Skocz do zawartości

Witam użytkowników

Marcin Kłeczek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim

Od dłuższego czasu przeglądam forum, postanowiłem się w końcu zarejestrować :) Jestem programistą, od czasu do czasu piszę rzeczy do seo (głównie znajomym - sam nie zajmuję się seo), głównie piszę aplikacje firmowe (CRM, ERP, CMS). Informacje o mnie można znaleźć na https://marcin.kleczek.com. Wkrótce powinienem złożyć oferty sprzedaży kilku prostych ale przydatnych skryptów-seo.

Pozdrowienia

Marcin

GG:3441291

TEL:priv

Jak ci się udało zmusić się do porzucenia komputerowych zajęć na rzecz zdrowia?

Jeszcze trochę "poolewaj" zdrowie (jak ja to robiłem) i dojdziesz do sytuacji, w której będzie trzeba się za siebie wziąć, bo zdrowie coraz bardziej będzie dokuczało :-)

Kupiłem sobie "klęcznik", bo plecy mnie bolały od siedzenia po 14h przy kompie, poprawiły się plecy... zaczęły boleć kolana :-) Jak przestały kolana, bo się przyzwyczaiły, to zaczęła szyja. Zacząłem zauważać coraz większe problemy z kondycją... a że mieszkam przy lesie, zacząłem chodzić na spacery dłuuugie, później zacząłem podbiegać trochę (wbrew pozorom, pod 30tkę nie jest już tak łatwo :-) ), później coraz więcej i coraz systematyczniej.. aż doszedłem do 10km, później miałem trochę przejść (kontuzja, 3tyg choroby, kleszcze) - teraz biegam 3-4 razy w tygodniu po 5km, niestety nie uda mi się osiągnąć upragnionego (pół)maratonu - ale to plan na przyszły sezon.

Jak się zmusić - powiedziałem sobie, że to jest przede wszystkim trening "woli" - pracowałem nad systematycznością. Z powodzeniem :)

witaj p.s. fajny blog, też przeczytałem notke o tym sporcie.

prawie całkiem zbiłem pijacki brzuch, jeszcze mała fałdka została, ale i jej się pozbędę.

Też tak chce, ale jakoś moje próby biegania na wiosnę szybko się kończyły, słabo u mnie z systematycznością :P

Tworzenie, wsparcie sklepów na Prestashop GoPresta.pl zapraszam do współpracy

Zarchiwizowany