Skocz do zawartości

Sklep internetowy z elektroniką


fryta22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkujący i mam nadzieję, ze "smaruję" w dobrym dziale.

Otóż, chcę prosić starszych kolegów o poradę, prowadzę sklep internetowy z elektroniką użytkową,

prawie cały asortyment z hurtowni action.pl, chcę skorzystać z usługi pewnej firmy

dodania mojego sklepu do katalogów i potrzebuję podać:

1. Tytuł strony.

2. Opis strony.

3. Słowa kluczowe.

Jak dobrać odpowiednie frazy i wyrażenia przy mojej, tak popularnej branży?

Dodam tylko, że czytałem i czytam podstawy, lecz dane muszę podać już teraz, czym się kierować,

w jaki sposób myśleć?

Z góry serdeczne dzięki za poświęcony mi czas.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że czytałem i czytam podstawy

Nie czytałeś...

To o czym piszesz to dodanie do katalogu qlweb ?

Najpierw zadaj sobie pytanie co chcesz osiągnąć poprzez dodawanie, i następnie dobież odpowiednie wyrażenia.

Przed dodaniem strony do katalogów, warto poczytać forum, i obrać jakąś drogę pozycjonowania.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty graficzne, komputery, multimedia, procesory, notebooki, serwery, itd. - na takie frazy z pewnością nie wybijesz się do TOP10 korzystając tylko z katalogów.

Moim zdaniem dla sklepów internetowych najlepszym rozwiązaniem jest pozycjonowanie na nazwy produktów, (firma + model produktu). Oczywiście same katalogi również Ci wiele nie dadzą, bo w tym przypadku po dogłębnej analizie wyjdzie Ci około 200-300 słów kluczowych.

notebooki - wszystko o notebookach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę w telegraficznym krócie o dobieraniu słów kluczowych.