Skocz do zawartości

Dla najlepszych Laptopy!

michat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym zaprezentować Wam konkurs na forum.michat.pl

który ma na celu wyłonić najaktywniejszego forumowicza.

Główna nagroda to LAPTOP, więc warto się starać.

Nie znam się na marketingu i tych tekstach marketingowych, dlatego po prostu każdego zachęcam do brania udziału w konkursie, bo jest o co walczyć.

Czas zakończenia konkursu to 31. sierpień 2008r.

Serdecznie zapraszam do rejestracji i spierania się w dość prostym konkursie.

https://forum.michat.pl/viewtopic.php?t=11 - kliknij po szczegóły.

Pozdrawiam

michat

Incognito - to tak, tam o pozycjonowaniu, ale nie Ciii, bo się wyda. Nie mów nikomu...

Przyszłość seo - wszyscy mówią to i ja...

• Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Forum Dyskusyjne: forum.michat.pl
bo zaraz zamiast o fotografi to będą dyskutowc o cześc co słychac no cześ u mnie nic a u cieibe co , no od woczraj też nic aha no aha

Było zrobić forum fotograficzne a nie wielotematyczne.

Nikt tu nie każe pisać o żadnej fotografii. :)

Forum będzie pod stałą obserwacją, codziennie w godzinach wieczornych będą usuwane posty typu "cześć co słychać", itp ze względu na niską wartość merytoryczą.

Można to podpiąć pod kilka ptk. regulaminu;)

B. 4. Nękanie bądź prześladowanie użytkowników forum w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

B. 6. Pisanie postów bardzo niskich merytorycznie, składających się jedynie z kilku wyrazów.

forum wielotematyczne z jednego podowu - można zbudować na nim dużo większą społęczność niż na forum tematyczny, wiem to z doświadczenia, a przede wszystkim wymaga mniejszej wiedzy praktycznej na konkretny temat;)

Incognito - to tak, tam o pozycjonowaniu, ale nie Ciii, bo się wyda. Nie mów nikomu...

hekko,

boje się obciążenia, tymbardziej że już są na to skargi... szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się, aż tak dużego zainteresowania. jednak muszę powiedzieć, że mnie to cieszy...

kob22,