Skocz do zawartości

Linkowanie angielskich stron z polskich systemów

Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu mówię że jestem zielony jesli chodzi o systemy wymiany linków, punkty itd. ale mam pytanie podstawowe czy dla zagranicznych rynków a raczej wyszukiwarek jest jakikolwiek sens by używać linkowania z polski.

Posty na tym forum przekonują mnie, że uczestnictwo w systemie działa tylko jak to będzie działać na pozycjonowanie stron .co.uk lub .com ?

Może jest jakiś system, który byłby bardziej wskazany w tym przypadku?

ale w sumie:

Autor strony, która ma inny język od linkowanej może znać ten język i podawać użytkownikom swojej strony przydatny link :blush:...

Ale na pewno geolokalizacja ma wpływ.

Ciekawe czy data center też wpływa na serpy?

forum zdrowotne - dodaj ogłoszenie za darmo!

naprawiasz elektronikę? - dodaj ogłoszenie za darmo!

masz kwiaciarnię? - dodaj ogłoszenie za darmo!

1. nie linkuje się systemami - z systemów sie dopala zachowując odpowiednia proporcje lub linkuje się zaplecze aby nabrało mocy

2. w linkowaniu stron obcojezycznych też trzeba zachować proporcje aby nie zaburzyc geolokalizacji linków

3. ciężko jest z zagranicznymi SWLami , kiedyś zaj**** był LV ale się mooocno spsuł ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

a z mojego doświadczenia wynika, że to z jakiego krańca świata linkujesz MA bardzo duże znaczenie - zwłaszcza dla młodych domen/witryn.

Jeszcze trochę i zaczniecie wmawiać ludziom że dzięki polskim preclom, katalogom czy swl wypozycjonują sobie każdą stronę w google.co.uk, google.ie czy google.com

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...