Skocz do zawartości

Obrot odwiedziny a pozycjonowanie :)


freshrap

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjmuje się że na 1000 odwiedzających jeden może zrobić zakupy w sklepie.

Więc logiczne jest aby użytkowników było jak najwięcej...

A kto tak przyjmuje ? Pierwsze słyszę, z doświadczenia wiem że jest zupełnie inaczej. Średnio, w sklepach z którymi mam do czynienia, konwersja z google jest na poziomie 1-5 % dużo zależy od branży oraz oczywiście od usability sklepu (które to może podnieść zakupu o kilka punktów, choć tu niestety nie mam doświadczenia i ciągle używam kiepskiego systemu ;) ). Oczywiście zupełnie inna jest konwersja z witryn współpracujących czy tez porównywarek

Co do drugie zdania z tym chyba wszyscy się zgadzają

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,1% konwersji? składamy szczere kondolencje

przjmuje sie 1-2% przy porzadnie zbudowanym sklepie.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się... dużo zależy od branży...

Generalnie jest to stara zasada, którą wyczytałem na jakimś forum poświęconym sklepom oscommerce.

Z doświadczenia wiem że pozycja w TOP20 nie przynosi dużych obrotów. Ale za to pozycja w TOP5 to już co nieco...

Dane z doświadczenia...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności