewu ID Klienta Zewnętrznego i powinno być ok. Gdyby nie było - dam znać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności