Skocz do zawartości

Do firm wysyłających ofety na pozycjonowanie.

Xann

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie nie widzę nic zdrożnego jak się wysyła ofertę na pozycjonowanie strony lub uprawia telemarketing ale proszę nie róbcie jaj i nie wysyłajcie ofert na pozycjonowanie strony zapleczowej chyba potraficie odróżnić co jest co ? No chyba ze nie a to już jest porażka.

Marketing internetowy dla firm

hmmm

może jest tak, że ludzie tworzący zaplecze tak sobie wzięli do serca, że zaplecze ma dobrze wyglądać, żeby nie odstraszało ludzi i G. że co niektórzy widać mają problem z odróżnieniem ;-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Xann, pierwszy raz od bardzo dawna muszę się z Tobą zgodzić. Ogólnie proponuję nie wysyłać ofert pozycjonowania do pozycjonerów (w tym ofert pozycjonowania stron o pozycjonowaniu), a już w szczególności jeśli mają dotyczyć zaplecza.

kszynka, faktycznie czasem dostaję nawet zapytania o ofertę reklamową na takich stronach. Ale jak ktoś się zajmuje pozycjonowaniem to pozna, że to zwykłe zaplecze ;-)

E to jeszcze nic ja dostaje propozycje pozycjonowania fraz na które jestem top1 a pani w słuchawce jest ciężko zdziwiona dlaczego nie chcę skorzystać z ich usługi za jedyne 1k pln za tą frazę

Bo ta pani jest od wpychania uslugi a nie od myslenia czy tez analizowania

Używaj Cuilla i Hakii

E to jeszcze nic ja dostaje propozycje pozycjonowania fraz na które jestem top1