Skocz do zawartości

Licencjat: SEM


mcmagik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie bardzo wiedzialem gdzie pisac dlatego pisze w pogaduszkach :D

Zwracam sie do Szanownego Grona o skromna pomoc przy pisaniu pracy licencjackiej.

Temat mojej pracy "Rola Search Engine Marketing w budowaniu pozycji w Internecie"

Zostal mi w zasadzie tylko ten semestr, zeby cos sensownego sklecic.. (wiem, troche pozno sie obudzilem)

W zwiazku z powyzszym poszukuje wszelkiego rodzaju tytulow, e-book'ow, artykulow itp na powyzszy temat.

Bede wdzieczny za kazdego linka :)

W razie pytan podaje gg: 1898037

Pozdrawiam

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerowałbym raczej oprzeć się na doświadczeniu, bo na samej literaturze pracy chyba nie napiszesz.

doswiadczenie oczywiscie swoja droga - czyjes, bo moje jest mierne :D ale teoria jak najbardziej rowniez wskazana.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z powyzszym poszukuje wszelkiego rodzaju tytulow, e-book'ow, artykulow itp na powyzszy temat.

Jakiś czas temu pisałem na temat: "komunikacja marketingowa w Internecie na przykładzie blablabla".

Poniżej bibliografia:

Publikacje zwarte:

1. Blythe Jim, Komunikacja marketingowa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.

2. Dobek-Ostrowska Bogusława, Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1999.

3. Dobek-Ostrowska Bogusława, Współczesne systemy komunikowania, (w:) (red.) B. Dobek Ostrowskiej, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1998.

4. Fiske John, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1999.

5. Frontczak Tomasz, Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Wydawnictwo Helion, Warszawa 2006.

6. Głodowski Włodzimierz, Komunikowanie interpersonalne, Wydawnictwo Hansa Communication, Warszawa 2001.

7. Gregor Bogdan, Stawiszyński Marcin, E-commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002.

8. Griffin Em, Podstawy komunikacji społecznej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.

9. Jung Bohda, Media. Komunikacja. Biznes elektroniczny, (w:) (red.) B. Junga, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2001.

10. Juszczyk Stanisław, Komunikacja człowieka z mediami, Wydawnictwo Śląsk, Katowice 1998.

11. Kall Jacek, Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedawać więcej, Business Press, Warszawa 1995, s. 59.

12. Kotler Philip, Marketing. Analiza planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.

13. Leśniewska Agnieszka, Reklama internetowa, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.

14. Maciejowski Tomasz, Narzędzia skutecznej promocji w Internecie, Oficyn Wydawnicza, Kraków 2003.

15. Miroński Jacek, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, pod red. B. Junga, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001.

16. Mrozowski Maciej, Między manipulacją a poznaniem. Człowiek w świecie mediów, Wydawnictwo COMuK, Warszawa 1991.

17. Mruk Henryk, Komunikowanie się w marketingu, (w:) (red.) H. Mruka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.

18. Nowak Wojciech P., Media planning, Marketingowy Dom Wydawniczy Proteus, Kraków 2001.

19. Spector Robert, Amazon.com. Historia przedsiębiorstwa, które stworzyło nowy model biznesu., Wydawnictwo Liber, Warszawa 2001.

20. Sztucki Tadeusz, Promocja. Reklama. Aktywizacja sprzedaży., Wydawnictwo PLACET, Warszawa 1999.

21. Szymoniuk Barbara, Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 2006.

22. Thurow Shari, Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, Wydawnictwo Helion, Warszawa 2004.

23. Tworzydło Dariusz, Wróbel Grzegorz, Promocja, sztuka komunikacji, Rzeszowskie Centrum Marketingu, Rzeszów 1999.

24. Wiktor Jan W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Polskie Wydawnictwo Naukowe, Warszawa-Kraków 2001.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nonim, milkus wielkie dzieki :D

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał konkretne pytania to wal do mnie, pisałem pracę (magisterską) o tym samym.

Pozdrawiam, J.

Dzieki. Jak tylko bede mial jakies sensowne pytania odezwe sie via PRIV

Pozdrawiam

Mariusz

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności