Skocz do zawartości

Pytanei odnośnie katalogu

beginss

Rekomendowane odpowiedzi

Powinno wystarczyć:

www.wedan.pl

PR:6 Google IP: 660, BL: 559 Yahoo IP: 3700, BL: 391254 wiek domeny: 26.10.2006

lub: https://www.katalogiseo.info/otwarty.pl%20mini.html

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Witam, czy zadbany, moderowany katalog stron na skrypcie otwarty.mini może dostać bana? Bo widziałem ze wiele osób stawia tego typu katalogi na subdomenach wartościowych stron.

jasne że nie - nawet zadbane qlweby do dziś się pięknie trzymają.

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć o co chodzi w odpowiedzi (post 2) na zadane pytanie (post 1) - bo chyba jestem jeszcze za zielony by to zrozumieć.

Też się z początku zastanawiałem ;) Ale Mar dał przykład takiego niezbanowanego bo zadbanego katalogu na skrypcie otwarty.mini.

Wniosek - za sam skrypt nie można dostać bana - jedno z drugim nie jest związane.

Podałem Ci listę katalogów na tym skrypcie, które istnieją już lata i jak widzisz nie mają bana, czy to nie jest odpowiedź na pytanie.

A jeśli chcesz konkretną odpowiedź to napisz do Google, bo to oni rozdają bany a nie użytkownicy tego forum, Ci mogą jedynie wyciągać wnioski na podstawie tego co się dzieje, czyt. dalej monitoring internetu, dlatego podałem Ci to co podałem.

Bo bana może dostać nawet bardzo wartościowa strona, czasem jest to loteria, a czasem wybór webmastera.

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem