Skocz do zawartości

kilka pytań początkującego


CinCin

Rekomendowane odpowiedzi

Mam parę pytań początkującego:

1) o trafny title- Wprowadziłem mechanizm nazewnictwa powiązany z mapą strony, tzn dla informacji np o cenie produktu A jest taki title:

"Firma X, produkt A, produkt B, produkt C" / produkt A / cena

Czy to dobre rozwiązanie, czy lepiej usunąć stały początek- "Firma X, produkt A, ... C" ? tzn czy jest jakaś zasada- krótsze i treściwsze title sa lepsze? //zakładam, że cała strona jest pozycjonowana na wyrażenia: produkt A, produkt B itd

2) o budowę linków

Rozumiem,że link zbudowany na zasadzie https://www.mojadomena.pl/index.php?str='131' dla produktu A nie jest optymalnym rozwiazaniem bo nie zawiera nazwy produktu do którego się odnosi, tylko czy to dotyczy linku z anchoru na innej stronie czy także samej konstrukcji strony u mnie?

Mam stronę opartą na autorskim CMS i nie wiem czy mam zmieniać cały system linkowania u siebie? //dopuszczam taką możliwość, choć trochę roboty z tym będzie, bo każdy z produktów ma kilkanaście podstron

3) obrazki na mojej stronie- czy jeśli służą tylko jako dekoracja bądć coś wyjaśniają, ale nie są linkami, to czy także powinny mieć poustawiane parametry 'alt' np na produkt A itp? obrazki są zawarte w treściach podstron jako dopełniacze do tekstu

4) adwordsy i ich pozycja:

korzystając ze wzoru na Adrank = mam parametr max CPC * cośtam - gdzie mogę sprawdzić to max CPC jakie mam ustawić w porównaniu do konkurencji? bo rozumiem, że tutaj mamy pewną "licytację" z konkurencją, kto płaci więcej za kliknięcie, co przenosi się na pozycję reklamy nad wynikami wyszukiwarki?

z góry dzięki i sorry, jeśli odpowiedzi na pytania gdzieś już padły, ale serio przeglądam to forum już od jakiegoś czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Z punktu widzenia użytkowników najlepiej żeby na początku title było to co jest na danej stronie (tak jest czytelniej). Z punktu widzenia wyszukiwarek natomiast lepiej gdy na początku są słowa kluczowe. Ja osobiście wybieram to pierwsze (zwłaszcza jeżeli to jest strona dla ludzi).

2. Wyszukiwarki ogólnie wolą adresy bez parametrów (czyli bez pytajnika i wszystkiego po nim). Najlepiej byłoby więc zrobić tak jak piszesz - dodać do adresu nazwę produktu.

3. Wg standardu wszystkie obrazki powinny mieć atrybut alt (może być pusty). Warto jednak go użyć - wstawić tam opis obrazka, najlepiej ze słowami kluczowymi (zawsze to więcej tekstu na stronie).

Polecam moje pluginy do WordPress'a: WyPiekacz, Meta SEO Pack, User Locker, Google Integration Toolkit i wiele innych :)

Poradnik Webmastera ‰ Ostatnio na blogu:

PoradnikWebmastera-Blog.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pytań początkującego:

4) adwordsy i ich pozycja:

korzystając ze wzoru na Adrank = mam parametr max CPC * cośtam - gdzie mogę sprawdzić to max CPC jakie mam ustawić w porównaniu do konkurencji? bo rozumiem, że tutaj mamy pewną "licytację" z konkurencją, kto płaci więcej za kliknięcie, co przenosi się na pozycję reklamy nad wynikami wyszukiwarki?

Nie ma czegoś takiego jak maksymalne CPC, AdWords ma charakter aukcyjny i z definicji wygrywa ten kto daje najwięcej. Pozycja nad wynikami wyszukiwania zależy generalnie od stawki i jakości boksu, choć ostatnio to pierwsze bierze górę niestety.

Siedzę spokojnie, nic nie robię, nadejdzie wiosna i wzrośnie trawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za info

ale co do CPC- w takim razie ustawię CPC np na 10 zł i czekam jakiś czas żeby sprawdzić na której pozycji wyląduję i ew zwiększam stawkę?

Jaki to jest rząd wielkości na wyrażenia ERP, CRM- bo pod takie wyrażenia planuję kampanię? Przynajmniej orientacyjnie- zależy mi na wysokich pozycjach adwords

i teraz jeszcze kolejne pytanie o google- wpisując empik wyświetli mi nie tylko link do strony głównej, ale też do podstron- książki, top10, kontakt itp. to wynika z silnego pozycjonowania empiku na hasło: "książki", "top 10", "kontakt"? czy to jakiś inny mechanizm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam parę pytań początkującego:

4) adwordsy i ich pozycja:

korzystając ze wzoru na Adrank = mam parametr max CPC * cośtam - gdzie mogę sprawdzić to max CPC jakie mam ustawić w porównaniu do konkurencji? bo rozumiem, że tutaj mamy pewną "licytację" z konkurencją, kto płaci więcej za kliknięcie, co przenosi się na pozycję reklamy nad wynikami wyszukiwarki?

Nie ma czegoś takiego jak maksymalne CPC, AdWords ma charakter aukcyjny i z definicji wygrywa ten kto daje najwięcej. Pozycja nad wynikami wyszukiwania zależy generalnie od stawki i jakości boksu, choć ostatnio to pierwsze bierze górę niestety.

Jeszcze jest takie coś jak wynik jakości który wraz z maksymalną kwotą za kliknięcie daje pozycje. A co sie sklada na wynik jakości to juz inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności