Skocz do zawartości

Wskaźnik CTR


Ustawka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W jednej z książek o zakładaniu sklepu internetowego znalazłem info że CTR dla internautów, którzy dotarli do sklepu za pośrednictwem wyszukiwarki wynosi około 3%.

Czyli np. na 1000 wejść będziemy mieli 30 zamówień.

Czy przy założeniu że mamy sklep wykonany profesjonalnie, ceny zbliżone do konkurencji to te 3% jest osiągalne?

Czy to jest według Was dużo?

Może podzieli się ktoś swoimi doświadczeniami?

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTR (Click Through Rate)

Miara skuteczności bannera reklamowego (albo innej formy wyświetlanej formy reklamy) wyrażana stosunkiem kliknięć do całkowitej liczby wyświetleń na stronach, podawana najczęściej w postaci procentowej.

Ty mówisz o konwersji czyli o współczynniku zamówień do wejść. Wszystko zależy od przeprowadzonych działać.

Można mieć konwersje na poziomie 1% w stosunku do milona wejść i 100% do 10 wejść...

może być też tak że nakład pracy by osiągnąć dużą ilość wejść będzie wielokrotnie wyższy niż nakład na pozycjonowanie szerokie niszowych fraz. i tak dalej, ale to o tym dużo pisania... !!!

Zapraszam na PW jeśli chcesz poznać szczegółową ofertę.

Pozdrawiam

Michał

Pozdrawiam, (-;

www.topposition.pl - Top Position

tp468x60_banerrr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam sklepy w których CTR internautów którzy dotarli do sklepu za pośrednictwem wyszukiwarki wynosi około 80% - wszystko zależy od tego jakim towarem handlujesz i czy masz monopol

nie wierzę, mógłbyś podać przykład?

Amazon ma z tego co wiem nie całe 20%

Mayko.pl - skuteczne pozycjonowanie stron www
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amazon ma z tego co wiem nie całe 20%

Amazon posiada szeroki zakres produktów jednak nie posiada monopolu na nie.

Xann mówił o sytuacji w której albo zdecydowany klient mówi sobie:

-kupuje tutaj bo nikt inny tego nie sprzedaje

-to jest za drogie , nie potrzebuję tego jednak

a nie napomniał o sytuacji w której potencjalny nabywca mówi sobie: sprawdzę ceny konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdzanie cen konkurencji ma dość duże znaczenie, wydać kasę (zwłaszcza czyjąś) można bardzo łatwo, CTR też wysoki można zrobić, ale bez zwrotu z inwestycji jest to dobrze wykonana robota nikomu niepotrzebna.

 

Wiktor [goryl] Pacocha.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann pewnie piszę o przypadku w którym konkurencja jest uboga,w dodatku sam sklep nie stosuje innych form reklamy jak chociażby Ceneo.Generalnie to co piszę Xann należy brać z dużym przymrużeniem oka,bez obrazy oczywiście,ale pewnie jeszcze w tym samym temacie dowiemy się że taką ilość odwiedzin można osiągnąć cudowym SWL'em Xann'a.

Kolejna kwestia konwersja, a CTR to kompletnie osobne rzeczy.Duży CTR!=duża liczba konwersji.Na jednym haśle miałem nawet CTR 200%;) no cóż Google dalej ma problemy z mierzeniem danych w czasie rzeczywistym.

W jednej z książek o zakładaniu sklepu internetowego znalazłem info że CTR dla internautów, którzy dotarli do sklepu za pośrednictwem wyszukiwarki wynosi około 3%.

To nie jest dużo ani mało,wszystko zależy od branży.Na pewno wynik jednak nie szokuje.Są branże gdzie CTR dla całej kampanii dla kilka k produktów potrafię mieć około 30-40%.

UX+SEM=ROI!

mail:dszpak(malpa-at)gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiecie na rynku liczy się jak duża masz konkurencję , jeżeli okaże się znalazłeś dziurę i konkurencji brak a towar w miarę chwytliwy lub masz na wyłączność podpisaną umowę sprzedaży jakiegoś firmowego produktu (praktycznie też monopol) to tak właśnie wygląda CTR ale sorry że wam nie pokarze moich sklepów sami rozumiecie dla czego :)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności