Skocz do zawartości

Coś mi pykło w monitorze


papieros

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi pykło w monitorze obraz stał się lekko szarawy z lekko zartsowanymi ale widocznymi poziomymi pasami. Da się korzystać ale jest mało wygodnie. Czy ktoś wie co się stało?

Czy to oznaka, że monitor już swoje odsłużył?

Monitor LG-FLATRON kineskopowy. wyłączyłem odczekałem z godzinkę żeby ostygł ale dalej to samo.

PS. Własnie zauważyłem pasy powstają gdy po lewej stronie (mojej, patrząc na ekran) jest ciemne pole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzespoły elektroniczne są raczej nienaprawialne ;)

Jeżeli jeszcze na nim widzisz to wykorzystaj to na szukanie nowego zamiast w nim grzebać, szybciej znajdziesz monitor niż układ scalony który trzeba wymienić :soczek:

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem taką sytuację na monitorach della. W serwisie powiedzieli, że gwarancja nie obejmuję naprawy czegoś takiego, ale miła Pani poradziła na przyszłość żeby co jakiś czas włączać na kilka godzin wygaszacz ekranu z jakąś dynamiczną animacją.

Dzięki takiej animacji monitor intensywnie pracuje i nie przepala sie tak szybko jak podczas pracy w aplikacjach okienkowych :soczek:

heh

Remember to brush your teeth !
tworzenie stron w rozsądnej cenie oraz biuro rachunkowe poznań.

Nie masz jak dojechać? Wynajmij limuzynę w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie