Skocz do zawartości

Title i desc


lambfield

Rekomendowane odpowiedzi

strona którą pozycjonuję to sklep internetowy w którym na razie jest ok 1300 produktów w tym jest może 6-9 grup bardzo podobnych do siebie.

pytanie brzmi

czy w opisie można wstawić tytuł strony?

wtedy każdy opis byłby inny... przynajmniej w części

jak ustawię aby cms sam generował opis to wtedy jest qpa bo opisy patrz wyżej sa niemal takie same ...a na początku zawsze!! dopiero potem jest różnica ale w 1 czasem 2 słowach

znowu napisanie 200 opisów unikalnych jest niewykonalne bo jak opisać pościel na 200 różnych sposobów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w opisie można wstawić tytuł strony?

wtedy każdy opis byłby inny... przynajmniej w części

Staraj się różnicować title, description traktuj jako notkę z rozwinięciem tytułu. Jeśli np. chodzi o pościel, title możesz rozwijać o kolor,materiał,rozmiar i wiele innych jeszcze rzeczy. Najszybszą metodą było by tutaj napisanie skryptu, który kilkoma kliknięciami tworzył by odpowiedni tytuł i description, jednak czym bardziej różnorodna oferta sklepu tym bardziej skrypt się bardziej komplikuje - jednak daje dużo lepsze efekty niż bezsensowne powielanie większej części title.

G i tak średnio zwraca uwagę na description opisy tworzy raczej z treści strony.

Google zwraca uwage na description jeśli w nim jest zawarta wyszukiwana fraza. Jeśli nie to wstawia część z treści którą tą fraze zawiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności