Skocz do zawartości

Skąd uzyskać dofinansowanie?


Trademark

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję założyć działalność w Inkubatorze Przedsiębiorczości, jednak potrzebowałbym na start trochę środków (około 4k zł) na laptop + oprogramowanie. Jako, że jestem studentem dziennym, to o dofinansowaniu z UP mogę pomarzyć, tym bardziej, że nie jest to prawnie rozumiane założenie działalności gospodarczej.

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości nie umożliwiają dofinansowań, zatem stamtąd też nie mam na co liczyć. W kredyty wolałbym się nie wikłać, tym bardziej na sam początek działalności - z resztą kto mi da kredyt, jeśli oficjalnie nie mam firmy.

Pytanie zatem, skąd można uzyskać jakąś dotację? ~4k zł to nie jest kosmiczna kwota, także wydaje mi się, że jest jakiś sposób na uzyskanie tych pieniędzy. Może ze środków unijnych istnieje możliwość otrzymania dofinansowania? Ktoś może wie coś więcej na ten temat, zna jakieś instytucje bądź może polecić jakieś strony?

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź do urzędu pracy i zorientuj się czy mają środki na rozruch firm które rozpoczynają działalność. Jeśli mają to załóż firmę i działaj. Koszty w sytuacji kiedy jesteś studentem będą stosunkowo małe.

Z tego co wiem jeśli nie miałeś nigdy wcześniej założonej firmy to możesz dostać nawet 12 tys na sprzęt i oprogramowanie. W sumie łatwy temat.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Rejestrujesz się jako bezrobotny

2. Składasz w UP wniosek o dofinansowanie (o ile akurat mają środki na to)

3. dostajesz do 500% średniej krajowej (przynajmniej z tego funduszu o który ja się starałem).

Mnie właśnie dofinansowali :) - powiedzmy, że 3-krotnością wymienionej tu kwoty...