Skocz do zawartości

wielo języczne treści a pozycjonowanie


craker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam takie pytanie. Napisałem sobie stronkę na której będę prezentować różne treści z pewnej branży, jednakże treści te są w językach angielskich, francuskich. Jak google podczas pozycjonowania reaguje na tak zróżnicowane treści ?? czy lepiej jest trzymać się jednego języka powiedzmy angielskiego, a na osobnej subdomenie zrobić francuski ?? czy nie ma to większego znaczenia że content będzie w rożnych językach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna domena/subdomena(np. w .com) jeden język :) Ale przy obecnych cenach domen to chyba nie warto oszczedzac i lepiej kupić dla kazdego kraju domenę.

Z tego jednak co widać w wynikach wyszukiwania nadal nieźle sie spisuje podziała wersji językowych za pomocą url

cos.comm/

cos.comm/pl

cos.comm/ru

Czesto korporacje tak mają.

O jakichkolwiek kombinacjach w stylu wyswietlanie wersji jezykowej w zaleznosci od ustawien przegladarki zapomnij,

co jakis czas pojawiaja sie watki z tego typu problemami i zawsze jest radzone aby oddzielne wersje jezykowe miały oddzielne adresy URL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności