Skocz do zawartości

Początkujący prosi o POMOC

tomaszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie ( to moj pierwszy post na tym forum)

Zanim wzialem sie za pisanie tego posta przewertowalem cale formu i nie znalazlem odpowiedzi na pytanie ktore chce zadac ( no chyba ze cos przoczylem)

Moja przygoda z Google wyglada nastepujaco. Ok 1 miesiac temu zaproponowalem do zaindeksowania link do strony BM-Service po jakims czasie w statystykach zauwazylem ze googlebot odwiedzil moja strone i tak:

-Poczatkowo w wynikach wyszukiwania ( zapytanie: bmservice ) widnial tylko goły adres strony

- Nastepnego dnia wszystko juz bylo OK tzn był tytuł strony i jakiś tam jej opis wybrany przez google natomiast zaindeksowana byla tylko strona glowna mimo iz istnieja na niej teksotwe linki do pozostalych podstron

-Na dzien dzisiajszy strona w wynikach wyszukiania wyglada tak jak na poczatku czyli sam goly adres ;)

Zdaje sobie sprawe ze to pewnie wina po mojej stronie poniewaz nie mam doświadczenia w "tych sprawach" :D Ale moze ktos kto ma chwilke wolnego czasu zerknal by na google a potem na zrodlo mojej strony i doradzil jak mam ten problem roziwazac ?

Czekam z niecierpliwościa na odpowiedz.

Nie masz się co martwić, Google tak robi z nowymi stronami. Sam też kiedyś tak miałem - raz był sam adres, raz tytuł i opis i tak na zmiane przez pewien okres czasu (chyba 2 tyg.), ale teraz już jest wszystko OK ;)

Natomiast jeśli chodzi o podstrony to musisz poczekać, przeważnie rejestracja podstron następuje 2-3 tyg. po rejestracji strony głównej 8)

radze Ci zmienic title z:

BM Service - Zarządzanie i Utrzymywanie Nieruchomości

na:

Zarządzanie i Utrzymywanie Nieruchomości - BM Service

wogóle najlepiej zacznij pozycjonowac pod bardziej popularne slowa kluczowe niż "BM Service"

w kwestii zindexowania Twojego serwisu przez Google musisz poprostu czekać

dobrze by było też gdybyś miał linki z innych stron (najlepiej powiązanych tematycznie o wysokim PR do Twojej strony) - to pomaga 8)