Skocz do zawartości

Nowa wyszukiwarka...


ProWeb2

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Nastepny pomysl na algorytm

Moj nastepny sposob ktory moze sie uzyc przy wyszukiwarce to czas spedzony na stronie przez uzytkownika... wiec tak...

User wchodzi na strone... Nie podoba mu sie wraca spowrotek i idze di nastepnych wynikow. I dany czas by byl mierzony. Jesli uzytkownic wyjdzie ze strony w trakcje to wyniki nie beda uwzgedniane.

www.governo.it

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

bardzo łatwo zrobić program który to oszuka.

Bo musisz zidentyfikować USERA,

Więc zapiszesz jego Dane w postaci

Przeglądarka, IP, Referer itd.

Bardzo łatwo te dane zmianiać :-) dynamicznie + kasowanie wszelkich śladów wizyty na stronie.

Nawet można to zmienić o zmiennego referera.

Np. chcę podbić się na hasło szczecin to zapuszczam to wejść z rerefujących mnie wyszukiwanych słów:

szczecin

nagrobki szczecin

motokomis szczecin

mieszkania szczecin

meble szczecin

nieruchomosci szczecin

noclegi szczecin

peiner szczecin

opiekunki szczecin

odziez szczecin

zgrzewarki szczecin

lokale szczecin

praca szczecin

kosmetyczki szczecin

komputery szczecin

Automat szuka w Twojej wyszukiwarce tych fraz z odpowiednim odstępem czasowym, kasuje Cookies, zmienia USER AGENTA i śmiga ponownie do Ciebie - oczywiście klikając w odpowiedni URL.

Ale czekam na rozwiązania - a szczeg. te dotyczące analizy treści strony.

Bo jak dla mnie jest to nie wykonalne sposobem analizy do kogo linkujemy i kto do nas linkuje.

Bo najpierw Twój algorytm musi określić TEMATYKĘ strony - bo to że znajdzie na stronie która do mnie linkuje i ja do niej słowa to skąd wiedzieć że są one tematyczne bo chyba algorytm nie będzie wymagał DUPLICATE CONTENT i czym większe podobieństwo tym wyższa pozycja.

Więc musi wymagać analizy strony MATKI - i tak musi powodować spore obliczenia na bazie pozostałych stron.

Musisz określić algorytmowi wzór który jest dobry, algorytm musi miec odpowiednią baze już zaindeksowanych stron by określić TEMATYKĘ strony.

Inaczej w żaden sposób tego nie można osiągnąć.

Inaczej mówiąc strony POZYCJONOWANIE posiadałyby kilka TEMATYK

np. GPS - system określania pozycji, Pozycjonowanie marki, pozycjonowanie jako forma reklamy internetowej.

LUB

Reklama

reklama telewizyjna to nie to samo co wizualna. a słowo baner jest tematyczne do reklamy wizualnej i internetowej ale już nie telewizyjnej.

Więc podczas indeksowania algorytm musi dokonać szereg obliczeń na bazie stale rosnącej ilości zaindeksowanych stron jaka jest prawidłowa budowa strony i jaką zawartość te strony posiadają.

Takich przypadków słów o różnym zastosowaniu można znaleźć tysiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności