Skocz do zawartości

Zwykły blog czy precel na WordPressie?


goral605

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanko. Jeżeli chcę pisać artykuły w określonym temacie i linkować z nich do swoich stron to co lepiej zrobić:

1. Założyć zwykłego bloga np na onecie?

2. Postawić precla na Wordpressie?

Chodzi mi i o siłe tych linków z jednego i drugiego itd.

Blog można postawić za darmo, nie trzeba wykupywać miejsca na serwerze, ale za to pewnie precel na wordpressie jest skuteczniejszy??

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i przepraszam tych którym to pytanie wydaje się zbyt oczywiste ale jak widać jestem początkujący:)

skuteczna-reklama.com.pl - zobacz jak się skutecznie reklamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuteczniejsze jet to co jest lepiej podlinkowane, stawiając bloga np. na blogi.pl każdy nowy artykuł jest linkowany ze strony głównej i kiku innych stron, przez co nowy blog/wpis czasem pojawia się w indeksie po kilkunastu minutach.

Co do własnego, masz nad nim pełną kontrolę, wstawianie linków, SWL-i czy czego sobie zapragniesz.

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kruzyk nie bądź taki zachłanny... chociaż mówią, że spamu nigdy za dużo, ale bez przesady :D

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie