Skocz do zawartości

Szkolenie Google dla firm


Webextreme

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra, ale był jakiś konkret odnośnie ostatnich wariacji, czy tylko normalny konferencyjny pi-ar

To nie było szkolenie z algorytmu Google i jego wariacji tylko z produktów Google - AdWords, Maps, Analytics itp..

W kuluarach można było się podpytać o ostatnie wariacje, ale nic poza standardowymi, utartymi odpowiedziami nie dało się dowiedzieć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

To samo było kilka dni temu na TT Warsaw - targach turystycznych. Widać "tną koszty" skoro dwie takie imprezy robią zaraz obok siebie.

Chłopaki z Googli opowiadali jak wspaniałe są ich produkty i budowanie własnych rozwiązań na bazie ich produktów (ba, nawet na to już jakąś tam nazwę wymyślono - czyli zamiast budować serwis "od podstaw" wykorzystujemy w nim elementy innych portali przy pomocy API, jak np. google maps).

Ogólnie była to gigantyczna autopromocja i gadanie o tym jak to świetnie używać "za darmo" Analytics w celu wyliczania konwersji i śledzenia ruchu.

edited: literki

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, jak mówi Luq - impreza miała trochę inny cel, niż rozpatrywanie zawirowań w SERPach, było bardzo dużo informacji na temat produktów google. Było też szkolenie z podstaw czarnej magii ;)

Ogólnie była to gigantyczna autopromocja i gadanie o tym jak to świetnie używać "za darmo" Analytics w celu wyliczania konwersji i śledzenia ruchu.

Spodziewałeś się ujawnienia tajnych algorytmów wyszukiwania spamu? ;)

A na poważnie - prawda jest taka, że ogromna większość "webmasterów" nie zdaje sobie kompletnie sprawy z możliwości wykorzystania narzędzi google, a dzięki takim eventom google świetnie je im sprzedaje i wyjmuje kolejny kawałek tortu (czytaj przejmuje kolejnych userów).

Szkoda, że nasze "rodzime" firmy nie potrafią w ten sposób zdobywać sobie zaufania klientów i pozycji na rynku.

"bytka abo ne bytka to je zapytka" - W. Shakespeare ;)

Niekończąca się impreza ;) ... wątroba zaleczona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nasze "rodzime" firmy nie potrafią w ten sposób zdobywać sobie zaufania klientów i pozycji na rynku.

Miałem identyczne przemyślenia - do pozazdroszecznia.

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie była to gigantyczna autopromocja i gadanie o tym jak to świetnie używać "za darmo" Analytics w celu wyliczania konwersji i śledzenia ruchu.

Jeśli firma wydaje ciężkie pieniądze na zrobienie konferencji to chyba logiczne że będzie się na niej promowała, nie rozumiem czego oczekiwaliście.

p.s.

słyszałem że u Sióstr Miłosierdzia można się za darmo najeść i napić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli firma wydaje ciężkie pieniądze na zrobienie konferencji to chyba logiczne że będzie się na niej promowała, nie rozumiem czego oczekiwaliście.

Nie no pewnie, ale oprócz pierdół oczekiwałem czegoś konkretnego. A Co konkretnego? Jakbym wiedział co, to bym tam nie przychodził. A tak tylko marnują czas ludzi. To też moja inwestycja która w tym przypadku była chybiona. Ale zdarza się.

To trochę tak jak z artykułami PR'owymi - powieszę takie u siebie nawet za darmo pod warunkiem że niosą jakąkolwiek wartość merytoryczną. A jak to jest tylko i wyłącznie kryptoreklama i autopromocja to się tylko na precla nadaje albo do trasha.

To co mówili to kategoria precla.

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, takie spotkania dla nich to bardziej walka o podtrzymanie marki na pozycji bezwzględnego lidera. Niby spotkanie zrobili za darmo,ale znakomita część na tym spotkaniu to firmy który wydają sporą kase na adwordsa. Pozostałe osoby to napewno ewentualny dla nich target na kolejną sprzedaż. Wiec była to impreza zrobiona pod ich klientów. Podziemia czyli ludzi SEO było naprawde nie wielu, zresztą nawet my sprzedajemy ich usługi wiec też mozemy zaliczyc sie do ich klientów.

Dla mnie osobiscie spotkanie warte całego dnia, poznałem kilka ciekawych osób, prezentacje były spoko aczkolwiek nic odkrywczego.

PS

Kuźwa zapomniałem oddac słuchawek, Wy oddawaliscie? ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oddwaliśmy,Google już pewnie wszczeło śledztwo :).Impreza bardziej dla przedstawicieli handlowych niż dla ludzi chcących dowiedzieć się czegoś konkretnego.Inna kwestia że Google od początku pisał o grupie odbiorczej i jakby ludzie SEO się w niej nie znaleźli:).

UX+SEM=ROI!

mail:dszpak(malpa-at)gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Case study na jakimś konkretnym przykładzie nie było a szkoda. Mimo wszystko zaliczam imprezę do udanych.

Drugim razem zostawcie samochody przy domach, bo nawet z pomocą nie dałem rady zrealizować min. 40 kuponów na browar.

No i googlaski były fajne, prawie dostałem za nie bana od Swojej ;D

 

Wiktor [goryl] Pacocha.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...,,Dziękujemy za przybycie na szkolenie Google dla firm.

Na szkoleniu korzystali Państwo z zestawu słuchawkowego do tłumaczenia symultanicznego. Niestety, zestaw wypożyczony na Państwa nazwisko nie został zwrócony. Bardzo prosimy o odesłanie zestawu słuchawkowego na adres: "...

<lol>

odpisze im ze beda kupony to będa słuchawki ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności