Skocz do zawartości

STATLINK.pl


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś próbowałem pozycjonować Statlinkiem jedną stronę zagraniczną. Efektów - zero. Ale też fraza należała do tych zdecydowanie bardziej konkurencyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że można pozycjonować z powodzeniem zagraniczne frazy przy użyciu statlinka, jednakże dopóki statlink będzie korzystał z PR, ilość punktów przeznaczana na linki jest nieadekwatna do przekazywanej mocy stronom. Kto pozycjonuje/pozycjonował Statlinkiem ten wie o czym mówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie przepną systemu na SR linkowanie z stata jest nie opłacalne, prosty przykład:

 

43671949b48b8.png

 

Na 10 linków:

1 przypadek to SR=PR
8 przypadków to PR>SR
1 przypadek liczenie według SR

 

Wniosek?

 

Po przeliczeniu na SR linki kosztowałyby mnie dużo mniej punktów.

 

Zastanawia mnie czemu SR nie jest już przeliczany stopniowo, jeśli konto generuje więcej lub tyle samo punktów według SR to już powinno być przełączone na nowy współczynnik. To samo linkujący powinni mieć wybór, czy chcą linki według PR czy SR.

 

Kiedy poznamy dokładną datę przepięcia na SR? Bo na tą chwilę wygląda to tylko jak odwlekanie egzekucji

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dopóki nie przepną systemu na SR linkowanie z stata jest nie opłacalne

Jako wydawca potwierdzam. W ciągu dwóch miesięcy straciłem ~15% punktów, bo ludzie usuwają strony ze stata (przestają je linkować) - pewnie aktualizacja algo google też miała na to wpływ.. I nie chodzi tu o ręczne usunięcia linków, bo te są cały czas na takim samym poziomie, tylko ilość linków hurtowo maleje, przez co mam mniej punktów, a obłożenie serwisów linkami mam głównie w przedziale 50-70%, gdzie jeszcze 2 miesiące temu ten współczynnik dochodził do 100%.

 

Ktoś z wydawców dostrzegł podobny problem na swoich kontach, czy tylko mnie to dotknęło (wątpię)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główna przyczyna słabej mocy statlinka w porównaniu do dawnych czasów to:

 

opieranie się o współczynnik który ostatnią aktualizację miał 3 lata temu, czyli wtedy kiedy topy można było robić omnią, a seokatalogi przeżywały czasy świetności

 

Pozostałe przyczyny:

  • mała ilość nowych domen w systemie, w erze DT, tych nowych domen powinno być w systemie jak grzybów po deszczu
  • słabe podlinkowanie domen, jak witryna ma 0 linków przychodzących według majestica to o czym mówimy, a bajki, że linkowane są te domeny z ukrytego zaplecza mało kto wierzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystraszyli się, polecieli z listami DT i teraz kupują artykuły sponsorowane z wszytymi linkami nofollow po 400 zł netto każdy. Wrócą w styczniu, jak przepalą ryczałty.

 

Budowa nowych zasobów trwa. W 6 miesięcy ciężko wymienić 15 tys. domen. Dwa, że punktacja SR nie jest równa PR i żeby odrobić dysproporcję, trzeba się ostro napocić. U mnie zasoby na samym SR to 10%. Nie sposób zmigrować ze wszystkim w tak krótkim czasie, jak pewnie oczekiwaliby tego linkujący.

 

I wbrew kilku postom tutaj (że tam ktoś przy 10 serwisach będzie +10% po przejściu na SR), przy obecnej punktacji, SR wytnie połowę powierzchni reklamowej. Znając realia, cena za 1 tys. punktów na rynku, tej dysproporcji nie wyrówna.

 

A przejścia z PR na SR tymi postami nie przyspieszycie. Komunikat był, że SR wchodzi w styczniu, to w styczniu.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paq ty piszesz jako wydawca, ja piszę jako klient, czyli osoba kupująca punkty. System trzeba dostosować do obecnych realiów, taka prawda. Ja wrócę do systemu dopiero jak przejdą na SR, wolę płacić za punkty więcej, ale przynajmniej wiedzieć za co się płaci. Za archiwalny PR dalej już nie zamierzam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I siłą rzeczy będą powstawały nowe powierzchnie w szybszym tempie.

 

SEO tak szybko się zmienia, że pół roku na zmiany mogą pogrążyć całkiem system. Wystarczy, że w tym czasie powstałby konkurent z dobrym marketingiem i Statlink stał by się przeszłością.

Edytowane przez okazwłoka
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności